نمونه تصاویر پایان دوره هنرجویان

_

نمونه رضایت هنرجویان دوره کاشت ناخن

_

نمونه کارهای دوره های آموزش کاشت ناخن آکادمی شیوا

_

آموزش کاشت ناخن در آکادمی شیوا

_

لاین ناخن کاری  یکی از بهترین ها و زود بازده ترین لاین های آرایشی است که خیلی زود به درآمد میرسد.بازار کار آن نه تنها در ایران بلکه در کشور های اروپایی، آمریکایی و آسیایی همیشه مشتریان خودش را دارد و هنر محسوب می شود.با آموزش اصولی و آکادمیک می توانید آموزش کاشت ناخن را ببینید و جذب بازار کار شوید.

  • تنوع بالا
  • بدون محدودیت سنی
  • ارائه مدرک معتبر
  • محیطی شاد و مناسب

آیتم های آموزشی دوره های آموزش کاشت ناخن

_
  • آموزش کاشت ناخن با پودر (مبتدی)
  • آموزش های گریم (پیشرفته)
  • آموزش کاشت ناخن با ژل (لاین ژل)
  • آموزش طراحی ناخن (لاین طراحی)
  • آموزش کاشت ناخن با تیپ
  • آموزش کاشت ناخن ساده
  • آموزش کاشت ناخن مجلسی
  • آموزش کاشت ناخن بیبی بومر
  • آموزش کاشت ناخن استیلتو
  • آموزش کاشت ناخن دیپینگ
  • قیمت کل دوره ناخن دوره پودر +دوره ژل+ دوره طراحی و گریم
  • انجام تمامی کاشت ها روی دست توسط استاد و هنرجو به صورت کاملا عملی و کاربردی
برای ثبت نام آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

کاشت ناخن

_

داشتن دست های زیبا و ناخن های یکدست و خوش فرم، یکی از نشانه های آراستگی است. معمولاً خانم ها به دلایلی از قبیل ضعیف و شکننده بودن یا بدفرمی ناخن ها یا برای ایجاد تنوع، تصمیم به کاشت ناخن می گیرند. روش ها و مدل ‌های کاشت و ترمیم ناخن بسیار متنوع است. این روزها لاین کاشت ناخن بسیار پرطرفدار است و بسیاری از خانم ها برای داشتن یک شغل پردرآمد به سمت آموزش کاشت ناخن و حرفه کاشت ناخن می روند.

دلایلی از قبیل شرایط اقتصادی جامعه، نیاز به داشتن استقلال مالی، امکان گذراندن دوره های آموزشی بدون محدودیت سنی موجب پر طرفدار شدن این بازار شده است. اگر به کاشت ناخن علاقمندید، باید بدانید که یادگیری این حرفه به صورت اصولی اهمیت زیادی دارد. بنابراین باید به دنبال مراکز معتبری باشید که این دوره ها را به صورت حرفه ای با استفاده از جدیدترین تجهیزات ارائه دهند. «آکادمی شیوا» یکی از بهترین آموزشگاه ناخن تهران است که علاوه بر آموزش حرفه ای لاین های مختلف آرایشی از جمله کاشت ناخن زیرنظر مربیان حرفه ای، مدارک معتبری را نیز در پایان دوره ارائه می دهد. باید در نظر داشته باشید که صرفاً آموزش و گذراندن دوره ها، برای تبدیل شدن به یک ناخنکار حرفه ای کافی نیست. باید در کنار گذراندن دوره آموزش کاشت ناخن، تکرار و تمرین زیرنظر مربی کارکشته را فراموش نکنید. در «نیل کریستال» این امکان به آسانی برای شما فراهم است. اگر به دنبال آموزش ناخنکاری برای ورود به بازار کار و تبدیل شده به یکی از بهترین های این حرفه هستید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

آموزش کاشت ناخن

چگونه کاشت ناخن را یاد بگیریم؟

_

توصیه ما به شما این است که آموزش به صورت اصولی و دقیق زیر نظر مربی حرفه ای و بهترین مربی ناخن و دوره دیده صورت بگیرد زیرا آموزش به تنهایی کافی نیست و تمرین های مکرر زیر نظر مربی لازم است تا ایرادات کار هنرجو رفع شود و برای ورود به بازار کار آماده شود.در غیر این صورت فقط هزینه کرده و به نتیجه نخواهید رسید پس در انتخاب مربی با مدرک رسمی داخلی و خارجی حتما دقت کنید و همینطور مربی باید دلسوز باشد و برای هنرجو وقت بگذارد و تنها هدفش آموزش هنرجویان باشد.

انواع روش های کاشت ناخن

_

در آموزش کاشت ناخن مانند آموزش مژه می بینید که کاشت ناخن روش های زیادی دارد. به صورت کلی این لاین آرایشی بسیار متنوع است انواع روش های کاشت پودری، کاشت ژل، کاشت پلی ژل، لمینت، بیلدرژل، هارد ژل، سافت ژل، کار با انواع پودرهای رنگی، کاشت هلویی، کاشت قالب، کاشت فرمر، کار با انواع ژل های رنگی و یا حتی طراحی های زیر کاشت و روی کاشت و... بسیار متفاوت و متنوع است.

در دوره های آموزش کاشت ناخن آکادمی شیوا همه روش های گفته شده به صورت اصولی و آکادمیک به دو صورت تئوری و عملی آموزش داده می شودهمه تمرینات عملی در کلاس های آموزشی زیر نظر مربی سازمان فنی حرفه ای و دوره دیده روسیه و انگلستان می باشد.

انواع روش های کاشت ناخن

دوره های آموزش ناخن

_

در آکادمی شیوا یرای دوره های مختلف آموزش کراتین، کاشت ناخن، کاشت مژه و رنگ و مش پکیچ های گوناگونی وجود دارد. در این آکادمی دو  پکیج کامل آموزش کاشت ناخن وجود دارد که هر دو پکیج کاملا  مشابه و دارای آیتم های آموزشی یکسان است و تنها تفاوت در مدت زمان دوره می باشد. به صورت کلی هزینه های آموزش کاشت ناخن در شهر ها و مناطق مختلف متفاوت است و می تواند از 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان باشد. اما توجه کنید در هنگام ثبت نام در پکیج انتخابیتان موارد لازم و نیاز بازار کار و روش هایی که میخواهید فرا بگیرید وجود داشته باشد. همچنین توجه کنید که حتما انواع آموزش های پودری (مبتدی) ، آموزش های گریم (پیشرفته) ، آموزش های ژل (لاین ژل) ، آموزش طراحی(لاین طراحی)، آموزش ترمیم کاشت ناخن و آموزش ریمو کاشت ناخن در پکیج شما وجود داشته باشد تا نیاز شما برای ورود به بازار کار را تامین کند.

برای ثبت نام آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

مواد لازم برای آموزش کاشت ناخن

_

برای شروع آموزش کاشت ناخن ، آموزش رنگ و مش و ... و بعدها برای شروع کار، به یک سری ابزار و وسایل نیاز دارید. شناخت وسایل کاشت ناخن یکی از مهمترین اصول ناخنکاری است و بدون داشتن اطلاعات و آگاهی لازم در این زمینه نمی توانید آموزش و کار حرفه ای خود را آغاز کنید. به طور کلی، دو روش کلاسیک کاشت ناخن عبارتند از روش کاشت ناخن با مواد اکریلیک یا پودری و کاشت ناخن با پلی ژل که هر یک به ابزار خاصی نیاز دارند. بهتر است در آغاز کار یک کیت کامل کاشت ناخن تهیه کنید. این کیت شامل همه چیزهایی است که برای شروع به آن نیاز دارید.

در دوره های کاشت ناخن، مواردی از قبیل راهکارهای افزایش استحکام و زیبایی ناخن، آشنایی با روش های مختلف کاشت ناخن، معرفی ابزار مورد نیاز و کاربرد آنها، کاشت پایه، آموزش کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن هلویی و آموزش ژلیش و لمینت ناخن آموزش داده می شود.

برخی از لوازم و ابزارهای مورد نیاز برای کاشت ناخن عبارتند از: سوهان برقی و دستی، سر سوهان ‌الماسه استوانه و گرد، ست سر سوهان مانیکور، دستگاه uv، نیپر، قلم تخت، قلم کار با ژل، پودر کاور ناخن، ناخن گیر، کاتر تیپ، فرمر، پودر لیکوئید و آکریلیک، قالب کاشت، پرایمر، نگین، پولک و غیره.

در آموزش ناخن چه مواردی آموزش داده می شودر

در دوره آموزش کاشت ناخن چه مواردی آموزش داده می شود؟

_

به طور کلی دوره های آموزش کاشت ناخن به دوره های مبتدی و پیشرفته تقسیم می شود. بنابراین در ابتدا باید بدانید که کدامیک از این دوره ها برای شما مناسب است؟ اگر شما فردی مبتدی هستید، قطعا باید قبل از هر کاری از دوره های مبتدی آموزش شروع کنید و پس از گذراندن این دوره و کسب تبحر لازم در آن به سراغ سطوح پیشرفته کاشت ناخن بروید.

به طور کلی در دوره مبتدی آموزش ناخن، سرفصل هایی نظیر آشنایی با اجزای ناخن، روش های کاشت ناخن و مزیت های هر روش، نحوه سوهان کشی اصولی، موادشناسی، ابزارشناسی، مباحث کاشت پودر، کاشت فرمر، کاشت قالب، مانيكور و پدیکور خشك و تر، کاشت پایه، زیرسازی اصولی، اسمارت مانیکور و ایجاد قاب، ژلیش ناخن طبيعي، کاشت هلویی، کاشت میکس، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، طلاکوب، ماربل، کاور ناخن، لمینت ناخن، کاشت ناخن پا، ریموو ناخن و ترمیم آن و نکات مهم در کاشت ناخن آموزش داده می شود.

در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن عناوینی از قبیل صدف سازی، استندگلس، کاشت بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت تراشه، کاشت مرمریت، کاشت با پودرهای رنگی، کاشت ژل و پلی ژل و فیبر و لمينت و غیره آموزش داده می شود.

 کاشت ژل

_

یکی از مواردی که دوره های آموزش کاشت ناخن به هنرجویان آموزش داده می شود، روش کاشت ژل است. این روش کاشت ناخن بر پایه هارد ژل و با استفاده از فرم ناخن انجام می شود. در این روش، مواد ژله ای مثل مواد پودری در هوا خشک نمی شوند و باید برای خشک کردن از دستگاه UV استفاده شود.    

در این نوع کاشت، از قلم های مخصوص، فرمر و قالب، پلی ژل، بیس ژل، رابر بیس و تاپ ژل ها استفاده می شود. در آموزش کاشت ناخن با ژل، از دو یا چند لایه ژل بر روی ناخن استفاده می شود و باید ناخن ها بعد از هر بار زدن ژل در دستگاه UV خشک شوند. معمولاً این روش سریع تر از کاشت ناخن با روش پودری است.  

این روش دارای مزایای زیادی از جمله حساسیت زا نبودن، تنفس پذیری ناخن، قابل اصلاح بودن تا قبل از رفتن به داخل دستگاه UV، غیر سمی و بی بو بودن، امکان اصلاح کاشت با سوهان کشی، انعطاف پذیری بیشتر می باشد. همچنین این روش ماندگاری بیشتری دارد و معمولاً به ترمیم کمتری نیاز دارد و می توان از آن به عنوان کاور ناخن نیز استفاده کرد.

این روش در کنار مزایای زیاد، دارای معایبی از قبیل گران تر بودن نسبت به سایر روش های کاشت، خطرناک بودن استفاده مکرر از UV اشاره کرد. در اکثر سالن ها، کاشت پودری انجام می شود. روش کاشت ناخن ژل ظریف تر و طبیعی تر است؛ ولی برداشتن آن کاری وقت گیر است و باید ریموو آن توسط ناخنکار انجام شود و احتمال ضعیف شدن ناخن در صورت استفاده مکرر از این روش وجود دارد.   

لمینیت ناخن

لمینت ناخن

_

یکی دیگر از سرفصل های مهم آموزش کاشت ناخن، لمینت ناخن است. لمینت یا کاور ناخن، نوعی روش کاشت ناخن و یکی از بهترین روش های حفظ زیبایی و مراقبت از ناخن های شکننده، نازک و ناهموار است. اینکار علاوه بر جنبه زیبایی، موجب تقویت و استحکام ناخن های آسیب دیده می شود. از لمینت برای زیبا و بلند نگه داشتن ناخن های طبیعی به مدت طولانی استفاده می شود. در کاور، فرم اصلی ناخن های شما حفظ شده و لایه ای از مواد نازک روی صدف ناخن قرار گرفته و از شکسته شدن آنها جلوگیری می کند. این روش جایگزین خوبی برای کاشت ناخن است؛ ولی برخلاف کاشت موجب ضخیم شدن ناخن های کاشته شده نمی شود.

ترمیم سطح ناخن با لمینت شامل مسطح سازی، تغذیه ناخن با مواد معدنی و ویتامین ها است. در آموزش کاشت ناخن با لمینت، اصول آن یعنی روش قرار دادن خمیر و نوعی پودر مخصوص بر روی ناخن آموزش داده می شود. این مواد، ناهمواری های روی سطح ناخن را پر کرده و موجب ایجاد ظاهر زیبا در ناخن می شوند.

این روش برای خانم های خوش سلیقه ای که از مشکلاتی از قبیل خشکی، شکنندگی و ناهمواری سطح ناخن رنج می برند و همچنین برای افرادی که تمایل به داشتن ناخن با ظاهر طبیعی دارند یا به مواد کاشت ناخن حساسیت دارند، مناسب است.

ژلیش ناخن

ژلیش ناخن

_

یکی از پرطرفدارترین عناوین آموزش کاشت ناخن، ژلیش ناخن است. ژلیش طبیعی مانند زدن لاک بادوام روی ناخن و طراحی آن است که نسبت به لاک معمولی دوام بیشتری دارد. در ژلیش که طرفداران زیادی در بین خانم های خوش تیپ دارد، لاک با مواد ژلی اکریلیک ترکیب شده و بر روی ناخن قرار می گیرد. در ژلیش، از نور UV یا LED برای تثبیت لاک روی ناخن استفاده می شود. ژلیش به ناخن ها آسیب نمی زند و بوی شدید و تندی ندارد و انعطاف پذیر بوده و براقیت دائمی دارد.

ژلیش در سه مرحله انجام می شود. در مرحله اول، ژل بیس روی ناخن قرار می گیرد و در مرحله بعد، ژل رنگی و در نهایت تاپ ژل روی ناخن قرار می گیرد. تفاوت ژلیش با کاشت ناخن در این است که در کاشت، برای بلند و ضخیم کردن ناخن از پلاستیک و پودر فشرده استفاده می شود و می توان از انواع طرح ها و رنگ ها روی ناخن کاشته شده استفاده کرد.

در ژلیش، هدف بلند کردن ناخن نیست و برای اینکار از مواد ژله ای و دستگاه های مخصوص استفاده می شود. یکی از معایب ژلیش این است که به دلیل قرار گرفتن سه لایه ژل روی ناخن، اکسیژن کافی به ناخن های شما نمی رسد؛ پس اگر ناخن های بسیار حساس و ضعیف دارید بهتر است از اینکار صرف نظر کنید. ضمناً بهتر است ژلیش ناخن را با فاصله زمانی انجام دهید و در این مدت به تقویت و رطوبت رسانی ناخن های خود بپردازید. شما با شرکت در دوره های کاشت ناخن می توانید در مدتی کوتاه به درآمد 10 الی 100 میلیونی دست پیدا کنید. این حوزه کاری در تمام ماه های سال می تواند برای شما تولید درآمد داشته باشد. 

ویدیو صفر تا صد مراحل آموزش کاشت ناخن

_

در ویدیو زیر می توانید تمامی مراحلی که باید برای کاشت ناخن انجام دهید را مشاهده نمایید:

همانطور که مشاهده کردید برای انجام کاشت ناخن باید تکنیک،سرعت، سلیقه و دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید مشتریان زیادی را جذب کنید؛ دوره های ما شما را به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل خواهد کرد.

هزینه تهیه ابزار اولیه برای یک ناخن کار

_

شروع به کار در زمینه کاشت ناخن نیاز به تهیه لوازم اولیه بسیاری همانند دستگاه های سوهان کشی به صورت دستی و برقی، پرایمر ناخن، لاک ژل های متفاوت، ناخن گیر، گوشت گیر، پودر کاشت، ضد قارچ، بافر، کاتر، لیکوئید کاشت، مواد ضدعفونی، شابلون، انواع کرم و ژل مخصوص مانیکور، تیپ کاشت و … خواهد بود. اما توجه کنید که با وجود تعداد زیاد، این لوازم قیمت مناسب و به صرفه ای دارند و شما با صرف کمترین هزینه می توانید با کیفیت ترین محصولات را برای خود تهیه نمایید.

نکته مهم دیگر این است که لوازم تهیه شده در حوزه کاشت ناخن، مصرفی نبوده و تا سال ها می توانید از این وسایل استفاده مفید را انجام دهید.

بازار کسب و کار در حوزه کاشت ناخن

_

کاشت ناخن یکی از حوزه های بسیار پولساز است. بسیاری از خانم ها زمان کافی برای رسیدگی و لاک زدن ناخن های خود را نداشته و نیاز به استفاده از یک ناخن کار به صورت دائمی دارند. پس این حوزه به دلیل نیاز به ترمیم دوباره ی کاشت ناخن و طراحی مجدد لاک ژل به صورت ماهانه، می تواند برای شما انتخاب هوشمندانه ای باشد.پس اگر می خواهید مستقل شوید و درآمدی بالا داشته باشید در دوره های کاشت ناخن آکادمی شیوا شرکت کرده و به آرزوهای خود تحقق ببخشید

دوره آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای

_

کاشت ناخن به تازگی مورد توجه قرار گرفته است اما در همین مدت کوتاه خواهان زیادی برای شرکت در دوره های آموزشی کاشت ناخن و کسب درآمد از این حوزه داشته است. شما با کسب مدرک معتبر در دوره های آموزشی کاشت ناخن می توانید به مهاجرت نیز به کمک مدرک خود بیاندیشید. 

آموزش کاشت ناخن در تهران

_

بهترین راه برای ناخن کار شدن، شرکت در دوره کاشت ناخن فنی حرفه ای یا دوره های صفر تا صد در آموزشگاه کاشت و طراحی ناخن به همراه دریافت مدرک معتبر برای شروع به کار است. تمامی لاین های آموزش آرایشی از جمله آموزش کاشت ناخن در آکادمی شیوا ، با بهترین کیفیت و تجهیزات و در محیطی آرام ارائه می شود. اگر به دنبال یک آموزشگاه کاشت ناخن برای آموزش ناخن کاری و گذراندن دوره های مبتدی و پیشرفته زیر نظر اساتید مجرب و حرفه ای هستید، با ما تماس بگیرید.

آکادمی شیوا

سوالات متداول

_
تمامی انواع کاشت ناخن در دوره آموزشی گفته می شود؟

بله.انواع کاشت های پلی ژل ، پودری،گریم و طراحی به صورت کامل از صفر تا صد در دوره آموزش ناخن آکادمی شیوا گفته می شود.

انواع کاشت برای ناخن های ایراد دار نیز در دوره های کاشت ناخن گفته می شود؟

بله،در دوره های آکادمی شیوا تمامی نکات برای انواع فرم ناخن و انواع جنس ناخن گفته می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۴ از ۵
از مجموع ۸ رای

41 Comments

  • سلام برای یادگیری این دوره احتیاجی به پیش نیاز هست؟ یعنی چیزی باید قبلش بلد باشم؟

  • هر ماه برگذاري دوره جديد داريد؟ امكان ثبت نام در دوره آموزش كاشت ناخن وجود داره؟؟؟

    • سلام و درود یاس عزیز. بله، آکادمی شیوا به صورت دوره ای دوره های آموزش کاشت ناخن را برگزار می کند و شما می توانید همین حالا با شماره های 09331891020 – 09213371353 تماس حاصل نمایید تا در مورد هزینه و چگونگی ثبت نام اطلاعات لازم را کسب نمایید.

  • من از هنرجويان دوره اموزش ناخن شما بودم توي ماه ارديبهشت و خيلييييي ممنونم از شما، بلافاصله بعد از دوره اموزشي شروع به كار كردم و ماه دومي هست كه درامد خوبي رو دارم از ناخنكار بودنم در ميارم، يك دنيا ممنونم كه به مستقل شدنم كمك كرديد خانم باقري عزيز😍🙏🏻

    • سلام و درود دوست عزیز. دوره آموزش کاشت ناخن توسط بهترین مربی ناخن مجموعه با ارائه مدرک معتبر برگزار میشه که شما می توانید برای داشتن اطلاعات دقیق از زمان شروع دوره و هزینه آن با شماره های 09331891020 – 09213371353 تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم.

    • سلام و درود عزیزم. دوره آموزش کاشت ناخن در 6 جلسه 2 ساعت و نیمه برگزار می شود. برای شرکت در کلاس ها و اطلاعات بیشتر با شماره های 09331891020 – 09213371353 تماس بگیرید.

  • من با مدرکی که از شرکت توی دوره های آموزش ناخن خانم باقری گرفتم به سرعت توی یک آرایشگاه خوب مشغول به کار شدم؛ مرسی خانم باقری عزیز از تمام زحمات و پشتیبانی های خوبتون

    • سلام و درود سمیرا جان؛ از اینکه از شرکت در دوره آموزش کاشت ناخن راضی بودی خیلی خوشحالیم، هر روز موفق تر از دیروز باشی عزیزم.

  • دوره اموزشی کاشت ناخنتون رو من تازگی شرکت کردم و محشر بود، من میخوام دوره اموزش رنگ مو رو هم شرکت کنم میشه بگید باید حضوری بیام یا انلاین هم میتونم ثبت نام انجام بدم؟

    • سلام و درود مونا جان؛ خوشحالیم که از شرکت در دوره آموزش ناخن رضایت داشتی. برای شرکت در دوره های آموزش رنگ مو با شماره های 09331891020 – 09213371353 تماس بگیر تا راهنماییت کنیم.

  • خیلییی عالیه دوره هاتون. من دوره مربی گری کاشت ناخن رو داخل آکادمی شیوا گذروندم و خیلی اخلاق و جو کلاس ها عالی بود، ممنون از مدیریت خوبتون خانم باقری عزیز.

    • سلام و درود هستی عزیز. برای کسب اطلاعات از دوره آموزش کاشت ناخن با شماره های 09331891020 – 09213371353 تماس بگیرید تا کامل راهنماییتون کنیم.

  • بهترین آموزشگاه کاشت و طراحی ناخن در تهرانید، مرسی از همه ی زحمات خانم شیوا باقری:)

  • آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای در برابر آموزشی که از شما دیدم و مدرکی که گرفتم اصلا قابل مقایسه نیست. بابت درآمدی که الان از ناخنکاری دارم واقعا ممنونم ازتون

    • سلام شیمای عزیزم. باعث افتخاره ماست که شما از شرکت در دوره های کاشت ناخن ما به کسب درآمد بالا رسیدید.

    • سلام و درود فرزانه عزیز. اگر قصد شرکت در دوره آموزش کاشت ناخن را دارید و می خواهید پکیج کامل آموزش کاشت ناخن را داشته باشید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا هزینه و شرایط شرکت در دوره ها را همکارانمان برای شما توضیح دهند.

    • سلام و درود دوست عزیز. اگر قصد شرکت در دوره آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای را دارید، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *