نمونه تصاویر پایان دوره هنرجویان

_

نمونه رضایت هنرجویان دوره کاشت مژه

_

برای رزرو و ثبت نام در دوره های آکادمی لاکچری همین حالا تماس بگیرید.

09331891020

09213371353

نمونه کارهای دوره های آموزش کاشت مژه آکادمی شیوا

_
کاشت مژه روی یک خانم
کاشت مژه روی یک خانم

آموزش کاشت مژه در آکادمی شیوا

_

یکی از ترفند های زیبایی چشم، کاشت مژه است. که دوره های آموزشی در آموزشگاه ها و سالن های معتبر نیز برگزار می شود. در کلاس های آموزش کاشت مژه مباحثی مانند انتخاب مژه، تعداد تارهای به کار گرفته شده و نحوه انتخاب طول مژه مناسب به صورت کاملا عملی آموزش داده می شود.

  • آموزش اصولی
  • زیرنظر مربیان حرفه ای
  • ارائه مدرک معتبر
  • محیطی کاملا بهداشتی

دوره های آموزش کاشت مژه آکادمی شیوا

_

آیتم های آموزشی دوره های آموزش کاشت مژه

_
قیمت آموزش کاشت مژه

آموزش تخصصی اکستنشن و لیفت و لمینیت مژه و ابرو در 6 جلسه 2 ساعته همراه با رفع اشکال رایگان در آکادمی شیوا

  • جلسه اول تئوری:
        • آناتومی مژه های انسان
        • چرخه رشد مژه های طبیعی
        • 4 قانون طلایی اکستنشن مژه بدون آسیب
        • تکنیک ماندگاری بالای اکستنشن مژه
        • تفاوت کاشت مژه و اکستنشن مژه
        • انواع اکستنشن(گربه ای،عروسکی،سنجابی،هیبریدی،کیم کارداشیان)
        • پالت خوانی
        • انواع فرهای مژه و ضخامت ها
        • شرایط نگهداری چسب
        • آموزش ریموو هاردو سافت
        • نکات طلایی لیفت و لمینیت مژه و ابرو
        • کاشت هیدن و موقت
        • تکنیک فن سازی به روش رولینگ
        • معرفی ابزارها و وسایل مورد نیاز به همراه معرفی فروشگاه های معتبر
  • جلسه دوم:
        • آموزش و کار روی سر مانکن
        • روش صحیح اتصال و اکستنشن مژه
        • ریموو کردن
        • آموزش کامل فن سازی برای والیوم و مگاوالیوم
        • آموزش صحیح مپ کشیدن
  • جلسه سوم:
        • کار بر روی مدل زنده
        • آموزش کامل تکنیک کلاسیک والیوم
  • جلسه چهارم:
        • آموزش کامل لیفت و لمینیت مژه و ابرو
        • رنگ مژه
        • شناخت انواع بیگودی
        • نحوه صحیح قرار دادن مژه بر روی بیگودی
  • جلسه پنجم و ششم:
        • تمرین روی مدل
برای ثبت نام آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

دوره های آموزش کاشت مژه

_

ما در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با نکات فنی و بهداشتی ازجمله: عوامل ایجاد بیماری های چشمی، آشنایی با روش های کاشت و مزایای هر روش و نحوه مراقبت از آنها آشنا کنیم . آکادمی های زیبایی بسیاری در این زمینه اقدام به برگزاری کلاس های آموزش می کنند و در محیطی کاملا بهداشتی و اصولی در کنار مدرسان فنی و حرفه ای، دوره های تکمیلی برگزار می شود. دوره های مختلفی همچون آموزش کاشت مژه، آموزش کاشت ناخن، لیفت ابرو و مژه و... که آکادمی شیوا یکی از معتبرترین آکادمی های برگزارکننده کلاس های زیبایی می باشد.

آموزش کاشت مژه

مواد لازم برای آموزش کاشت مژه

_

کاشت مژه در واقع به معنی قرار دادن تار به تار مژه های اضافی روی بن مژه، لابه لای مژه های طبیعی فرد است. متناسب با سلیقه مشتری و با در نظر گرفتن فرم دهی چشم ها، سایز مژه ها مشخص می شود. جنس مژه های استفاده شده در کار می تواند متفاوت باشد. در ادامه به معرفی وسایل مورد نیاز جهت آموزش کاشت مژه می پردازیم و کاربرد هریک را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد. نکته ای که باید در ابتدا به آن اشاره کنیم در مورد تهیه لوازم درجه یک و با کیفیت است. برای جلب رضایت مشتری بهتر است که از مواد مناسب و استاندارد استفاده کنید.در آکادمی شیوا در تمام دوره های آموزش رنگ مو ، کراتین و... بهترین مواد در اختیار هنرجو قرار می گیرد.

1-پنس مژه: از این وسیله باید دو ست داشته باشید. به این دلیل که با یکی از پنس ها مژه های آغشته به چسب را بر می دارید و با پنس دیگر که کاملا تمیز است مژه ها را از یکدیگر جدا کرده تا فضای قرار دادن مژه جدید ایجاد شود. حالت آرگونومی پنس می تواند در سرعت کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

2-مژه های با کیفیت: مژه ها بنا به نوع کار شما انواع مختلفی دارند. مژه های ابریشمی و سبک بهترین گزینه برای کاشت به شمار می آیند. علاوه بر سبک بودن، پلک را خسته نمی کنند و باعث سنگین شدن تارهای مژه اصلی شما نمی شوند.

3- چسب مژه: در آموزش کاشت مژه، اغلب به مرغوب بودن چسب مژه بسیار تاکید می شود تا موجب بروز حساسیت چشم نشود.

4-برس مژه: از این وسیله برای جدا کردن و شانه زدن بهتر مژه ها استفاده می شود.

5-میکرو براش و پد زیر چشم

6- فن خشک کن و چسب نواری تری ام

مواد لازم برای آموزش کاشت مژه

در آموزش مژه چه مواردی آموزش داده می شود؟

_

برای آموزش کاشت مژه مراحل عمومی وجود دارد که هنرجو باید ابتدا اطلاعات جامعی از آنها را در دوره‌های آموزشی به دست بیاورد. در وهله اول آشنایی با مواد و ابزار کاشت مژه می باشد که هنرجو باید به خوبی ابزار مورد استفاده را بشناسد. در مرحله دوم انواع کاشت مژه آموزش داده می شود. آموزش مژه به سه دسته تقسیم می شود:

1-کاشت مژه کلاسیک: در این آموزش فقط یک تار مژه روی یکی از تارهای مژه قرار داده می شود.

2-کاشت والیوم: در این نوع از آموزش کاشت مژه تعداد 2 تا 6 تار مژه روی یکی از تارهای مژه فرد قرار می گیرد. حجم مژه بیشتر بوده و فرم زیبایی به چشم می دهد.

3-کاشت مژه مگاوالیوم: تعداد 7 تا 15 تار روی هر مژه قرار می‌گیرد که روشی بسیار پر حجم است.

در کاشت مژه از مژه هایی با حالت های فر و ضخامت های مختلف استفاده می شود. هنرجو در طی ترم می آموزد که چه نوع فر مژه و ضخامتی به چه حالت های از چشم می آید تا با مشاوره درست بتواند در تصمیم گیری به مشتری کمک کند.

4-کاشت مژه به صورت نامنظم: در این مدل تار موی مصنوعی به صورت کوتاه و بلند و نامنظم روی مژه ها قرار می گیرد.

 

 

مزایای کاشت مژه

کاشت مژه یک روش محبوب در حوزه زیبایی و آرایش است که برخی مزایا و فواید مهم را به همراه دارد. در زیر به برخی از این مزایا اشاره می‌کنم:

1. ظاهر جذاب برای چشم: کاشت مژه باعث می‌شود مژه‌ها بلندتر و بیشتر به نظر بیایند. این باعث می‌شود چشمان شما جذابیت بیشتری داشته باشند و ظاهری جذابتر را به شما ببخشد.

2. حجم و پرپشتی: با کاشت مژه، حجم و پرپشتی مژه‌های شما افزایش می‌یابد. مژه‌های پرپشت و چگال باعث می‌شود چشمان شما به طور طبیعی  جذاب‌تر به نظر برسند و زیبایی چشمانتان را افزایش دهند.

3. طول مژه: با کاشت مژه، می‌توانید طول مژه‌های خود را به دلخواه تغییر دهید. اگر مژه‌های شما کوتاه هستند، با کاشت مژه می‌توانید آن‌ها را به طول دلخواه برسانید و این امر به ظاهر و جذابیت چشمان شما کمک می‌کند.

4. صرفه‌جویی در زمان آرایش: با داشتن مژه‌های طبیعی و پرپشت، نیاز به استفاده از مژگان مصنوعی، ریمل و دیگر محصولات آرایشی کمتر می‌شود. این امر به شما کمک می‌کند در زمان آرایش صرفه‌جویی کنید و روزهایی با ظاهری طبیعی و زیبا را تجربه کنید.

5. ماندگاری طولانی مدت: مژه‌های کاشته شده معمولاً ماندگاری طولانی ای دارند.

مراقبت های بعد از کاشت مژه

_

هنرجو علاوه برآموزش کاشت مژه باید نکات سالم ماندن مژه کاشته شده را نیز بخوبی بداند. در آکادمی شیوا تمامی هنرجویان نکات مهم بهداشتی را در دوره های مختلف آموزش کراتین،کاشت مژه و مراقبت از کاشت را آموزش می‌بینند. از جمله مهم ترین مواردی که باید بعد از کاشت مژه رعایت کنید:

1-چسب مژه تا 24 ساعت طول می کشد تا خشک شود بنابراین ساعات اولیه بسیار مهم است. در این مدت از شستن مستقیم صورت، استفاده از لوازم آرایشی همچون ریمل و سایه خودداری کنید.

2-مژه های خود را تمیز نگه دارید از مالیدن مژه ها به یکدیگر خودداری کنید. بعد از خواب حتما از براش مژه استفاده کنید تا مژه ها دوباره حالت خود را به دست بیاورند.

3-هرگز برای برداشتن مژه ها خودسرانه اقدام نکنید. مواد ریموو به راحتی مژه ها را برداشته و هیچ آسیبی به مژه های اصلی شما نمی زنند. هرگز با دست مژه های کاشته شده را نکنید.

4-معمولا در کلاس های آموزش کاشت مژه به هنرجویان گوشزد می شود که به مشتریان خود نکات مهم مراقبتی را انتقال بدهند. از مواد آرایشی حاوی روغن اجتناب کنند و یا در محیط هایی مانند سونا قرار نگیرند که بخار زیاد باعث می شود که به مرور استحکام چسب کمتر شود.

مراقبت های بعد از کاشت مژه

کاشت مژه موقت و دائم

_

مژه هایی که درکاشت موقت گذاشته می شود به راحتی قابل تشخیص هستند چراکه نسبت به نوع دیگری از کاشت ظرافت کمتری دارند. دوام کاشت مژه موقت کمتر از دائم است. کاشت دائم به صورت تار به تار انجام می شود و با تار طبیعی تفاوت چندانی ندارد. درآموزش کاشت مژه مقدار چسبی که برای کاشت موقت استفاده می شود به مراتب بیشتر از کاشت دائم می باشد که باعث سنگینی پلک شده و به ریشه مژه‌های طبیعی آسیب می رساند. کاشت مژه موقت مخصوص افرادی است که مقطعی و برای مراسم خاصی از آن استفاده می‌کنند.

انواع ریموو مژه

_

اساسا ریموو اکستنشن مژه به دو دسته تقسیم می شود. در روش ریموو کردن با پنس، مژه های کاشت با پنس برداشته می شوند. یعنی با یک پنس مژه طبیعی نگه داشته می شود و با پنس دیگر مژه مصنوعی به بیرون کشیده شده و در روش دوم به وسیله مواد ریموور که بصورت ژله ای و مایع وجود دارد مژه ها برداشته می شوند. در کلاس های آموزش کاشت مژه اغلب ریموو کردن مژه ها با مواد مخصوص پیشنهاد می شود که به راحتی مژه ها از هم جدا می شوند. نکته مهم قبل از ریموو کردن مژه ها، این است که باید هرگونه آرایش خود را پاک کنید. این کار به شما کمک می کند تا مژه های مصنوعی و طبیعی راحت تر از هم جدا شوند. تهیه لوازم مهم کار برای کاشت مژه و یا هرکاری که مربوط به زیبایی باشد باید از جایی تهیه شود که از کیفیت آن مطمئن شده باشید. سایت های بسیاری هستند که محصولات باکیفیتی به مشتریان ارائه می دهد گزینه مناسبی برای تهیه این لوازم زیبایی می باشند. هنرجویان عزیز با مرجعه به سایت نیل کریستال می توانند قبل از هر چیز از تجربه و مشاوره بهترین مربی ناخن ،بهترین مربی کاشت مژه و دیگر دوره های آموزشی آکادمی شیوا بهره مند شوند.

انواع ریموو مژه

آیا کاشت به مژه های طبیعی آسیب می رساند؟

_

کاشت مژه باعث زیبایی چشم شما می شود. زیاده روی در کارهای زیبایی می تواند منجر به آسیب شود. رعایت نکات بهداشتی و مراقبت های مداوم می تواند از بروز حساسیت پیشگیری کند. معمولا پس از برداشتن مژه ها مدت زمانی طول می کشد تا مژه های شما به حالت عادی خود باز گردد. اکستنشن مژه معمولا طول عمرکوتاه تری نسبت به کاشت مژه دارد و در کاشت از موهای طبیعی استفاده می کنند.

عدم نیاز به ریمل بعد از کاشت مژه

_

پس از انجام کاشت مژه دیگر نیازی نیست حتما از ریمل استفاده کنید. مژه های شما کاملا بلند وزیبا خواهند شد. استفاده از ریمل باعث می شود مژه های کاشت شما مصنوعی جلوه دهد و حتی به یکدیگر بچسبند و شستشوی مداوم  آن ها با مواد شوینده می تواند از طول عمر آن ها هم بکاهد. در طول این مدت شما می توانید از محلول های تقویتی مژه که بر پایه آب ساخته شده اند استفاده کنید تا مژه های شما کمتر در تماس با چسب مژه آسیب ببینند. اصولا افراد برای رهایی از ریمل زدن و برای صرف نمودن زمان کمتر از کاشت مژه استفاده می کنند.در آموزشگاه ناخن تهران و دیگر دوره های آموزشی می توانید مهارت های کاشت ناخن و مژه و رنگ و مش و کراتین را بیاموزید و وارد بازار کار شوید.

درآمد اکستنشن مژه چقدر است؟

_

اکستنشن مژه یکی از پرطرفدارترین و کاربردی‌ترین خدمات در حوزه آرایشگری است که توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند و باعث شده تا متخصصان اکستنشن مژه به درآمد قابل توجهی دست یابند.

درآمد حاصل از ارائه خدمات اکستنشن مژه در ایران با مقدار حداقل 6 میلیون تومان آغاز می‌شود و با توجه به تلاش و تعداد مشتریان شما، می‌تواند به میزان 30 تا 40 میلیون تومان یا حتی بیشتر در ماه افزایش یابد. این درآمد به تعداد مشتریانی وابسته است که شما توانایی جذب آن ها را داشته اید.

پس از به دست آوردن مهارت‌های لازم در زمینه اکستنشن مژه، تلاش کنید با استفاده از روش‌های تبلیغاتی موثر و جذب مشتریان، تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. این اقدامات می‌توانند به افزایش درآمد شما کمک کنند و از امکاناتی که در اختیار دارید بهره‌برداری کنید.

جمع بندی

_

مژه های بلند یکی از استانداردهای زیبایی در جهان محسوب می شود. برای رسیدن به این استاندارد راه های زیبایی بسیاری از جمله آموزش کاشت مژه وجود دارد. در اکثر آکادمی های مجهز همچون آکادمی شیوا انواع کارهای زیبایی مانند لیفت مژه، کاشت مژه، اکستنشن مژه و غیره... انجام می شود و کلاس هایی با متد های بروز برای علاقمندان این حرفه برگزار می شود. در واقع در توضیح اصولی کاشت مژه، عملی تخصصی می باشد که باید توسط پزشک انجام شود اما اکستنشن مژه همانطور که قبل تر از این توضیح دادیم می تواند در کلینیک یا سالن های زیبایی نیز انجام شود. رعایت نکات بهداشتی در سالن های زیبایی از بروز بیماری های چشمی، حساسیت های پوستی و آسیب های دیگر جلوگیری می کند. بنابراین قبل از انجام هر کار زیبایی این نکات مهم را در نظر بگیرید.

آکادمی شیوا

سوالات متداول

_
کاشت مژه باعث ریزش مژه های شخص می شود؟

خیر.اگر کاشت به صورت اصولی انجام شود و از مواد مناسب نیز استفاده شود باعث آسیب یا ریزش به مژه ها نمی شود.در دوره آموزش مژه آکادمی شیوا تمامی نکات لازم برای اینکه یک کاشت اصولی انجام دهید گفته می شود.

دوره های رفع اشکال هم دارید؟

بله در آکادمی شیوا تمامی دوره های آموزشی همراه با رفع اشکال است.که شما می توانید بعد از اتمام دوره های آموزشی از آن ها استفاده نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

14 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *