ماندگاری لاک ناخن

لاک یکی از مهم ترین تجهیزات زیبایی ناخن و دست، به شمار می رود که به صورت لایه نازکی بر روی ناخن قرار می گیرد. این محصول یکی از رایج ترین لوازم دیزاین و طراحی ناخن است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیار زیادی دارد. استفاده از لاک مناسب و با کیفیت، یکی از مواردی است که همواره ذهن علاقمندان این محصول را به خود مشغول کرده است و افراد به دنبال راه هایی برای افزایش ماندگاری لاک ناخن هستند تا بتوانند از این کالا، بهره بهتری ببرند و این روش ها را در دوره های آموزش کاشت ناخن نیز آموزش دهند.

بیشتر افراد در طول زندگی خود از لاک ناخن استفاده کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که ماندگاری لاک بر روی ناخن طبیعی، 2 روز تا 3 روز است که مدت زمان بسیار کمی به حساب می آید. از این رو افراد به دنبال راه هایی برای افزایش ماندگاری این محصول بر روی ناخن های خود بوده اند تا بتوانند جذابیت و زیبایی ناخن های خود را افزایش دهند و از جذابیت این محصول، برای مدت طولانی تری استفاده نمایند. یادگیری روش هایی برای جلوگیری از آسیب به ناخن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و ماندگاری را افزایش می دهد.

لاک ها در انواع مختلفی تهیه و تولید می گردند و افراد می توانند، با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند و مورد استفاده قرار دهند. رنگ بندی فراوان این محصول و بازه قیمتی مناسب و به صرفه آن باعث شده است که علاقمندان، گزینه های بسیار زیادی را برای انتخاب و استفاده پیش روی خود ببینند و بتوانند محصولی با کیفیت را مطابق سلیقه و بودجه خود، انتخاب و تهیه نمایند. آموزش راه های ماندگاری لاک ناخن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند کاربرد این محصول را افزایش دهد.

ماندگاری لاک روی ناخن طبیعی چقدر است؟

ماندگاری لاک ناخن بر روی ناخن طبیعی، نسبت به دیگر انواع دیزاین و طراحی ناخن، کمتر است. لازم به ذکر است که راه هایی وجود دارند که می توانند ماندگاری لاک را بر روی ناخن طبیعی افزایش دهند که توسط بهترین مربی ناخن های شهر خودتان می توانید آموزش ببینید و زیبایی و جذابیت دستان علاقمندان به این محصول را افزایش دهید. استفاده از مانیکور در آرایشگاه ها می تواند باعث افزایش دوام لاک گردد و احتمال جدا شدن آن از سطح ناخن را کم کند. استفاده از لاک های با کیفیت نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی ماندگاری لاک می گذارد و طول عمر آن را زیاد می کند.

 

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

ماندگاری لاک ژل روی ناخن طبیعی چقدر است؟

استفاده از لاک ژل، یکی از راه هایی است که ماندگاری لاک ناخن را افزایش می دهد و استفاده از این محصول می تواند ماندگاری لاک را تا 3 هفته نیز زیاد کند. استفاده از لاک ژل های با کیفیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از آسیب رساندن به بافت ناخن جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که خشک شدن صحیح و اصولی لاک ژل، باعث افزایش طول عمر و ماندگاری آن می گردد پس لازم است که از دستگاه های مناسب استفاده گردد. به طور عمده لاک ژل برای خشک شدن به 30 ثانیه تا 60 ثانیه زمان نیاز دارد.

چه کار کنیم تا ماندگاری لاک بیشتر شود؟

استفاده از مانیکور در آرایشگاه های تخصصی می تواند طول عمر لاک را بر روی ناخن افزایش دهد و از لب پر شدن آن جلوگیری کند. استفاده از وازلین یا محلول های تقویت ناخن نیز باعث افزایش ماندگاری لاک می گردد و دوام و استحکام این عضو از بدن را افزایش می دهد. برای لاک زدن، ابتدا لازم است که جنس و استحکام ناخن ها مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان محصول مناسب و کاربردی را متناسب با جنس ناخن انتخاب نمود. ‌لاک زدن اصولی، از جمله مواردی است که ماندگاری لاک ناخن را افزایش می دهد. شما می توانید لاک زدن اصولی را در بهترین آموزشگاه ناخن تهران همانند آکادمی شیوا یا شهرهای دیگر به بهترین نحو بیاموزید.

 

لاک زدن اصولی
نحوه لاک زدن حرفه ای و اصولی چگونه است؟

 

لاک زدن به روش اصولی

‌لاک زدن به روش اصولی، یکی از مواردی است که می تواند نقش بسیار مهمی در ماندگاری لاک ناخن ایفا نماید و طول عمر آن را افزایش دهد. برای افزایش دوام لاک، بهتر است که ابتدا استحکام و طراوت ناخن افزایش یابد پس بهتر است که از محلول های تقویتی، وازلین یا کرم های آبرسان استفاده شود. برای لاک زدن اصولی، لازم است که قلم مو از بالای ناخن تا ریشه ناخن کشیده شود. استفاده از چسب ها، می تواند از رنگی شدن اطراف ناخن جلوگیری کند. ضخامت زیاد لاک، می تواند باعث جدا شدن آن از سطح ناخن گردد.

بهتر است که برای خشک شدن لاک از دستگاه های مخصوص استفاده گردد. دستگاه های UV  می توانند رطوبت را به طور کامل از سطح لاک جدا کنند و آن را به طور کامل خشک نمایند. خشک شدن صحیح و اصولی ناخن باعث افزایش جسبندگی سطح لاک می گردد و ماندگاری لاک ناخن را افزایش می دهد. پس از اتمام کار، لازم است که دست ها به طور افقی قرار گیرند تا مایع لاک، از سطح ناخن جدا نشود و به صورت صاف و صیقلی، باقی بماند. کثیفی سطح ناخن، باید توسط استون یا الکل پاک گردد.

 

افزایش ماندگاری لاک
راهکارهای افزایش ماندگاری و دوام لاک ناخن

 

نکاتی برای افزایش ماندگاری لاک ناخن

نکاتی وجود دارند که در صورت رعایت آن ها، می توان ماندگاری لاک ناخن را تا حد زیادی افزایش داد و از زیبایی و جذابیت ناخن ها، برای مدت طولانی تری لذت برد و استفاده کرد. این راه ها شامل خشک شدن کامل لاک، توجه به ضخامت لاک بر روی ناخن، جلوگیری از خیس شدن لاک پس از لاک زدن، استفاده از سوهان ناخن برای صاف کردن سطح آن، استفاده از روش صحیح و اصولی برای خشک کردن لاک، استفاده از تاپ کت برای افزایش ماندگاری لاک، جدا کردن پوست اضافه و مراقبت از ناخن ها در حین انجام کار ها است.

صبر کنید تا لاک کامل خشک شود

یکی از مواردی که باید برای افزایش ماندگاری لاک، مورد توجه قرار گیرد این است که باید لاک را به طور کامل خشک نمود. خشک نشدن کامل لاک می تواند باعث افزایش قطرات رطوبت و مایعات در بین بافت لاک گردد و میزان چسبندگی آن را کاهش دهد. کاهش میزان چسبندگی لاک می تواند باعث جدا شدن آن از سطح ناخن گردد و طول عمر این محصول را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. جلوگیری از پخش شدن لاک بر روی ناخن و خشک کردن کامل و اصولی لایه لاک بر روی ناخن، تاثیر بسیار زیادی در افزایش ماندگاری آن، دارد.

 

لایه نازک لاک بر روی ناخن
برای افزایش ماندگاری لاک، فقط لایه نازک لاک بر روی ناخن بزنید

 

 لایه نازکی از لاک را به ناخن بزنید

یکی از دیگر از مواردی که باید برای افزایش ماندگاری لاک ناخن به آن توجه نمود، استفاده از لایه نازکی از لاک بر روی ناخن است. افزایش ضخامت لایه لاک بر روی ناخن باعث افزایش وزن آن می گردد و میزان چسبندگی لاک با سطح ناخن را کاهش می دهد. کاهش چسبندگی سطح ناخن باعث جدا شدن لاک از آن می گردد و دوام این محصول را کاهش می دهد. برای افزایش ماندگاری لاک بر روی ناخن، لازم است که از لایه نازکی از این محصول استفاده شود و قلم موی لاک باید با ملایمت بر روی ناخن کشیده شود.

جلوگیری از خیس شدن ناخن بعد از زدن لاک

کاهش رطوبت لاک، باعث خشک شدن آن می گردد و چسبندگی این محصول را افزایش می دهد. برای ماندگاری بیشتر لاک ناخن، لازم است که این محصول به خوبی خشک شود و رطوبت به طور کامل از آن خارج گردد. استفاده از آب، به خصوص آب گرم در زمان خشک شدن لاک ناخن، می تواند مانع خارج شدن رطوبت از لایه لاک گردد و خشک شدن آن را مختل نماید. خیس شدن ناخن هایی که به تازگی لاک زده شده اند، باعث جدا شدن آسان و سریع لاک از روی ناخن می گردد و دوام و طول عمر این کالا را کاهش می دهد.

 

لاک با کیفیت در انواع رنگ ها
صاف کردن ناخن با سوهان، به افزایش ماندگاری لاک کمک می کند

 

صاف کردن ناخن با سوهان

ناخن در زمان لاک زدن نباید دارای ناهمواری باشد زیرا وجود ناهمواری می تواند باعث تجمع ملکول های هوا در زیر سطح لاک گردد و باعث جدا شدن آسان لایه لاک از روی ناخن گردد. سوهان کشیدن ناخن باعث کاهش ناهمواری های موجود بر روی سطح ناخن می گردد و چسبندگی این عضو از بدن را افزایش می دهد. افزایش چسبندگی سطح ناخن باعث می شود که لاک به راحتی بر روی آن قرار گیرد و دوام این محصول افزایش یابد. لازم است که قبل از لاک زدن، سطح ناخن و کناره های آن، به طور کامل سوهان کشیده شوند.

خشک کردن لاک به روش صحیح

‌خشک شدن لاک، بخش مهمی در افزایش ماندگاری لاک ناخن به شمار می رود. خشک شدن لاک به روش صحیح و اصولی باعث افزایش دوام لاک می گردد و از وارد شدن انواع آسیب ها به سطح ناخن، جلوگیری می کند. یکی از رایج ترین روش ها برای خشک کردن ناخن، استفاده از دستگاه UV است. دستگاه های UV به طور تخصصی برای خشک کردن لایه لاک طراحی شده اند و می توانند سرعت این عمل را تا حد زیادی افزایش دهند. این دستگاه ها، ملکول های آب را از لایه لاک قرار گرفته بر روی ناخن، خارج می نمایند.

تاپ کت را 2 روز یکبار تجدید کنید

تاپ کت ها، محصولاتی هستند که بر روی لایه لاک یا لاک ژل زده می شوند و از جدا شدن لاک جلوگیری می کنند. این محصولات مانند یک لایه محافظ عمل می کنند و با قرار گرفتن بر روی سطح لاک، از شکستگی ناخن جلوگیری می نمایند. از دیگر فواید تاپ کت ها، می توان به این نکته اشاره نمود که این محصولات از تغییر رنگ لاک در زیر نور مستقیم خورشید، جلوگیری می نمایند و به لاک جلوه ای زیبا می بخشند. تاپ کت ها نیاز به تجدید دارند و باید هر 2 روز یک بار، ترمیم گردند و به طور مداوم استفاده شوند.

 

جدا کردن پوست ناخن، قبل از لاک زدن
جدا کردن پوست اضافه ناخن باعث افزایش چسبندگی و دوام لاک می شود

 

 پوست اضافه ناخن ها را جدا کنید

جدا کردن پوست اضافه ناخن و از بین بردن لایه نازکی از سطح ناخن با استفاده از سوهان، باعث افزایش چسبندگی لاک می گردد و طول عمر آن را افزایش می دهد. استفاده از مانیکور در انواع آرایشگاه های تخصصی، باعث افزایش ماندگاری لاک می گردد و از وارد شدن آسیب های جدی به ناخن جلوگیری می کند. مانیکور باعث افزایش استحکام ناخن می شود و سلامت آن را حفظ می نماید. استفاده از مانیکور، می تواند نقش مهمی را در افزایش طول عمر و ماندگاری لاک ناخن، ایفا نماید و جلوه ای زیبا به ناخن ها ببخشد.

مراقبت از ناخن ها در حین کار خانه

یکی از مهم ترین عوامل که باعث لب پر شدن لاک و جدا شدن آن از سطح ناخن می گردد، انجام کار های منزل است. لازم است که افراد برای مراقبت از ناخن های خود از دستکش استفاده کنند و از برخورد مستقیم سطح لاک با آب و رطوبت جلوگیری به عمل آورند. استفاده از دستکش های باکیفیت مانند دستکش لاتکس، به جای دستکش پلاستیکی، باعث افزایش ماندگاری لاک ناخن می گردد و از خشک شدن پوست دست و سطح ناخن جلوگیری می کند. خشک شدن سطح ناخن باعث افزایش شکنندگی و احتمال آسیب دیدن آن می گردد.

 

لاک ناخن
قبل از لاک زدن شیشه لاک را تکان ندهید

 

چرا نباید شیشه لاک را تکان بدهیم؟

خیلی از افراد باور دارند که قبل از استفاده از لاک، باید آن را تکان داد تا ترکیبات موجود در آن، به خوبی یکدست گردند. لازم به ذکر است که تکان دادن نادرست لاک، یکی از اشتباهات رایجی است که افراد در زمان استفاده از این محصول، مرتکب می گردند. تکان دادن شیشه لاک موجب ترکیب شدن هوا با لاک می گردد. هوای ترکیب شده با بافت لاک، در نهایت بر روی سطح ناخن قرار می گیرد و بافت یک دست لایه لاک را از بین می برد. از بین رفتن بافت یکدست لاک باعث ایجاد حباب بر روی ناخن می گردد.

لازم است که قبل از لاک زدن، ترکیبات این محصول به خوبی حل شوند و مواد ته نشین شده آن، به طور مجدد در بافت لاک، جای گیرند. برای ترکیب کردن درست و اصولی مواد تشکیل دهنده لاک، به جای تکان دادن آن لازم است که شیشه لاک را به آرامی بر روی کف دست غلتاند. این حرکت موجب حل شدن مواد ته نشین شده لاک می گردد و از وارد شدن ملکول های هوا به بافت این محصول جلوگیری می کند. ترکیب کردن اصولی لاک، باعث افزایش جذابیت آن بر روی ناخن می گردد.

 

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

جمع بندی

لاک زدن یکی از روش های افزایش جذابیت ناخن به شمار می رود و این مزیت باعث شده است که محبوبیت این محصول در سراسر جهان، افزایش یابد و افراد زیادی خواستار استفاده از لاک گردند. این کالا در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می گردند و افراد علاقمند می توانند با توجه به سلیقه خود، اقدام به تهیه محصول مورد نظر نمایند. ماتدگاری لاک بر روی ناخن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و افراد باید راه های مراقبت از ناخن های لاک زده را یاد بگیرند تا بتوانند طول عمر و کاربرد این محصول را افزایش دهند.

خشک کردن درست و اصولی ناخن، استفاده از مانیکور، مراقبت از ناخن درهنگام انجام کارهای خانه، جدا کردن پوست اضافه ناخن، استفاده از تاپ کت، صاف کردن ناخن با سوهان و جدا کردن سطح بالایی ناخن با استفاده از سوهان و جلوگیری از خیس شدن سطح ناخن پس از لاک زدن از جمله مواردی است که افراد باید برای افزایش ماندگاری لاک در نظر داشته باشند و مورد استفاده قرار دهند. شما می توانید با شرکت در دوره های آموزش ناخن و کاشت ناخن آکادمی شیوا تمام مطالب گفته شده را با اصول کامل بیاموزید و به کسب درآمد برسید.

آکادمی شیوا

سوالات متداول

  • چگونه می‌توان لاک ناخن را ماندگار کرد؟

برای ماندگاری بیشتر لاک در دوره های آموزش ناخن استفاده از بیس کوت، لاک های ماندگار و برند های با کیفیت،استفاده از تاپ کوت، لاک زدن با لایه های نازک پیشنهاد می شود.

  • آیا اسپری‌ها یا روغن‌های مخصوص ماندگاری لاک موثر هستند؟

بله، اسپری‌ها یا روغن‌های مخصوص ماندگاری لاک می‌توانند به ماندگاری لاک کمک کنند. این محصولات ممکن است حاوی موادی باشند که ناخن را تقویت کرده و ماندگاری آن را افزایش دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *