براشینگ مو

روش براشینگ مو


احتمالا برای شما هم پیش آمده است که قصد رفتن به یک جشن یا مهمانی را دارید، اما فرصت و زمان کافی برای رفتن به آرایشگاه و مرتب کردن موهایتان را ندارید یا احتمالا نمی خواهید برای این کار به آرایشگاه بروید. در این مواقع بهترین راه حل براشینگ کردن موهایتان در منزل می باشد که به راحتی با سشوار و برس می توانید انجام دهید.

ممکن است انجام این کار به نظرتان سخت برسد، اما باید بدانید اگر اصول براشینگ مو را آموزش دیده باشید،  به راحتی می توانید در کمترین زمان و با کمترین هزینه موهایتان را براشینگ کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

حقیقت این است که برای از بین بردن گره های مو راه های زیادی جز شانه کردن وجود دارد. تکنیک هایی برای صاف کردن موها و شانه زدن صحیح مو وجود دارد که درصورت آموزش هر زمانی می توانید از این تکنیک ها استفاده کنید. فقط کافی است کمی صبر، حوصله و اشتیاق به آموزش داشته باشید.

شما به راحتی می توانید براشینگ موی کوتاه یا بلند را در آکادمی شیوا آموزش ببینید، این آکادمی ارائه دهنده انواع آموزش های مختلف آرایشی زیر نظر بهترین مربی رنگ مو و براشینگ مو می باشد. برای اطلاعات بیشتر به کارشناسان آکادمی شیوا مراجعه کنید.

 

دختری با موی کرلی و رژ سرخابی
آموزش اصول براشینگ مو

 

براشینگ مو چیست ؟

براشینگ مو به حالت دادن مو به وسیله سشوار و برس گفته می شود. انجام روش درست و اصولی براشینگ مو از اهمیت بالایی برخوردار است و در سلامت و زیبایی موها تاثیر مستقیم دارد. با انجام درست براشینگ موها صاف، خوش حالت و حجیم می شود و ظاهری زیبا پیدا می کند. اما اگر به صورت اشتباه و غیر اصولی انجام شود موجب آسیب دیدگی تارهای مو می شود.

چون برس زدن مو یک کار ساده به نظر می رسد اکثر مردم از سنین پایین آموزش درستی درباره نحوه صحیح برس زدن موهای خود دریافت نکرده اند. اما برای برس زدن صحیح مو تکنیک هایی وجود دارد که رعایت این اصول باعث بهبود برس زدن، حفظ سلامت، زیبایی و استحکام موها می شود.

انواع براشینگ مو

انواع براشینگ مو را می توانید روی مدل های مختلف مو از جمله موی کوتاه، موی بلند، موی وزدار و …. انجام دهید و حالت دلخواه را برای موهایتان درست کنید.

براشینگ موی کوتاه

براشینگ موی کوتاه سخت ترین مدل براشینگ است، به طوری که می توان از نحوه مدل های براشینگ موی کوتاه میزان مهارت یک آرایشگر را تشخیص داد. برای حجم دهی موهای کم پشت و کوتاه به یک برس، اتو مو و سشوار نیاز است.

برای حالت دهی موی کوتاه برس خود را با توجه به حجم و اندازه موهایتان انتخاب کنید. مدل براشینگ باید با حالت صورت متناسب باشد. برای حجیم شدن مو از برس با زاویه 90 و 180 درجه عمود بر سر باید استفاده کرد، همچنین می توان از تافت یا ژل برای تثبیت حالت مو استفاده کرد.

 

دختری با برس براشینگ و سشوار در دست
براشینگ موی کوتاه

 

براشینگ موی بلند و متوسط

 براشینگ کردن موهای بلند و متوسط نسبتا راحت تر انجام می شود، موهای بلند را به روش های مختلف مانند سشوار از بیرون و سشوار از داخل می توان سشوار کرد. از برس های مختلف در هر سایزی برای براشینگ موی بلند و متوسط می توان استفاده کرد.  در براشینگ موی بلند و متوسط با تقسیم بندی موها،  سشوار کردن آن ها راحت تر و سریع تر انجام می شود.

براشینگ موی فر و وزدار

موی فر و وزدار در عین حال که می تواند زیبا و جذاب باشد، اما بعضی اوقات  آزار دهنده است. بخصوص به هنگام شانه زدن و مرتب کردن موها نسبت به موی لخت و صاف دردسر بیشتری دارد. یکی از راه های خلاصی از این حالت براشینگ مو است. در براشینگ موی فر یا وزدار باید از اسپری دو فاز استفاده کرد.

 در صاف کردن این جنس مو از گرم ترین حرارت سشوار با قدرت کم باید استفاده کرد. اما باید به شدت مراقب فاصله سشوار و موها و همچنین درجه حرارت سشوار بود.

 

دختری در حال سشوار کشیدن و براشینگ موی خودش
براشینگ مدل های مختلف مو در منزل

 

روش های براشینگ کردن مو

برای داشتن یک شینیون خوب یا یک براشینگ خوب باید موهای تمیزی داشته باشید. وقتی می خواهید موی خود را حالت دار کنید. موها نباید خیس باشد، چون براشینگ بر روی موی خیس نتیجه خوبی ندارد.

پس از شستشو و خشک کردن موها با حوله در مرحله اول براشینگ ابتدا باید تقسیم بندی مو انجام شود، به این صورت که فرق را باز کرده و موها به دو  قسمت تقسیم کنیم. سپس از وسط فرق تا نوک گوش ها یک فرق دیگر باز می کنیم و موهای قسمت جلویی را با گیره ثابت می کنیم. لایه مو در قسمت پشت سر را ابتدا سشوار می کشیم.

پایین ترین لایه مو را انتخاب می کنیم و برس را از زیر مو همراه با سشوار حرکت می دهیم. همین حرکت را روی سایر قسمت های مو نیز انجام می دهیم تا خوب لخت شود. در براشینگ موهای جلوی سر برای بهتر حالت گرفتن موهای جلوی سر باید موها را به همین روش موهای پشتی سشوار کنیم. سپس به سمت بالا سشوار بکشیم.

براشینگ به زیر

در انجام براشینگ به زیر ابتدا باید موها را به ماسک یا اسپری آغشته کنیم، سپس از زیر مو براش مخصوص به مو بزنیم، سشوار همزمان با حرکت براش بر روی موها گرفته شود به این صورت وقتی براش به انتهای مو برسد همه چیز به سمت داخل است.

 

شخصی در حال سشوار و براشینگ یک دختر مو بلوند
روش های براشینگ مو

 

 براشینگ به رو

در براشینگ به رو باید کاملا برعکس براشینگ به زیر عمل کرد، به این صورت که ابتدا موها را به ماسک یا اسپری آغشته می کنیم و براش مخصوص را از رو به موها می کشیم، سشوار را همراه با حرکت براش همزمان حرکت می دهیم.

 براشینگ صاف و شلاقی

برای انجام براشینگ صاف و شلاقی مثل سایر روش های براش ابتدا موها را به اسپری یا ماسک آغشته کنید، موها را یک بار از زیر و یک بار از رو به صورت مستقیم به پایین بکشید. درجه سشوار باید گرم باشد و به صورت مستقیم بر روی مو قرارگیرد. در نهایت برای بهتر شدن نتیجه کار در این روش از اتوی مو استفاده می شود. توجه نمایید که انجام مداوم براشینگ مو باعث آسیب شدید به مو خواهد شد، پس بهترین کار انجام کراتین یا پروتئینه مو است، آادمی شیوا با ارائه آموزش کراتین این کار را برای شما سهل خواهد کرد.

براشینگ موج دار و کرلی

براشینگ موج دار و کرلی از اسمش پیداست که برای موهای صاف و بدون حالت استفاده می شود. در انجام این براشیک از ژل های حجیم کننده یا حالت دهنده می توان کمک گرفت و سپس به صوت ترکیبی از روش زیر و رو استفاده کرد. اینجا باید سشوار در حالت سرد باشد چون باعث ثابت ماندن حالت موها می شود.

 

دختری با موی موج دار
براشینگ موج دار یا کرلی

 

براشینگ جلوی مو و چتری

براشینگ جلو سر و چتری به سه دسته تقسیم می شود:

در حالت چتری صاف حرکت برس به سمت داخل و موازی با بینی است.

 در براشینگ چتری کج حرکت برس باید به سمت چپ یا راست باشد و جهت نهایی آن به داخل صورت باشد.

در براشینگ ساده ایستاده جهت سشوار باید به سمت عقب موها باشد.

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

لوازم مورد نیاز براشینگ مو

براشینگ مو با هدف زیبایی موها  انجام می شود در براشینگ کردن موها از مواد دیگری مثل تثبیت کننده ها و حالت دهنده ها برای بهتر شدن حالت مو  استفاده می شود. برای انجام یک براشینگ خوب و با کیفیت باید از لوازم خوب و با کیفیت استفاده کرد. اصلی ترین لوازم مورد نیاز برای براشینگ مو عبارتند از: سشوار، اتوی مو، کلیپس، برس، گیره، شانه، ماسک،  محلول های محافظت کننده و اسپری یا کرم تثبیت کننده حالت مو

سشوار حرفه ای

مسلما مهم ترین وسیله مورد نیاز در انجام براشینگ مو سشوار است. هر چه میزان کیفیت و کارکرد سشوار شما بالاتر و بهتر باشد، نتیجه براشینگ موهایتان زیباتر و حرفه ای تر به نظر می رسد. هر چه قدر فرآیند خشک شدن و حالت پذیری موها زودتر انجام شود و زمان کمتری صرف آن شود مو آسیب کمتری می بیند.

یک سشوار خوب و قدرتمند باید از لحاظ قدرت، سرعت، حرارت و سایر امکانات جانبی کامل باشد. سشوار هایی که موتور آنها از نوع  AC است، در آرایشگاه ها استفاده می شوند و سشوارهای دارای موتور نوع DC اغلب برای مصارف خانگی کاربرد دارند.

 

برس و سشوار مخصوص برای براشینگ
لوازم مورد نیاز براشینگ مو

 

 برس مخصوص براشینگ مو

تاثیر استفاده از برس مخصوص براشینگ در نتیجه کار کاملا مشهود است. برای انتخاب بهترین براش می توانید سایزها و مدل های مختلف را امتحان کنید و هر کدام برای موی شما راحت تر است را انتخاب کنید. در براشینگ موی سالم بهتر است از براش های کم قطر و ضد شوره استفاده کرد.

گیره های تقسیم مو

گیره های تقسیم مو در به ثمر رسیدن یک براشینگ یا شینیون تمیز کمک زیادی می کند. گیره های مو معمولا به شکل دراز و کشیده می باشند. موهای اضافی که در آن لحظه احتیاج به براشینگ ندارند را با این گیره ها ثابت نگه می داریم تا مانع سرعت و دقت در کار ما نشود. گیره تقسیم مو به موها آسیب و فشاری وارد نمی کند.

شانه تقسیم مو

  شانه تقسیم مو در تقسیم بندی و جداسازی موها و پیدا کردن فرق سر کاربرد زیادی دارد. در بین انواع و اقسام مختلف شانه های تقسیم مو شانه تک شاخه ای کاربرد بیشتر و راحت تری دارد.

ماسک و محلول های محافظت کننده و نرم کننده مو

مدل های مختلفی از ماسک، محافظت کننده و نرم کننده مو در برندهای مختلف وجود دارد. انتخاب این مواد به صورت سلیقه ای و به عهده خودتان است. معمولا برای موهای لخت از ماسک های با پایه روغن استفاده می شود ولی از ماسک های سبک تر در براشینگ موهای موج دار استفاده می شود. استفاده از این محصولات سرعت و کیفیت کار را بالا می برد.

 

اسپری براشینگ مو
ماسک محافظت کننده مو

 

اسپری یا کرم های تثبیت کننده حالت مو

با استفاده از کرم های تثبیت کننده یک لایه ضخیم بر روی مو ایجاد می شود، در واقع با استفاده از اسپری یا کرم تثبیت کننده از بر هم خوردن مدل و حالت مو بعد از براشینگ جلوگیری می کنیم  و به نوعی از حالت موها محافظت می کنیم. همچنین این کرم ها مانع از آسیب رساندن سشوار به مو می شوند و سلامت و لطافت موها را افزایش می دهند.

آموزش براشینگ مو در خانه

با یادگیری تکنیک های براشینگ مو به راحتی می توانید در منزل به موهایتان حالت دلخواه را بدهید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. یکی از بیشترین کارهایی که در آرایشگاه ها انجام می شود براشینگ مو می باشد که در مدل های مختلف انجام می شود.

 معمولا در موهای مختلف قبل از شنیون و بعد از کوتاهی براشینگ باید انجام شود. همچنین موهای موج دار و فردار قبل از کوتاهی باید براشینگ شوند تا بتوان آنها را به دقت و به طور زیبا کوتاه کرد. انجام یک براشینگ خوب احتیاج به ابزار مخصوصی دارد. اما این ابزار مخصوص تقریبا در دسترس همه ما می باشد و از مدل های مختلف آن در خانه داریم که به راحتی می توانیم برای موی خودمان یا دیگران براشینگ انجام دهیم، البته به شرطی که روند انجام براشینگ را بلد باشیم.

 

شخصی در حال براشینگ مو یک دختر بلوند با چشم آبی
براشینگ مو در منزل

 

شستشو و خشک کردن موها

شستن و خشک کردن مو اولین مرحله از روند براشینگ مو است. بهترین حالت مو برای حالت دهی موی نیمه خشک می باشد. سشوار کشیدن موی خیس نتیجه خوبی ندارد و باعث ریزش و شکنندگی موها می شود، بهترین روش این است که موهای خود را تمیز بشویید و سپس با حوله خشک کنید. در ادامه با توجه به نوع مو و به صورت اصولی موهای خود را سشوار بکشید.

 

دختری در حال خشک کردن موهایش
خشک کردن مو

 

استفاده از اسپری حجم دهنده و محافظت کننده

از اسپری های حجم دهنده بیشتر در براشینگ موهای کوتاه استفاده می شود. همچنین در موهای کم پشت برای پوش دادن به موها پودر یا اسپری حجم دهنده به کار می رود. از اسپری محافظت کننده نیز برای ثابت نگه داشتن مدل براشینگ استفاده می شود. بعلاوه استفاده از این نوع اسپری ها باعث جلا و درخشندگی مو می شود. انواع مختلفی از این محصولات در دسترس همگان می باشد که باید با توجه به نوع مو و سلیقه شخصی افراد انتخاب شود.

تقسیم بندی مو برای براشینگ

همانطور که گفته شد تقسیم بندی مو یکی از مهم ترین مراحل در روند انجام یک براشینگ خوب است. با تقسیم بندی مو تمام قسمت های مو به راحتی سشوار و شانه می شود، موهای تقسیم بندی شده با گیره نگه داشته می شود تا به ترتیب براشینگ شود.

تقسیم بندی مو بستگی به نوع براشیگ یا شینیونی دارد که می خواهیم بر روی مو انجام دهیم. اما به صورت کلی برای تقسیم بندی با استفاده از شانه تقسیم، یک فرق در وسط موها باز کرده سپس از وسط فرق تا نوک هر دو گوش یک فرق دیگر باز می کنیم، با این روش موها به چهار قسمت تقسیم می شود که هر قسمت را با گیره تقسیم ثابت نگه می داریم.

نحوه براشینگ مو

پس از تقسیم بندی موها نوبت گرم کردن سشوار است که براشینگ و حالت دادن به موهایتان را شروع کنید. سپس برس را بر روی اولین قسمت مو گذاشته و همراه با سشوار از ریشه تا نوک مو حرکت می دهیم. با این حرکت موهای شما به خوبی صاف می شود.

تثبیت مدل مو

پس از حالت دادن موها اگر ایرادی در موهایتان و مدل آن نمی بینید و از نتیجه نهایی راضی هستید می توانید برای ثابت نگه داشتن موها از یک اسپری تثبیت کننده کمک بگیرید. با استفاده از اسپری فیکس کننده موها کمتر وز می شود و مدل موهای شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

 

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

چگونه از اتوی مو برای براشینگ کردن استفاده کنیم؟

اگر قصد دارید به جای سشوار از اتوی مو برای براشینگ مو استفاده کنید، می توانید به روش زیر این کار را انجام دهید:

  1. ابتدا مطمئن شوید که موهای شما کاملاً تمیز و خشک باشند. شستشوی مو با شامپو و مکمل‌های مراقبتی می‌تواند به حفظ سلامت مو کمک کند.
  2. اتوی مو را به دمای مورد نیاز تنظیم کنید. دمای مناسب بستگی به نوع مو، ضخامت آن و نوع اتو دارد. اغلب برای براشینگ موهای نرم و نازک، دمای پایین‌تر و برای موهای ضخیم، دمای بالاتر توصیه می‌شود. همچنین از محصولات حفاظتی حرارتی مثل اسپری حرارتی استفاده کنید.
  3. موهایتان را به بخش‌های کوچک تقسیم کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا همهٔ موهایتان را به‌طور یکنواخت اتو بکشید.
  4. بخشی از موهایتان را بین دو صفحه اتو قرار دهید و به آرامی اتو را از ریشه تا انتهای مو بکشید. توجه داشته باشید که اتو را به سمت پایین ببرید تا به شکلی مشابه به یک حرف “S” عمل کنید. این کار به موهایتان حجم و جلوهٔ طبیعی‌تری می‌دهد.
  5. این فرآیند را برای بقیهٔ بخش‌های مو تکرار کنید تا تمام موهایتان حالت بگیرد.
  6. پس از اتمام براشینگ، از اسپری حرارتی یا محصولات مراقبتی دیگر برای نرمی و حفاظت از موها استفاده کنید.
  7. موهایتان را به دقت بررسی کنید و اگر نیاز باشد، بخش‌هایی که به نسبتی نامرتب مانده‌اند را دوباره اتو کنید.
  8. با استفاده از تافت، براشینگ را ثابت کنید و موهایتان را در شکل دلخواه خود قرار دهید.

به یاد داشته باشید که اتوی مو حرارت بالایی دارد و باید با احتیاط و دقت استفاده شود تا از آسیب به موها جلوگیری کنید.

اشتباهات رایج در براشینگ کردن مو

در براشینگ مو برخی از اشتباهات مثل تقسیم نکردن موها، انتخاب برس نامناسب، خیس بودن بیش از حد موها، حرارت زیاد سشوار و نحوه نگه داشتن سشوار و موارد دیگر ممکن است باعث خراب شدن نتیجه کار شود.

تقسیم بندی نکردن مو

موهای شما هر مدلی که باشد، ساده یا مدل دار برای براشینگ کردن باید تقسیم بندی شود. با تقسیم بندی مو از براشینگ آن ها نتیجه مطلوب تری خواهید گرفت. هر نوع مو، چه ضخیم چه نازک اگر تقسیم بندی شود، راحت تر می توانید شانه بزنید و به صورت تکه ای سشوار بکشید و از نتیجه کار خوشحال تر باشید.

انتخاب برس نامناسب

در براشینگ مو برس نقش مهمی دارد، به همین علت انتخاب برس مناسب اهمیت ویژه ای دارد. توصیه می شود هیچگاه از برس فلزی برای حالت دادن موهای خود در کنار سشوار استفاده نکنید. چون این کار سلامت و زیبایی  موی شما را به خطر می اندازد. برس فلزی با جذب حرارت خیلی زود داغ می شود و میزان حرارت را بالا می برد. در نتیجه ممکن است موی شما بسوزد یا حرارت بالا باعث خشکی بیش از حد موهایتان شود.

بهتر است برسی که انتخاب می کنید غیر فلزی باشد و فاصله بین دندانه های آن زیاد باشد تا گره موهایتان راحت تر باز شود.

 

برس های براشینگ مو در انواع مختلف
انتخاب برس های مناسب براشینگ مو

 

خیس بودن بیش از حد موها

تصور اشتباهی که بسیاری از افراد دارند این است که اگر موهایشان را در حالت خیس سشوار بکشند بهتر است،  در حالی که این کار کاملا اشتباه است. بهترین مو برای سشوار کشیدن موی نیمه خشک می باشد پس توصیه می شود موهای خود را ابتدا با حوله خشک کنید تا هم مدت زمان خشک شدن مو کاهش یابد، هم موهایتان به دلیل خیس بودن آسیب نبیند یا نشکند. سپس می توانید  اقدام به سشوار کشیدن موها کنید و تا خشک شدن کامل مو از سشوار استفاده کنید.

استفاده از درجه حرارت خیلی زیاد

حتما قبل از شروع براشینگ موها به درجه حرارت سشوار دقت کنید، درجه حرارت بالا می تواند اثرات مخربی بر روی موهای شما بگذارد. حرارت بالا می تواند باعث خشکی مو، سوختن مو و ضعیف شدن موها شود.

برای خشک کردن مو با سشوار از ریشه مو با حرارت کم شروع کنید و به تدریج به سمت ساقه مو حرارت را بالا ببرید. بهترین درجه سشوار برای ساقه های مو 90 درجه است.

ثابت نگه داشتن سشوار

نحوه نگه داشتن سشوار بر روی موها در انجام براشینگ بسیار مهم است، هیچ گاه سشوار را به صورت ثابت در یک نقطه نگه ندارید و آن را همراه با حرکت برس حرکت دهید. همچنین برای جلوگیری از آسیب دیدگی موها

فاصله مناسب بین سشوار تا مو را حفظ کنید،پ. سشوار را باید در فاصله 12 تا 30 سانتی متری مو نگه دارید.

نزدیک کردن بیش از حد سشوار به مو باعث سوختگی مو می شود.

 

براشینگ مو کرلی و موج دار یک دختر بلوند
براشینگ مو

 

جمع بندی

براشینگ یکی از راه های زیبایی موها است. با براشینگ مو  به یکباره تغییر زیادی در زیبایی مو و صورت ایجاد می شود. براشینگ تنها مختص خانم ها نیست. در واقع دلیل انجام براشینگ میل به زیبایی و شیک بودن در بین افراد مختلف می باشد.

براشینگ هم مانند تمام اقداماتی که برای زیبایی صورت می گیرد دارای مزایا و معایبی می باشد، اگر براشینگ مو به صورت اصولی انجام نشود، ممکن است به موها آسیب وارد شود. میزان کیفیت و ماندگاری براشینگ علاوه بر جنس موها و نحوه انجام آن بستگی به موادی دارد که در حین براشینگ از آن ها استفاده می کنیم. محصولاتی مثل حجم دهنده ها، نرم کننده ، تثبیت کننده ها و… می تواند تا حدود زیادی بر کیفیت براشینگ تاثیر گذار باشد.

اگر می خواهید از براشینگ موهایتان نتیجه بهتری بگیرید و زیبایی بیشتری نصیب خودتان کنید، توصیه می شود این کار را با صبر و حوصله انجام دهید. زمان بیشتری برای انجام براشینگ در نظر بگیرید، هر چقدر این کار را با ظرافت بیشتر انجام دهید و با موها برخورد بهتری داشته باشید قطعا از نتیجه کار شگفت زده تر خواهید شد.

می توانید با یادگیری اصولی مراحل براشینگ مو تا حدود زیادی در انجام این کار مسلط شوید و دیگر هنگام رفتن به مهمانی یا مجالس یا حتی در منزل دغدغه زیبایی موهایتان را نداشته باشید. آکادمی شیوا ارائه دهنده انواع دوره های آموزشی و متدهای آرایشی می باشد که انواع براشینگ موی کوتاه و بلند را به روش اصولی آموزش می دهد.

با مراجعه به آکادمی شیوا می توانید از شرایط و نوع آموزش های تخصصی و حرفه ای در زمینه مو و لاین آموزش کاشت ناخن و مژه و رنگ و مش مطلع و بهرمند شوید و زیبایی را به خودتان و دوستانتان هدیه دهید.

منبع: garnierusa

آکادمی شیوا

سوالات متداول

  • انجام براشینگ مو در خانه نیازمند چه لوازمی است؟

برای انجام براشینگ در خانه نیازمند یک سشوار مناسب، برس مناسب براشینگ و گیره های تقسیم مو هستید. اگر موهای خود را بصورت مداوم اتو می کشید یا براشینگ می کنید از پروتئینه مو یا آموزش کراتین مو استفاده کنید تا با براشینگ به موهای خود آسیب وارد نکنید.

  • هزینه کلاس های آموزش آکادمی شیوا در لاین های مختلف به چه صورت است؟

آکادمی شیوا ارائه دهنده دوره های آموزشی در لاین های مختلف همانند آموزش کاشت مژه، آموزش کاشت ناخن، آموزش کراتین و آموزش رنگ و مش مو با قیمت 3.5 میلیون الی 6 میلیون تومان بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی به همراه ارائه مدرک معتبر می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *