کاشت ناخن پا

 امروزه کاشت ناخن در بین بانوان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. معمولا کاشت ناخن روی انگشتان دست انجام می شود؛ اما به تازگی خدمات کاشت روی ناخن پا به یک ترند تبدیل شده و در اکثر سالن های آرایشی انجام می شود. با توجه به استقبال از این کاشت، یادگیری مراحل کاشت ناخن پا می تواند برای ناخن کاران عزیز به عنوان یک مهارت جذاب باشد که درآمد بالایی به همراه دارد.در دوره های آموزش کاشت ناخن نیز مراحل کاشت ناخن به صورت کامل بررسی می شود. در این مطلب به بررسی همه جانبه کاشت ناخن روی انگشتان پا می پردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

 

مواد لازم برای کاشت ناخن با پلی ژل
چه وسایلی برای کاشت ناخن پا لازم است؟

 

مواد لازم برای کاشت ناخن با پلی ژل

لوازم مورد نیاز برای کاشت ناخن با پلی ژل به شرح زیر است:

  • عقب ‌زن: کوتیکول‌ های ناخن را به سمت عقب هل می دهد.
  • نیپر: جداسازی پوست های اضافه دور ناخن.
  • سوهان دستی
  • کاتر: برای بریدن اضافات تیپ
  • دستگاه UV یاLED : خشک کردن مواد ولاک ژل ها
  • قلم تخت کار با ژل
  • بافر: این وسیله همانند سوهان بوده و سطح کاشت را هموار می کند.
  • سوهان برقی: یکی از اصلی‌ترین لوازم در مراحل کاشت ناخن پا سوهان برقی است که در انواع مختلفی از جمله سوهان مانیکور اشکی، سر سوهان مانیکور استوانه دورگیر، سر سوهان الماسه استوانه و سر سوهان کاغذی نرم موجود هستند.
  • ضد قارچ: محلولی که قبل از مواد کاشت بر روی سطح ناخن زده می شود، تا از ایجاد قارچ جلوگیری کند و آسیبی به ناخن وارد نکند.
  • پرایمر: خاصیت چسبندگی بالایی دارد و باعث جسبیدن مواد به سطح ناخن می شود.
  • پلی ‌ژل: بهترین فرمول ترکیبی ژل و اکریلیک است. در عین حال که استقامت بالایی دارد، از انعطاف پذیری مناسبی نیز برخوردار است.
  • کلینزر و پد کلینزر کلینزر مایعی است که چربی ناخن را از بین می‌ برد.

در آموزشگاه ناخن تهران ، آکادمی شیوا، شما همه مواد مورد نیازتان را قبل از شروع دوره از آکادمی دریافت کرده و با خیالی آسوده در طول دوره از آن ها استفاده می کنید.

 

مراحل کاشت ناخن پا
کاشت ناخن پا شامل چه مراحلی می شود؟

 

مراحل کاشت ناخن پا

مراحل کاشت ناخن پا با پلی ژل نیز همانند دیگر کاشت های ناخن است. در ادامه به بررسی مراحل آن می پردازیم.

سوهان کشی

ابتدا با استفاده از عقب زن، کوتیکول های اطراف ناخن را عقب بزنید و سپس با سرسوهان مانیکور اشکی، آن ها را از سطح ناخن پاک کنید. در این مرحله دقت لازم را داشته باشید تا اطراف ناخن زخم ایجاد نشود، چرا که ممکن است باعث ایجاد قارچ ناخن شوند. ناخن پا، به علت قرار گرفتن در معرض رطوبت موجود در کفش، احتمال ابتلا به قارچ در آن بیشتر است.

پس از انتهای این مرحله، با استفاده از ابزار نیپر، پوست های اضافه در اطراف ناخن را جدا کنید. از یک سوهان نرم کاغذی برای ایجاد خراش بر روی سطح ناخن استفاده کنید. انگشتان مشتری را با کمک یک براش تمیز کنید. سپس مجددا با سوهان نرم روی ناخن خراش ایجاد کنید، این کار را تکرار کنید اما توجه داشته باشید که ناخن نازک نشود و صدف آن آسیب نبیند.

 

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

تیپ گذاری

برای بلند کردن قد ناخن پا نیز مانند ناخن دست می توان از تیپ استفاده کرد. یک تیپ با سایز مناسب انتخاب کنید. تیپ ناخن پا نباید از ناخن بزرگتر باشد، در صورتی که تیپ از ناخن بزرگتر باشد با کمک سوهان آن را به سایز دلخواه درآورید.

استفاده صحیح از سوهان را در آکادمی شیوا زیر نظر بهترین مربی ناخن دوره خواهید دید. در این بخش از مراحل کاشت ناخن پا باید ناخن را به خوبی آغشته به مایع ضد قارچ کنید، ناخن پا بیشتر از ناخن دست مستعد ایجاد قارچ است. چسب ناخن را به بخش داخلی تیپ بزنید و آن را روی ناخن قرار دهید. تیپ را نگه دارید تا از خشک شدن آن اطمینان حاصل کنید. سپس قد ناخن را با ابزار کاتر یا قیچی به اندازه دلخواه کوتاه کنید.در انتها برای از بین بردن خط تیپ از یک سرسوهان کاغذی استفاده کنید و خراش هایی روی سطح آن ایجاد کنید. با ابزار سوهان دستی تیپ را به سلیقه مشتری فرم دهید.

 

مواد گذاری ناخن
سوهان کشی قبل از مواد گذاری کاشت ناخن پا

 

مواد گذاری

موادگذاری کاشت ناخن پا مشابه موادگذاری ناخن دست است و تفاوتی ندارد. مواد گذاری به صورت زیر انجام می شود:

صدف ناخن و پوست اطراف ناخن را به مواد ضد قارچ ناخن آغشته کنید. سپس با پرایمر سطح ناخن را بپوشانید، توصیه می شود از پرایمر های بدون اسید استفاده کنید زیرا پرایمر های اسیدی باعث ایجاد سوزش و اذیت شدن مشتری می شوند. مهم ترین بخش از مراحل کاشت ناخن پا موادگذاری صحیح است که باید با دقت انجام شود. تیوپ پلی ژل را فشار داده و با مقدار مناسبی از این ژل، فرم مناسبی روی ناخن پا ایجاد کنید. مواد باید به اندازه باشد. توجه کنید که لایه مواد نازک یا بسیار ضخیم نشود.

بیشتر بخوانید: آموزش کاشت مژه اصولی زیر نظر مربیان حرفه ای در آکادمی شیوا

 سوهان کشی

کاشت پلی ‌ژل نیازی به سوهان کشی زیاد ندارد، برای رفع ناهمواری های احتمالی روی ناخن، با کمک یک سوهان کاغذی نرم سطح ناخن را یکدست کنید. اکنون ناخن آماده به کار بردن لاک ژل است. طرح دلخواه مشتری را روی ناخن ها اجرا کنید.

 

مدت زمان کاشت با پلی ژل
کاشت پلی ژل چقدر طول می کشد؟

 

آموزش تصویری ژلیش پا

در ویدیو زیر می توانید به صورت تصویری مراحل صحیح برای انجام ژلیش پا را مشاهده نمایید:

 

 

مدت زمان کاشت پا با پلی ژل چقدر است؟

در صورت تمرین و کسب مهارت، مراحل کاشت ناخن پا با استفاده از پلی ژل حدود 45 تا 60 دقیقه زمان می برد. این مدت زمان تقریبی است و نسبت به هر ناخنکار، طراحی مورد نیاز مشتری و عوامل دیگر، متفاوت خواهد بود. شما می توانید با گذراندن دوره های آموزشی آکادمی شیوا، تمام نکات را آموخته و با سرعت بیشتری به مهارت برسید.

 

ماندگاری پلی ژل
پلی ژل چقدر روی ناخن میماند؟

 

ماندگاری کاشت پا با پلی ژل چقدر است؟

کاشت با مواد پلی ژل دوام بالایی دارد، بدلیل انعطاف پذیری پلی ژل باعث دوام بالای کاشت ناخن با مواد پلی ژل می شود. کاشت پلی ژل حدود سه تا چهار هفته ماندگاری دارد. البته توجه داشته باشید که ماندگاری کاشت ژل به فاکتور های مختلفی همچون کیفیت مواد ،نوع ناخن، مراقبت از کاشت و مراحل کاشت ناخن پا بستگی دارد. اگر مشتری روزانه به فعالیت هایی مشغول هست که احتمال آسیب به ناخن های او وجود دارد، کاشت ناخن او ممکن است خیلی زودتر از زمان گفته شده دچار مشکل شود. بنابراین مراقبت از کاشت در ماندگاری آن نقش مهمی دارد.

 

طراحی ناخن
مدل های مختلف کاشت و طراحی ناخن

 

زیباترین ایده های کاشت ناخن پا

طراحی ناخن پا مطابق سلیقه مشتری انجام می شود. در ادامه جهت ایده چند نمونه از مدل های کاشت ناخن پا آورده شده است:

  • در طراحی، ترکیب رنگ های مات و شاین همیشه جذاب و پر طرفدار است.
  • استفاده از رنگ ها بصورت رنگین کمانی، ایده ای است که همیشه طرفداران خود را دارد. بخصوص در بین جوانان و نوجوانان این مدل بسیار محبوب است.
  • ایده دیگر طراحی یکسان در ناخن های دست و پا است. نمونه ای از آن را در تصویر زیر مشاهده می کنیم.
  • استفاده از طرح های خلاقانه و ترکیبی، طرفداران خاص خود را دارد. برخی از خانم ها طرح های ساده و برخی طرح های شلوغ و کار شده را می پسندند.

 

آیا کاشت ناخن پا انجام بدهیم
کاشت ناخن پا و آنچه درباره آن باید بدانیم

 

جمع بندی

در این مطلب مراحل کاشت ناخن پا را با هم بررسی کردیم. شما ناخن کاران و علاقه مندان به خدمات کاشت می توانید برای کسب مهارت در دوره های آموزشی آکادمی شیوا شرکت کنید. در انتهای دوره مدرکی معتبر دریافت خواهید کرد. آموزش کاشت ناخن در این آکادمی به صورت تئوری و عملی می باشد. شما در این دوره انواع روش های کاشت و طراحی ناخن را زیر نظر اساتید مجرب یاد خواهید گرفت. برای ثبت نام می توانید از طریق سایت آکادمی شیوا اقدام کنید.

منبع: goodhousekeeping ، academy

آکادمی شیوا

 

سوالات متداول

  • ترمیم کاشت ناخن پا هر چند وقت یکبار است؟
    معمولا بعد از 21 روز لازم است که برای ترمیم مراجعه شود اما بستگی به سرعت رشد ناخن نیز دارد .در بعضی از افراد هر 1 ماه و نیم یکبار احتیاج به ترمیم پیدا می کنند.
  • آیا کاشت ناخن پا باعث ایجاد قارچ می شود؟
    کاشت ناخن پا به تنهایی باعث ایجاد بیماری های قارچی نمی شود.اما انجام کاشت در مراکز معتبر و رعایت بهداشت و ترمیم های به موقع می تواند از ایجاد بیماری های قارچی جلوگیری کند.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *