دو چشم با مژه های متفاوت

بهترین مدل برای کاشت مژه


اگر تصمیم به آموزش کاشت مژه دارید باید مواردی را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید مدل مژه انتخابی شما با مدل چشمتان همخوانی دارد یا خیر. برای انتخاب مدل مناسب مژه باید موارد مختلفی از جمله فرم چشم، رنگ مژه و حجم مژه، فاصله بین چشم ها و غیره توجه کنید. چند سالی است که کاشت مژه مورد توجه بانوان زیادی قرار گرفته است، چرا که یک نوع آرایش نیمه دائم به شمار می رود و می تواند چشم ها را فرم دهد و زیبا تر و جذاب تر نشان دهد.  از آنجایی که چشم ها در زیبایی چهره نقش مهمی دارند آرایش آن ها اهمیت زیادی دارد.  بانوانی که مژه آن ها کوتاه و کم پشت است می توانند از این روش به جای استفاده از مژه مصنوعی برای بلند کردن و پر کردن مژه های خود استفاده کنند‌.

 

چشمی درشت با مژه های اکستنشن شده
انتخاب مژه برای چشم های درشت

نکات انتخاب مژه مناسب

در ادامه به بررسی نکات مهم در انتخاب مژه مناسب پرداخته ایم:

رعایت فاصله بین دو چشم

برای انتخاب مژه مناسب با فرم چشم خود حتما فاصله بین دو چشم خود را در نظر بگیرید. اگر فاصله بین دو چشم زیاد باشد باید با انتخاب مدل کاشت مژه مناسب، فاصله بین دو چشم را تا حد امکان به حداقل برسانید.

انتخاب سایز مناسب

همه افراد نمی توانند مژه های سایز بلند را برای چشم های خود انتخاب کنند، چرا که ممکن است چهره آن ها شلوغ و چشم های آن ها افتاده و کوچک تر نشان دهد.

انتخاب سایز مناسب برای مژه ها اهمیت زیادی در زیبا سازی چشم و چهره شما دارد، بنابراین از انتخاب مژه های که برای چشم شما مناسب نیستند بپرهیزید.

همچنین انتخاب مناسب ترین طول اکستنشن مژه هم اهمیت زیادی دارد، چرا که اگر طول اکستنشن مناسب نباشد می تواند چشم های شما را زیبا جلوه ندهد و احساس راحتی با آن نداشته باشید.

توجه به پشت پلک

حتما به پشت پلک خود توجه کنید و اگر پلک شما افتاده است بهتر است مدل مژه عروسکی را برگزینید تا افتاده بودن پلک شما کمتر دیده شود.

اندازه چشم

اندازه چشم در انتخاب مدل مژه مناسب برای اکستنشن اهمیت زیادی دارد و اگر چشم شما درشت است باید مدل هایی از مژه که آخر آن ها پر است را انتخاب کنید و اگر چشم شما ریز و کوچک می باشد نباید از مژه های پر و حجیم استفاده کنید، چرا که چشم های شما را ریزتر نشان می دهند.

فرم چشم

امروزه  برای هر نوع فرم چشم یک مدل مژه تولید شده و بهتر است قبل انتخاب مدل مژه فرم چشم خود را در نظر بگیرید تا با داشتن اطلاع از فرم و اندازه چشم انتخاب مناسبی داشته باشید.

معرفی انواع فرم چشم

انواع فرم چشم به شرح زیر می باشند:

چشم‌های بادامی ‌

افرادی که چشم بادامی دارند چشم های آن ها تنگ و محدود می باشد و در انتهای چشم آن ها کشیده است.

چشم‌های گرد

افرادی که چشم های درشت و گرد دارند در زیر عنبیه سفیدی چشم آن ها بیشتر دیده می شود.

چشم‌های رو به بالا

افرادی که چشم های رو به بالا دارند گوشه میانی چشم های آن ها به سمت بالا کشیده شده است.

 

یک اکستنشن کار در حال اکستنشن مژه
اکستنشن مژه

 

چشم‌های رو به پایین

چشم های رو به پایین به سمت پایین کشیده شده اند و برای اینکه حالت طبیعی و نرمال داشته باشند باید چشم ها به سمت بالا لیفت شود.

چشم با پلک افتاده یا دو پلکی

فرم چشم های این افراد حالت افتادگی دارد و پلک آن ها به سمت پایین افتاده و موجب می شود مژه های چشم به درستی دیده نشود. در این حالت فرم چشم حالت خمار می گیرد.

چشم فرو رفته یا گود

در این فرم، چشم هایی فرو رفته داریم که گودی چشمشان بسیار بیشتر از افراد دیگر است.

 

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

چشم های نزدیک به هم

افرادی که چشم های آن ها به هم نزدیک می باشد حد فاصله بین دو چشم آن ها بسیار کم است و یک تک فاصله بین دو چشم آن ها وجود دارد.

چشم های دور از هم

حد فاصل چشم های از هم فاصله دار بسیار زیاد است و برای این که فاصله بین دو چشم کمتر دیده شود باید جلوی چشم به طور کامل مژه قرار داده شود تا فاصله کمتر از چیزی که هست نشان دهد.

 

چشم یک فرد با مژه های بلند
انتخاب مژه برای انواع فرم چشم

 

انواع مدل مژه در کاشت و اکستنشن

برای کاشت و اکستنشن مژه از مدل های مختلف مژه استفاده می شود که در ادامه برای شما این مدل ها را آورده ایم، پیش از مطالعه ادامه مقاله، اگر فرق کاشت و اکستنشن مژه را نمی دانید مقاله مربوطه آن را در سایت ما مطالعه نمایید.

مدل چشم عروسکی

افرادی که چشم گرد، بادامی و تک پلکی دارند باید از مدل مژه عروسکی برای به تعادل رساندن چشم های خود استفاده کنند. این مدل باعث می شود چشم ها زیباتر و شاداب تر دیده شوند.

مژه عروسکی یک مدل محبوب در بین بانوان است که برای کاشت آن از قسمت کناره چشم مژه های کوچک قرار می گیرد و هر چه به وسط چشم نزدیک تر شود سایز مژه ها بلند تر می شود.

مدل چشم گربه ای

مژه مدل چشم گربه ای از پر طرفدارترین مدل مژه است که چشم ها را گیرا و جذاب تر نشان می دهد. برای کاشت این مدل مژه از قسمت داخلی چشم مژه های کوچک تر و نازک تری قرار داده می شود و هر چه به قسمت انحنای چشم نزدیک می شود مژه ها بلند تر می شوند.

در قسمت وسط چشم از مژه های سایز متوسط استفاده می شود و برای سمت گوشه و انحنای چشم مژه های سایز بلند قرار می گیرد تا چشم حالت گربه ای بگیرد و انحنای چشم کمی بالا تر دیده شود.

افرادی که چشم های روبه بالا دارند باید مدل مژه چشم گربه ای را انتخاب کنند تا گوشه های بیرونی چشم آن ها برجسته تر دیده شود.

مدل اکستنشن مژه گربه‌ای اکستریم

اکستنشن مژه گربه‌ای اکستریم یک سبک جدید و بسیار متمایز است که به تازگی مد شده است. در این روش، از مژه‌های بسیار کوتاه با طول حدود 5 تا 6 میلی‌متر در گوشه داخلی چشم استفاده می‌شود و به تدریج به سمت گوشه چشم طول مژه‌ها افزوده می‌شود. مدل اکستنشن‌های گوشه خارجی چشم حدود 12 تا 13 میلی‌متر طول دارند و دارای زاویه‌های جذابی هستند. این نوع اکستنشن بسیار جدید و منحصر به فرد است و به چشم‌های شما ظاهری بی‌نظیر و جذاب می‌بخشد که تا کنون مشابه آن را ندیده‌اید.

 

یک چشم با مدل طبیعی مژه
مدل مناسب مژه برای پاک افتاده

مدل طبیعی

همانطور که از نام این مدل مشخص است کاملا طبیعی طراحی می شود و تمام افراد با هر مدل و فرم چشمی می توانند از این مدل استفاده کنند.

این مدل تغییر خاصی در فرم چشم ایجاد نمی کند اما مژه ها را بلند و پر تر از چیزی که هست نشان می دهد.

برای افرادی که تمایل به تغییر فرم چشم خود ندارند این مدل می تواند انتخاب مناسبی باشد.

مدل مژه‌های اسپایکی

مژه‌های اسپایکی یک نوع اکستنشن مژه هستند که از موادی مانند موی انسانی، موی سمور، یا حتی ابریشم ساخته می‌شوند و در انواع مختلف ضخامت، رنگ، و طول در دسترس قرار دارند. با استفاده از این مدل اکستنشن، می‌توانید مژه‌های خود را به هر اندازه که بخواهید پرپشت و بلند کنید، بدون اینکه به مژه‌های طبیعی خود آسیب برسانید. در این روش، هیچ فن‌آوری خاصی برای اجرا نیاز نیست و اکستنشن‌ها به صورت بسته بر روی مژه‌ها قرار می‌گیرند.

مدل اکستنشن مژه سنجابی

اکستنشن مژه مدل سنجابی برای فرم چشم‌هایی که به نظر بی‌حال یا رو به پایین است، مناسب است. در این نوع اکستنشن، مژه‌های بلندتر در قسمت میانی پلک و مژه‌های کوچکتر در بخش‌های خارجی پلک به کار می‌روند تا چشم‌ها را به سمت بالا حالت داده و شکل آن‌ها را جذاب‌تر نمایند.

بیشتر بخوانید: اکستشن مژه کلاسیک و والیوم چه فرقی دارند؟

مدل درهم برهم

این مدل برای تمامی فرم چشم ها مناسب است و برای طراحی این مدل، مژه های بلند و کوتاه را در کنار یکدیگر به صورت درهم و برهم و ناهماهنگ قرار می دهند تا چشم ها جذاب تر دیده شوند.

مدل مژه ی مناسب برای چشمان گرد و درشت

افرادی که چشم های گرد و درشتی دارند بهتر است مدل مژه ای انتخاب کنند که در اواسط چشم قوس و تراکم بیشتری داشته باشد و در انتهای چشم سایز مژه بلند تر می شود. این مدل می تواند درشتی و گردی چشم را به تعادل برساند.

این بانوان برای به تعادل رساندن چشم هایشان باید مدل مژه ای انتخاب کنند که به سمت گوشه بیرونی بیشتر است. با این کار به طول چشم های گرد و درشت آن ها اضافه می شود و چشم های آن ها گربه ای خواهد شد.

بانوانی که چشم های گردی دارند نباید مژه های حجیم و پر را انتخاب کنند، چرا که پلک آن ها سنگین می شود و چشم های آن ها کوچک تر دیده خواهد شد.

بانوانی که چشم گردی دارند باید مژه های مجعد را انتخاب کنند و تمام هدف و تمرکز آن ها برای پیدا کردن مژه هایی باشد که انحنای چشم آن ها را برجسته تر نشان دهد.

همچنین افرادی که چشم گرد و درشتی دارند می توانند برای حفظ فرم چشم خود از مدل مژه طبیعی استفاده کنند تا فرم چشم و چهره آن ها تغییر نکند.

 

یک چشم با پلک افتاده و مژه های بلند
بهترین مدل اکستنشن مژه

 

مدل مژه ی مناسب برای چشمان بادامی

افراد چشم بادامی نباید دغدغه ای بابت انتخاب مدل مژه داشته باشند، زیرا چشم های آن ها با هر نوع مدل مژه ای تناسب و هماهنگی دارد و می توانند هر مدل مژه را متناسب با چهره خود انتخاب کنند.

افرادی که چشم هایشان بادامی است می توانند مژه های پر را انتخاب کنند. مژه های پر و حجیم باعث می شود چشم های آن ها گیرا و جذاب تر دیده شود. اما اگر از مژه های پر خوشتان نمی آید می توانید انواع مدل های دیگر مژه را هم انتخاب کنید.

این افراد می توانند مدل مژه ای را انتخاب کنند که یک اندازه و یکسان باشد. انتخاب مژه های که طول و حجم آن ها به صورت مساوی در بن مژه آن ها پخش می شود گزینه ایده آل تری به نظر می رسد.

مدل مژه ی مناسب برای چشمانی با پلک افتاده

افرادی که پلک آن ها افتاده است باید برای زیبا نشان دادن چشم های خود از مژه های طولانی و پر استفاده کنند تا چشم های آن ها عمیق تر شود.

بانوانی که پلک افتاده دارند باید بدانند که قرار دادن مژه های فر بر روی پلک آن ها می تواند ظاهر بدی ایجاد کند، چرا که مژه های طبیعی این افراد در زیر پلک آن ها تجمع کرده اند و با قرار دادن مژه های فر چشم آن ها غیر طبیعی نشان داده می شود.

مژه های که فرم ملایم دارند و تقریبا صاف هستند می توانند برای پلک افتاده گزینه ای مناسب تر باشند. بنابراین مژه های انتخابی این افراد باید یک فر ملایم داشته باشد و در مرکز چشم آن ها مژه های بلند تر استفاده شود تا پلک آن ها کمتر دیده شود و چشم های آن ها ظاهر طبیعی داشته باشد. البته اکستنشن مژه عروسکی هم می تواند انتخاب عالی برای این افراد باشد.

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

مدل مژه ی مناسب برای چشمان عمیق

افرادی که پشت چشم های آن ها از استخوان فک پایین تر است و چشم های عمیقی دارند نباید دغدغه انتخاب مدل مژه را داشته باشند، چرا که بسیار خوش شانس هستند و می توانند برای اکستنشن مژه هر مدل مژه ای را انتخاب کنند.

مدل مژه ی مناسب چشمانی با پلک کوتاه

افرادی که پلک کوتاه دارند باید برای جذاب تر شدن و چند برابر شدن زیبایی چشم های آن ها باید مرکز چشم آن ها مژه های پر قرار داده شود و به سمت بالا حالت بگیرد. آکادمی شیوا انواع دوره های کاشت مژه و ناخن، کراتین مو و… را زیر نظر مربیان حرفه ای ارائه داده است.

 

یک چشم با مژه های کاشته شده در دو حالت مختلف
انتخاب مدل مناسب مژه برای اکستنشن

 

نتیجه گیری

مژه های مصنوعی و کاشت تاثیر شگفت انگیز و خارق العاده ای بر روی زیبایی چشم ها و چهره بانوان می گذارند و می توانند فرم چشم ها را تغییر دهند و چشم های درشت را شبیه به چشم های گربه ای و چشم های کوچک را تا حدی درشت کنند و فرم زیبایی به آن دهند. بسیاری از افرادی که مژه های کم پشت و کوچکی دارند با کاشت مژه احساس بهتری به آن ها دست می دهد، زیرا چشم های آن ها بهتر و جذاب تر دیده می شود.

درست است که کاشت مژه در چهره تاثیر زیادی دارد اما اگر متناسب با فرم چشم انتخاب نشود می تواند چشم ها را کوچک تر نشان دهد. بنابراین قبل از کاشت مژه اهمیت زیادی به انتخاب مدل مناسب مژه مصنوعی با فرم چشم خود دهید تا از نتیجه کاشت احساس بهتری داشته باشید.

ما در آکادمی شیوا با کمک مدرسان متخصص در لاین های آموزش مژه، آموزش کراتین و رنگ و آموزش کاشت ناخن به شما خدمت رسانی می کنیم.

منابع:  lashesanmore

آکادمی شیوا

سوالات متداول

  • برای چشمان پف دار از کدام مدل مژه باید استفاده شود؟

برای چشمان پف دار بهتر است از مژه های سری ال یا ال پلاس استفاده شود تا بتوان پف چشم را با مژه پنهان کرد.

  • بهترین مدل مژه برای افرادی که چشم ریز دارند، کدام است؟

برای چشمان بادامی و ریز بهترین انتخاب استفاده از مژه مدل عروسکی است؛ باید بدانید که برای استفاده از بهترین مدل مژه باید مطالب آموزش مژه را به خوبی مطالعه کنید تا انتخاب صحیحی داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *