لاک قرمز و سبز

انتخاب رنگ لاک مناسب برای انواع رنگ پوست


اگر تا به حال بعد از انجام مانیکور از دستان خود عکس گرفته باشید، احتمالا می دانید که انتخاب رنگ لاک چقدر می تواند در زیبایی دستان شما تاثیرگذار باشد. دنیای رنگ ها بسیار گسترده و متنوع است و شکی وجود ندارد که هر رنگی زیبایی خود را دارد. اما بر اساس علم رنگ شناسی، تناسب و توازن رنگ ها با یکدیگر، تابع قوانین هارمونی رنگ است. برخی از رنگ ها در کنار برخی دیگر بسیار جذاب و فریبنده به نظر می رسند. در حالی که استفاده بعضی رنگ ها با هم می تواند از جلوه آنها بکاهد یا نازیبا به نظر برسد. اگر قصد شرکت در دوره های آموزش کاشت ناخن را دارید باید در این کلاس ها حتما آموزش کامل علم رنگ به شما داده شود.

برای انتخاب بهترین رنگ ها و سایه های رنگی برای ناخن هایتان لازم است مختصری در خصوص تاثیر رنگ ها و به ویژه تناسب هر رنگ با رنگ پوست دست خودتان آگاهی کسب کنید. رنگ لاک می تواند ویژگی های مختلفی به دستان شما بدهد یا حتی نکته ای پنهان در مورد شخصیت شما به همراه داشته باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست را بررسی کنیم.

نحوه انتخاب رنگ لاک بر اساس رنگ پوست

رنگ ها می توانند تاثیرات روانشناسی بسیاری بر ما بگذارند. ناخن ها جالب توجه ترین اجزای دست خانم ها هستند و بنابراین انتخاب رنگ مناسب برای پوشش آنها می تواند ویژگی های گوناگونی را به دست ها ببخشد. هرچند انتخاب رنگ لاک بسیار به سلیقه هر شخص بستگی دارد، اما دانستن اصول کلی در این زمینه می تواند راهنمای خوبی باشد. بهترین آموزشگاه ناخن در دوره های خود باید این قوانین رنگ را به طور کامل به هنرآموزان خود فرادهد. در ادامه رنگ های مناسب لاک ناخن برای انواع رنگ و تناژ پوست معرفی می شوند:

 

دستی با لاک رنگی رنگی
انتخاب رنگ لاک مناسب پوست

 

  • رنگ لاک برای پوست روشن

شاید فکر کنید لاک هایی با رنگ روشن بهترین انتخاب برای پوست های روشن هستند. اما همواره اینطور نیست. برای مثال، رنگ صورتی ملایم می تواند جوانی و طراوت را در دستان شما نشان دهد. رنگ نارنجی ملایم حالتی شبیه برنزه به آنها می بخشد و اگر می خواهید ناخن شما کوچک تر به نظر برسد، باید رنگ قرمز تند را امتحان کنید. هرچه رنگ پوست شما روشن تر باشد، بهتر است رنگ لاکی که انتخاب می کنید بیشتر ته رنگ صورتی داشته باشد.

  • رنگ لاک برای پوست سفید

اگر پوست رنگ پریده ای دارید از انتخاب رنگ لاک بژ خودداری کنید. زیرا می تواند نمایی زرد به ناخن های شما بدهد. در عوض رنگ های پاستلی، انواع سبزها و آبی ها، رنگ های نود و حتی طلایی و نقره ای انتخاب های هماهنگ تری برای این رنگ پوست هستند.

  • رنگ لاک برای پوست گندمی

اگر پوست گندمی دارید و می خواهید دستان شما جوان تر به نظر برسد، رنگ هایی همچون پرتقالی و نارنجی کورال (مرجانی) را به شما پیشنهاد می کنیم. رنگ سفید روی این پوست، ناخن را بزرگ تر و رنگ ارغوانی آن را کوچک تر نشان می دهد. توجه کنید با انتخاب رنگ لاک زرد روی پوست گندمی، رنگ پوست شما تیره تر به نظر می رسد.

 

ناخن هایی با لاک نارنجی
انتخاب رنگ لاک مناسب برای پوست گندمی

 

  • رنگ لاک برای پوست سبزه

رنگ صورتی تداعی کننده شور جوانی در پوست های سبزه است. سفید جلوه خاصی روی این دست ها پیدا می کند و اگر بخواهید ناخن های شما کوچک به نظر برسند، آبی تیره گزینه خوبی در رنگ هاست. اگر پوست سبزه دارید و می خواهید ناخن های دستان شما بزرگ تر یا کوچک تر از آنچه که هستند به نظر برسند، طیف های روشن و تیره بنفش را امتحان کنید.

  • رنگ لاک برای پوست تیره

رنگ پوست تیره در کنار لاک های رنگ نود چندان خوب به نظر نمی رسد. بنابراین اگر پوست تیره دارید و علاقمندید رنگ های روشن را روی ناخنتان امتحان کنید، رنگ های پاستلی را به شما پیشنهاد می دهیم. برخلاف تصور عموم، رنگ بنفش براق می تواند انتخاب خوبی برای پوست های تیره باشد. اما در مقابل، رنگ زرد باعث می شود رنگ پوست از قبل هم تیره تر به نظر برسد که شاید مطلوب همه نباشد.

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

چه رنگ هایی برای هر نوع پوستی مناسب هستند؟

بر اساس هارمونی رنگ ها به طور کلی برای هر نوع پوستی یک طیف رنگی فریبنده و جذاب وجود دارد که می توانید انتخاب رنگ لاک را از میان آنها انجام دهید. این انتخاب بر اساس ترجیحات، رنگ لباس و موقعیتی که قرار است در آن حاضر شوید انجام می گیرد.

 

ناخن هایی با لاک بنفش و صورتی
عوامل مهم در انتخاب رنگ لاک

 

در این بخش توضیح می دهیم که پرطرفدارترین رنگ های لاک ناخن برای چه پوست هایی مناسب تر هستند. اگر رنگ مورد علاقه شما در میان این رنگ ها نیست یا به دنبال سایه ها و تن های خاص تری می گردید، لازم است با یک طراح ناخن که سابقه شرکت در دوره های تخصصی و تجربه کاری بالایی دارد مشورت کنید. دوره حرفه ای آموزش کاشت ناخن در آکادمی شیوا برای آشنایی مخاطبان با انواع متدهای کاشت ناخن و انواع طرح ها و رنگ های لاک با توجه به نیاز روز مشتریان طراحی شده است.

  • لاک صورتی

اگر عاشق رنگ صورتی هستید خبر خوشی برای شما داریم: این رنگ تقریبا با هر نوع پوستی سازگار است. پوست های سفید با انواع صورتی (از بسیار روشن تا صورتی تیره و از صورتی مات تا صورتی جیغ) عالی به نظر می رسند. سایه های صورتی مایل به هلویی برای پوست های گندمی و سبزه مناسب هستند و اگر پوستتان تیره تر است، لاک صورتی روشن و پر جنب و جوش انتخاب خوبی برای دستان شماست.

  • لاک آبی

آبی یک رنگ پرطرفدار است که برای انتخاب رنگ لاک هم محبوبیت فراوانی دارد. آبی های تیره تر مانند سرمه ای برای پوست های سفید و روشن گزینه خوبی هستند. اگر چند درجه آبی را روشن تر کنید (مثلا آبی آسمانی یا آبی پاستلی) می توانید از آن برای رنگ ناخن پوست های تیره تر هم استفاده کنید. همانطور که گفتیم، آبی تیره و حتی آبی متوسط به پوست های بسیار تیره نیز جذابیت خاصی می دهند.

 

ناخن هایی با لاک آبی آسمانی
انواع رنگ آبی جذاب برای انتخاب رنگ لاک ناخن

 

  • لاک بنفش

بنفش یک رنگ چالش برانگیز برای خانم هاست. این رنگ از یک طرف به سرما و سنگینی رنگ آبی تمایل دارد و از طرف دیگر، انرژی و حرارت قرمز در آن نهفته است. شما با توجه به رنگ پوستتان می توانید از بنفش های مختلف به عنوان رنگ لاک استفاده کنید. اگر پوست شما سفید است، بنفش روشن را امتحان کنید، هرچند انتخاب بنفش تیره نیز در موقعیت های خاص می تواند جسورانه باشد. لاک بنفش با ته مایه سفید (پاستلی) یا خاکستری روشن گزینه بهتری برای پوست های تیره تر به نظر می رسد.

  • لاک قرمز

قرمز نیز از جمله رنگ هایی است که طیف های مختلف آن با انواع پوست ها هارمونی دارد. در پوست های رنگ پریده، قرمزهای روشن و کلاسیک جذاب تر به نظر می رسند. سایه های قرمز – نارنجی روی پوست های متوسط و اندکی تیره جلوه بهتری دارند و انواع لاک قرمز تیره برای پوست های تیره تر مناسبند. در هر صورت، انتخاب رنگ لاک قرمز از آن انتخاب هایی است که هرگز از آن پشیمان نمی شوید.

  • لاک سفید

لاک سفید هرگز کسل کننده به نظر نمی رسد و به طرزی باورنکردنی برای تمام افراد با انواع رنگ پوست جذاب است. این رنگ یک رنگ خنثی و چهارفصل است که در تمام موقعیت ها می توانید از آن استفاده کنید. سایه ها و طیف های مختلفی از سفید وجود دارد که می تواند ته رنگ های گوناگونی در ناخن های شما ایجاد کند.

 

دستی با لاک ناخن سفید
انتخاب رنگ لاک سفید برای ناخن

 

  • لاک مشکی

مشکی بیانگر جسارت، فردیت، اقتدار، ثروت، جدیت، مرموز بودن و اعتماد به نفس است. شاید انتخاب این رنگ برای لاک ناخن در هر موقعیتی مناسب نباشد، اما بدون شک مناسب ترین انتخاب برای زمانی است که می خواهید تاثیرگذار و در مرکز توجه باشید.

نتیجه گیری

انتخاب رنگ مناسب برای لاک می تواند گیج کننده باشد، زیرا انواع بسیار زیادی از رنگ های زیبا در دسترس هستند که تک تک آنها جذاب به نظر می رسند. با این وجود، بر اساس اصول هارمونی رنگ ها بهتر است رنگ لاک خودتان را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید. هرچند انتخاب شما تنها محدود به رنگ پوست نیست. شما می توانید برای مجالس رسمی از رنگ های خنثی استفاده کنید، زیرا گزینه های مطمئن تری هستند. در رویدادها و مراسم های خاص، انتخاب رنگ لاک را بر اساس تم رویداد انجام دهید یا در هر فصلی، رنگ های مناسب فصل را برای رنگ لاک خودتان انتخاب کنید.

آکادمی شیوا برگزارکننده دوره های معتبر آرایشی با به روزترین تکنیک ها می باشد که از حضور مربیان برجسته و باسابقه برای ارتقاء سطح آموزش و مهارت در هنرجویان بهره می برد. دوره های کاشت ناخن، کاشت مژه، رنگ و مش و کراتین از دوره های این آموزشگاه هستند که با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور ارائه می شوند و شما را به یکی از بهترین مربی ناخن های ایران تبدیل می نماید. برای کسب اطلاعات کامل در خصوص دوره ها می توانید از طریق شماره تلفن 09213371353 با آکادمی شیوا تماس حاصل نمایید.

آکادمی شیوا

 

سوالات متداول

  • بهترین رنگ لاک برای پوست روشن چه رنگ هایی است؟

اگر پوست روشنی دارید از رنگ هایی با تناژ صورتی برای لاک استفاده کنید تا به دستان شما زیبایی و طراوت ببخشند.

  • در آموزش ناخن، آشنایی با قواعد رنگ ها مهم است؟

بله، آموزشگاه ها در دوره های آموزش ناخن باید به هنر آموزان قواعد رنگی را به طور کامل آموزش دهند تا در حین کار بهترین پیشنهادات و طرح ها را بتوانند پیاده نمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *