انواع پودر کاشت ناخن

انواع پودر کاشت ناخن


از مهمترین موارد در مورد استفاده در انجام و آموزش کاشت ناخن که باید در هنگام کاشت به آن بسیار دقت کرد نوع پودر مورد استفاده است. امروزه انواع مختلفی از این پودر ها در بازار وجود دارد که در هنگام خرید ابتدا باید به  جنس آن یعنی اصل یا فیک بودن دقت کرد.  از جنس مرغوب استفاده نکنید باعث آسیب به ناخن مشتری، قارچ زدن و حساسیت می شود. همانطور که گفته شد امروزه تنوع در این مواد و پودرها زیاد شده است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با انواع پودر در کاشت ناخن و موارد دیگر آشنا شوید.

انواع پودر کاشت ناخن

اگر می خواهید کاشت ناخن انجام دهید یا ناخن کار شوید یکی از اولین قدم‌ها شناخت انواع پودر در کاشت ناخن است. شما باید بدانید هر پودر چه جنسی دارد و در چه مواقعی استفاده می شود برای مثال پودر های هلویی که رنگ سیر و روشن دارند و پودر های کلییر و صورتی در کاشت هایی با مدل طبیعی و پودر های به رنگ سفید بیشتر برای فرنچ و در نوک ناخن استفاده می شوند. در ادامه به معرفی انواع پودر برای کاشت ناخن پرداخته ایم:

 

پودر های غیر پوشاننده
انواع پودر پوشاننده و غیر پوشاننده

 

پودر های غیر پوشاننده

انواع پودر در کاشت ناخن یک سری ترکیبات مختلف هستند که به صورت بسته بندی در بازار به فروش می‌روند. انواع کامل آن در دوره های آموزش کاشت ناخن آکادمی شیوا توضیح داده خواهد شد. وقتی این پودرها در ترکیب با مونومر مخصوص پودر قرار می‌گیرند یک خمیر را تشکیل می دهند که در مرحله موادگذاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگامی که این خمیر بر روی ناخن قرار گرفته و در معرض هوا قرار می‌گیرد خشک شده و آماده سوهان کشی می شود. پودرهای ناخن در دو نوع قرار می گیرند.

  • پودرهای پوشاننده
  • پودرهای غیر پوشاننده

در این قسمت می خواهیم در مورد پودر های غیر پوشاننده صحبت کنیم.

پودر صورتی طبیعی (فرنچ پینک)

این‌ پودر بعد از موادگذاری و سوهان کشی شفاف و شیشه ای مانند می‌شود؛ اما قبل از ترکیب با لیکویید، رنگ صورتی ملایم و حالت خشک دارد. از کاربردهای آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاشت فرنچ: اگر علاقه دارید که هنگام فرنچ بیس ناخن شما شفاف باشد می توانید از این نوع پودر استفاده کنید که جایگزین مناسبی برای پودر هلویی است.

 

پودر کلییر

یکی از پرکاربردترین انواع پودر در کاشت ناخن پودر کلیبر است. این پودر بعد از مواد گذاری و کشیدن سوهان یک حالت کاملا شیشه ای به خود می‌گیرد و تمام جزییات زیر مواد مشخص است.

این پودر کاربردهای گوناگونی نیز دارد مانند:

  • کاشت های گریم: در محله سوهان کشی برای محافظت می توان از این‌ نوع استفاده کرد.
  • کاشت ناخن فول گلس: کاشت ناخن های شیشه ای (فول گلس و استند‌گلس) به‌گونه ای هستند که بعد از اتمام کار نیاز به یک ظاهر شفاف و شیشه ای است که می‌توان آن را با استفاده از پودر کلییر به‌دست آورد.
  • کاشت زیر موادی: در‌این مدل کاشت نیاز است که در آخر کار ناخن شفاف و زیر ناخن مشخص باشد بخاطر اینکه در زیر ناخن دیزایین های مختلفی انجام می شود به همین دلیل پودر کلییر بسیار مناسب است.

 

پودر های پوشاننده
انواع پودر پوشاننده و غیر پوشاننده

 

پودر های پوشاننده

از انواع پودر کاشت ناخن هستند که بعد از خشک شدن یک کاور کامل به ناخن می دهند. معمولا با استفاده از این پودر نیازی به لاک نیست و فقط از یک لایه تاپ شاین استفاده می شود. بیشتر از این نوع پودر در کاور کردن و کاشت های گریم استفاده می شود. از انواع آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پودر هلویی

هنگام استفاده از این نوع پودر، پس از سوهان کشی ناخن به صورت کامل کاور می شود و جزئیات آن مشخص نیست. پودر های هلویی در طیف رنگی روشن تا تیره و شاین دار در بازار موجود هستند. از کاربردهای آن می‌توان در کاشت هایی مانند:

  • کاشت گریم: پودر هلویی از‌‌‌پودر های ثابت در کاشت گریم محسوب می شود.
  • کاشت بیبی بومر: پرطرفدارترین پودر در کاشت بیبی بومر، پودر هلویی است.
  • کاشت فرنچ: از پودر هلویی در کاشت فرنچ بسیار استفاده می شود این پودر از زیبایی رنگی خاصی برخوردار است.

 

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

پودرهای اکلیلی

برای تولید این پودرها می توان پودرهای مختلف کاشت ناخن را باهم ترکیب کرد.

پودرهای رنگی

هنگام استفاده از پودر رنگی که از انواع پودر کاشت ناخن است پس از اتمام کار نیاز به دیزاین لاک زدن نیست. با اینکه قیمت این نوع پودر از بقیه بیشتر است اما استفاده از آن زیبایی کار را چند برابر می کند. این پودر در طیف رنگی مختلف از روشن تا تیره در بازار وجود دارد و از پرطرفدارترین ها است که می‌توان از آن در کاشت های آمبره به جای پودر های هلویی استفاده کرد.

 

آموزش کاشت ناخن با پودر

در ادامه ویدیویی را برای آشنایی بیشتر شما برای استفاده از پودر در کاشت ناخن، قرار داده ایم:

 

 

همانطور که مشاهده کردید استفاده از پودر برای کاشت ناخن بسیار ساده و جذاب است و می توانید طرح های بسیار زیبا و خلاقانه ای را به وسیله پودر طراحی کنید.

در دوره های مختلف آموزشی که در آکادمی شیوا برگزار می شود به صورت کامل همه موارد مورد نیاز توضیح داده خواهد شد.

 

روش های مختلف کاشت ناخن

 

روش های مختلف کاشت ناخن
انواع روش های کاشت ناخن

 

از انواع روش های کاشت ناخن دو روش زیر محبوب ترین ها هستند:

  • کاشت ناخن با استفاده از ژل های UV
  • کاش ناخن با استفاده از پودر (کاشت پودری)

 

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری به‌عنوان کاشت مادر، دوام بسیار بالایی دارد و از اصلی ترین روش های قابل یادگیری کاشت در آموزشگاه ناخن تهران می باشد بسیاری از خانم‌ها برای کاشتن، پودر را انتخاب می کنند. مراحل کاشت ناخن به روش پودری شامل:

  1. تمیز کردن و ضدعفونی کردن ناخن
  2. صاف کردن سوهان کشی
  3. تیپ گذاری کردن
  4. استفاده از ضد قارچ بعد از چسباندن تیپ
  5. قرار دادند پرایمر توسط ناخن کار
  6. سوهان کشی مجدد و فرم دهی به ناخن
  7. قرار دادن ناخن در دستگاه برای خشک و سفت شدن
  8. استفاده از تاپ شاین

فواید کاشت به روش پودری عبارتند از:داشتن هزینه مناسب، کیفیت استحکام بالا، داشتن ظرافت بالا و سازگاری با آب و هوای خشک.

کاشت ناخن با ژل

در کاشت ناخن با ژل بعد از مرحله ضد قارچ، مواد را بر روی ناخن قرار می‌دهند و سپس با دستگاه یو‌ وی آن را خشک می کنند. مراحل کاشت ژل و کاشت پودری به هم شبیه بوده و تفاوت آن ها در مواد مورد استفاده است. از فواید کاشت ژلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاشت با ژل نسبت به پودر زمان کمتری می خواهد و سریع‌تر‌انجام می شود.
  • آسیب دیدگی‌کمتری نسبت به کاشت پودری دارد.
  • برای آب و هوای شرجی مناسب است.

 

پودر کاشت ناخن
تاثیر پودر کاشت ناخن در زیبایی ناخن ها

 

آموزش تصویری تبدیل کاشت پودری به ژل

 

 

در ویدیو بالا به صورت کامل روش تبدیل کاشت پودر را به ژل آموزش داده ایم. آموزش های آکادمی شیوا به شکل بالا توسط بهترین مربی ناخن مجموعه ی ما به شما آموزش داده می شود.

 

کلام آخر

امروزه در‌سالن‌های  آرایشی  کارهای زیبایی محتلفی انجام می‌شود که کاشت ناخن از‌‌ پر طرفدارترین این کارها است و یک کار پر‌درآمد نیز محسوب می شود. در‌این مقاله ما تلاش‌کردیم  اطلاعات مختلفی از جمله‌ انواع پودر در کاشت ناخن، مدل و روش های مختلف کاشت و دیگر اطلاعات‌ را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار دهیم  که امیدواریم مفید بوده باشند.

اگر شما علاقمند به آموزش تخصصی کاشت ناخن دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید تا در دوره های آکادمی شیوا شرکت نمایید.

 

منبع: naznakhon ، academy-nail

آکادمی شیوا

 

سوالات متداول

  • پودرهای پوشاننده و غبر پوشاننده چه تفاوتی باهم دارند؟
    هنگامی که پودر غیرپوشاننده به صورت خمیر بر روی ناخن قرار گرفته و در معرض هوا قرار می‌گیرد خشک شده و آماده سوهان کشی می شود. پودرهای ناخن در دو نوع قرار می گیرند پودرهای پوشاننده بعد از خشک شدن یک کاور کامل به ناخن می دهند. در دوره آموزش کاشت ناخن گفته می شود که بیشتر از این نوع پودر در کاور کردن و کاشت های گریم استفاده می شود.
  • از پودر کلیبر چه استفاده ای می شود؟
    یکی از پرکاربردترین انواع پودر در کاشت ناخن پودر کلیبر است. بعد از مواد گذاری و کشیدن سوهان یک حالت کاملا شیشه ای به خود می‌گیرد و تمام جزییات زیر مواد مشخص است.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *