آموزش کاشت و طراحی ناخن

ایده طراحی قلب روی ناخن


اگر اهل کاشت ناخن و طراحی ناخن های خود هستید و یا در حال آموزش کاشت ناخن هستید و دوست دارید با ایده های مختلف طراحی ناخن آشنا شوید؛ طراحی ناخن با قلب را باید به طور حتم بیاموزید.

طراحی قلب مینیمال برای روی ناخن یکی از جذابترین و محبوب ترین ایده های کاشت ناخن بین بانوان محسوب می شود. در این مطلب ما قصد داریم که به آموزش طراحی ناخن با قلب بپردازیم و جدیدترین ایده های قلب قلبی برای ناخن در سال 2023 را به شما نمایش دهیم؛ در ادامه همراه ما باشید:

آموزش گام به گام طراحی قلب بر روی ناخن

شما برای طراحی ناخن با قلب مینیمال، می‌توانید روش زیر را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید:

مانیکور و مواد گذاری

ابتدا، ناخن‌های خود را به شکل دلخواهتان شکل دهید و سطح آن‌ها را به وسیله سوهان صیقل دهید تا صاف و زیبا باشند. در مرحله بعدی مواد گذاری را انجام دهید؛ اگر می خواهید کاشت و یا ژلیش ناخن انجام دهید می توانید برای آموزش مواد گذاری مقاله آموزش و مراحل کاشت ناخن و  لمینت ناخن را مطالعه نمایید.

انتخاب رنگ

پس از انتخاب رنگ مدنظرتان و زدن لاک مورد نظر، تا خشک شدن کامل ناخن هایتان صبر کنید.

طراحی قلب

با استفاده از یک ابزار ناخن نقاشی یا قلم نقاشی ناخن، در قسمت مرکزی هر ناخن، قلب‌هایی کوچک و مینیمال طراحی کنید. ابتدا سه نقطه به صورت مثلث برعکس بر روی ناخن خود بکشید و سپس این سه نقطه را به فرم قلب به هم متصل نمایید و در نهایت داخل قلب را با رنگ دلخواهتان پر کنید.

طرح های اضافی

اگر می‌خواهید طراحی ناخن هایتان را شلوغ تر و پر جلوه تر کنید، می‌توانید با استفاده از قلم، خطوط نازک و مینیمال را به اطراف قلب‌ها اضافه کنید یا از خطوط متقارن یا نقاط کوچک استفاده کنید تا به طرحی زیبا و جذاب برسید.

تثبیت

بعد از اتمام طراحی، اطمینان حاصل کنید که ناخن‌ها به طور کامل خشک شده‌اند و سپس با یک لایه تاپ کت بر روی طرح کار خود را به پایان برسانید تا از ناخن هایی براق تر داشته باشید و ماندگاری لاک خود را نیز بیشتر کرده باشید.

بعد از خشک شدن تاپ کت در صورت نیاز می توانید به وسیله روغن ناخن یا برق ناخن، ناخن‌های خود را لطیف‌تر و براق‌تر کنید.

در طراحی ناخن به یاد داشته باشید که تمرکز و دقت در اجرای طراحی، نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اگر می خواهید طرحی زیبا و متقارن داشته باشید باید با دقت کامل و تمرکز بالا طراحی را انجام دهید.

 

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

ایده های خاص برای طراحی قلب روی ناخن

در ادامه چند ایده خلاقانه برای طراحی قلب روی ناخن‌ها برای شما آورده‌ایم؛ شما اگر تمایل به کشیدن قلب ساده روی ناخن های خود ندارید می توانید از ایده های زیر نیز بهره بگیرید. طراحی قلب می تواند یک طرح ناخن پاییزی یا زمستانی زیبا نیز برای شما باشد.

طراحی قلب‌های شکسته روی ناخن

به جای طراحی یک قلب کامل، می‌توانید قلب ها را به صورت شکسته و یا دو تکه جدا از هم طراحی کنید. این طرح در بین بانوان بسیار محبوب می باشد.

قلب با الگوهای هندسی

برای پر کردن داخل قلب می توانید به جای استفاده از یک رنگ از ترکیب چندین رنگ استفاده کنید و یا به وسیله خطوط مورب قلب را پر کنید. این نوع طراحی بسیار خلاقانه بوده و می تواند روی ناخن بسیار جلوه زیبایی داشته باشد.

قلب انعکاسی

یک ایده دیگر این است که یک قلب را به صورت انعکاسی در انتهای ناخن‌ها طراحی کنید. این انعکاس می‌تواند باعث زیبایی بیشتر و خاص شدن طراحی شود.

قلب با رنگ‌های متنوع

قلب‌های مختلف را با رنگ‌های مختلف طراحی کنید. به عنوان مثال، یک قلب کوچک را با رنگ های متفاوت بر ناخن های خود طراحی کنید. این نوع طراحی می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد.

قلب با لنز ناخن

شما می توانید با استفاده از لنز ناخن یا همان چسب ناخن به راحتی قلب های زیبا و خاص گرافیکی را بر روی ناخن خود چاپ نمایید و از جلوه زیبای آن ها لذت ببرید.

قلب با ترکیب با دیگر شکل‌ها

قلب را با دیگر اشکال‌ مانند ستاره‌، گل‌ یا حتی حیوانات ترکیب کنید تا طرح‌های منحصر به فردی ایجاد شود.

ایده طراحی ناخن با قلب 2023

در ادامه برای شما عزیزان چندتا از زیباترین و شیک ترین ایده های طراحی قلب را آورده ایم:

 

ناخن طراحی شده به رنگ کرم با قلب کوچک مشکی به شکل گل
طراحی ناخن با طرح قلب
ناخن طراحی شده با قلب مشکی و سفید
طراحی ناخن با قلب مشکی و سفید
طراحی ناخن با رنگ صورتی ملایم و قلب سفید کوچک
طراحی ناخن کاشت با قلب سفید مینیمال
ناخن طراحی شده با بیس صورتی و قلب های کوچک رنگی رنگی
طراحی قلب های کوچک مینیمال و رنگی روی ناخن
طراحی ناخن فرنچ با رنگ صورتی و سفید و قلب های مینیمال قرمز
فرنچ ناخن با کمک قلب های کوچک مینیمال
ناخن با لاک صورتی و قلب مشکی
طراحی ناخن با قلب مشکی و خطوط هندسی
طراحی ناخن قلب مشکی و سفید کوچک
ایده طراحی قلب های سفید و مشکی روی ناخن
طراحی ناخن قلب
طراحی ناخن قلب
ناخن قلبی
طرح ناخن قلبی شکل
ناخن با لاک صورتی پر رنگ و کم رنگ با قلب کوچک سفید
طراحی ناخن با لاک صورتی و قلب سفید مینیمال
ناخن با لاک بیس صورتی و قلب های قرمز کوجک روی هر ناخن
ایده طراحی قلب قرمز مینیمال روی ناخن
لاک ناخن با رنگ صورتی کمرنگ و قلب مشکی
طراحی قلب مشکی دنباله دار روی ناخن

 

جمع بندی

با ترکیب این ایده‌ها با ایده‌های خودتان، می‌توانید طراحی ناخن با طرح قلب را به بهترین شکل انجام دهید تا به طرحی مطابق میل و سلیقه تان برسید. آکادمی شیوا از بهترین آموزشگاه ناخن تهران محسوب می شود و با حضور بهترین مربی ناخن های کشوری، آماده آموزش ناخن و کاشت ناخن به شما عزیزان است. شما می توانید با شرکت در دوره های آموزش کاشت ناخن آکادمی شیوا، مدرک معتبر دریافت کنید و از این مدرک برای شروع به کار و یا اپلای کاری استفاده کنید. برای ثبت نام در دوره های آموزش ناخن می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

آکادمی شیوا

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *