بررسی رنگ مو ترند سال 2023

معرفی رنگ موهای ترند سال 2023


رنگ سال 2023 نوعی رنگ سرخابی است که viva magenta  نام دارد. این رنگ برای لباس و لاک مناسب است اما ممکن است عده ای به عنوان رنگ مو تمایلی به آن نداشته باشند؛ به همین دلیل به سراغ معرفی رنگ های ترند این سال می رویم و با معرفی و بررسی آن ها سعی داریم شما را برای انتخاب رنگ موی مناسب یاری کنیم.

استفاده از رنگ موی مناسب در تغییر چهره افراد تاثیر زیادی دارد. رنگ مو های معرفی شده برای سال 2023 رنگ های بسیار جذاب و پر طرفداری هستند. در میان رنگ موهای ترند این سال رنگ های شاد و زنده زیادی به چشم می خورد. اگر قصد آموزش رنگ مو و مش را دارید می توانید از این رنگ ها برای دوره های آموزشی خود استفاده کنید.

 

موهایی به رنگ مو ترند بلوند قهوه ای
انواع رنگ مو ترند سال 2023

رنگ مو فوق العاده طبیعی

در سال 2023 مانند چند سال گذشته، رنگ مو های طبیعی طرفداران بیشتری از رنگ های فانتزی دارند و بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

رنگ مو قهوه ای روشن

رنگ قهوه ای روشن از جمله رنگ مو های پر طرفدار این سال است. به طور کلی می توان گفت طیف مختلف رنگ های شکلاتی، گردویی، نسکافه ای و کاراملی از جمله رنگ های بسیار زیبا و طبیعی هستند که جلوه زیبایی به چهره افرادی با پوست گندمی می دهند. همچنین با توجه به اینکه استفاده از این مجموعه رنگ ها بسیار آسان است، هر روزه تعداد افرادی که به سراغ طیف های مختلف رنگ قهوه ای می روند، بیشتر می شود.

 

هایلایت قهوه ای روشن
رنگ مو قهوه ای

 

رنگ مو قهوه ای روشن
هایلایت قهوه ای روشن

 

رنگ مو دارچینی تیره

این رنگ دارای سایه های قهوه ای و قرمز است. رنگ دارچینی تیره برای کسانی که پوست گندمی دارند، بسیار مناسب است و بر زیبایی چهره این افراد تاثیر گذار خواهد بود. این رنگ مو دارای انواع مختلفی مانند رنگ بلوند دارچینی، رنگ قهوه ای دارچینی،رنگ دارچینی شرابی ورنگ مسی دارچینی است. شما می توانید انواع مختلف رنگ دارچینی را با ترکیب نمودن آن با رنگ های مختلف دیگر بسازید. رنگ دارچینی جزو رنگ مو های با نشاط به حساب می آید و بر جوانی چهره افراد می افزاید.

رنگ مو دارچینی
رنگ دارچینی

 

مویی با رنگ دارچینی
هایلایت دارچینی

 

دختری با رنگ موهای بلند به رنگ دارچینی
رنگ مو دارچینی تیره دارای طیف رنگ گسترده

 

مو با هایلایت رنگ دارچینی
رنگ مو هایلایت دارچینی

رنگ مو مسی روشن

مسی روشن نیز از جمله رنگ های محبوب سال 2023 است و برای افرادی که دارای پوست روشن هستن، بسیار مناسب است. این رنگ موجب می شود چهره افرادی که دارای پوست روشن هستند، درخشش خاصی پیدا کند. این رنگ دارای انواع مختلفی مانند رنگ قهوه ای مسی روشن، رنگ بلوند مسی و رنگ مسی آتشین است.

 

مویی با رنگ مسی
رنگ مو مسی ترند

 

رنگ مو بلوند خیلی روشن

این رنگ همواره از رنگ های پر پسند بوده است که در سال 2023 با سایه های بسیار طبیعی به کار برده می شود. از جمله رنگ های این گروه می توان به کرم استخوانی و پلاتینی اشاره نمود. همچنین می توان گفت برای افرادی که دارای چشمان آبی یا سبز هستند، پلاتینی رنگ موی بسیار مناسبی است. رنگ های کرم استخوانی نیز زیبایی افرادی را که دارای چشمان تیره رنگ هستند، دو چندان خواهد کرد.

 

دختری با موی کوتاه به رنگ بلوند روشن
رنگ موی بلوند دارای انواعی مانند کرم استخوانی و پلاتینی

 

مویی با رنگ بلوند روشن
بلوند روشن

 

دختری با موی بلوند
رنگ مو بلوند روشن

 

رنگ مو ماهاگونی

رنگ ماهاگونی دارای تنالیته قرمز است و بسیار جذاب است. از انواع مختلف این رنگ می توان به ماهاگونی عنابی، ماهاگونی فندقی، ماهاگونی ارغوانی و شرابی اشاره نمود. در واقع تناژ این رنگ میان قرمز و قهوه ای است. استفاده از این رنگ موجب می شود چهره شما شاداب و جوان به نظر بیاید. همچنین می توان گفت این رنگ بسیار به رنگ شرابی شباهت دارد.

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

رنگ مو مشکی

رنگ مشکی را می توان جزو زیبا ترین و شیک ترین رنگ های ترند سال 2023 به حساب آورد. این رنگ برای افرادی که پوست سبزه و گندمی دارند مناسب است. نکته مهم دیگر این است که رنگ مشکی به یک اندازه بر زیبایی مو های کوتاه و بلند می افزاید. یکی از مهم ترین ویژگی های رنگ موی مشکی ثبات بالای آن است؛ به طوری که حدود 6 ماه روی مو باقی می ماند. با توجه به اینکه مشکی جزو رنگ مو های کلاسیک به حساب می آید، همواره می توان از استفاده نمود.

 

دختری با موهای بلند و مشکی
رنگ موی مشکی از زیباترین و شیک ترین رنگ موهای جهان

 

رنگ مو بلوند قارچی

این رنگ مو دارای طیف گسترده است و از رنگ های شکلاتی تیره، کاراملی، خاکستری و قهوه ای روشن تشکیل شده است. داشتن سایه های خاکستری موجب می شود مو های شما زیر نور خورشید ظاهر زیبا تری داشته باشند.

در واقع می توان این رنگ را تناژی از رنگ بلوند به حساب آورد. رنگ بلوند قارچی برای انواع مختلف رنگ پوست مناسب است. همچنین می توان گفت این رنگ با فصل سرد سال بیشتر هماهنگی دارد و سبب زیبایی بوجود آمدن زیبایی بیشتر در چهره افراد می گردد.

رنگ مو فانتزی

در ادامه به رنگ های فانتزی که در سال 2023 ترند شده اند می پردازیم:

رنگ مو صورتی

ویژگی مهم رنگ موی صورتی این است که به همه پوست های روشن و تیره می آید. پیشنهاد ما به شما این است که از میان انواع مختلف رنگ های فانتزی، صورتی پاستلی را هم امتحان نمایید. این رنگ از ترکیب سفید و قرمز بوجود می آید.

 

دختری با رنگ موی ترکیبی صورتی کمرنگ و پررنگ
رنگ موی صورتی مناسب برای پوست روشن و تیره

رنگ مو قرمز

برای به کار بردن این رنگ دکلره ضروری نیست، البته با دکلره رنگ قرمز مو های شما زیبا تر به نظر خواهد آمد. نکته مهم این است که آسیب رنگ قرمز بدون دکلره کم تر است. رنگ قرمز دارای تنوع گسترده ای از طیف های رنگی است که هر یک دارای زیبایی ویژه ای هستند. نکته مهم دیگر این است که با هر رنگ پوستی می توان از رنگ موی قرمز استفاده کرد فقط لازم است که متناسب با تناژ رنگ پوستتان، رنگ موی مناسب را انتخاب نمایید. تناژ رنگ پوست علاوه بر رنگ مو در نوع آرایش نیز تاثیر گذار است.

 

دختری با موی قرمز
رنگ موی قرمز بدون نیاز به دکلره

 

رنگ موی قرمز فانتزی اغلب با رنگ های موقت ساخته می شود؛ در نتیجه هر باری که به شست و شوی مو های خود بپردازید، مقداری از رنگ مو شسته خواهد شد. برای به کار بردن رنگ قرمز بدون نیاز به دکلره، می توانید از طیف گسترده ای از رنگ های شرابی تا قرمز شکلاتی استفاده نمایید. نکته مهم دیگر این است که برای قرمز کردن مو هایی که رنگ آن ها کاملا مشکی است، نیاز به مهارت و تجربه بیشتری است؛ چراکه احتمال دارد نتیجه کار به گونه ای باشد که فقط یک سایه قرمز روی مو شکل بگیرد.

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

رنگ مو نارنجی

این رنگ از جمله رنگ های خاص مو است و برای افرادی که تمایل دارند رنگ مو هایشان منحصر به فرد باشد، توصیه می شود که این رنگ را امتحان نمایند. این رنگ اغلب برای افرادی مناسب است که دارای پوست سفید و روشن باشند. نکته مهم دیگر این است که هر چقدر پوست شما روشن تر باشد طیف های تیره تر این رنگ برای شما مناسب است.

رنگ مو آبی

آبی یکی از پر طرفدار ترین رنگ مو های جهان به حساب می آید. بسیاری از افراد پیش بینی می کنند این رنگ از محبوب ترین رنگ های سال 2023 باشد. توصیه می شود برای به کار بردن رنگ آبی از تونر استفاده نمایید. برای انتخاب تن رنگ مو حتما به رنگ پوست خود توجه داشته باشید. این رنگ برای افرادی که دارای پوست سفید هستند، مناسب تر است و بر زیبایی چهره آن ها می افزاید.

 

دختری با رنگ مو ترند آبی
رنگ موی آبی جزو محبوب ترین رنگ های فانتزی

رنگ مو یاسی

همواره قبل از انتخاب رنگ های مختلف برای مو های خود باید به فکر دکلره کردن آن ها باشید، بعد از آن می توانید رنگ یاسی را به همراه کمی کرم استفاده نمایید. رنگ بدست آمده بر اساس مقداری که از کرم و یاسی استفاده کرده اید، متفاوت خواهد بود. نکته مهم دیگر این است که پس از استفاده از این رنگ ممکن است پوست شما تیره تر به نظر بیاید. همچنین در مورد به کار بردن این رنگ به نکاتی مانند تعداد دفعات شست و شو و نوع محصولی که استفاده می کنید، توجه نمایید.

نتیجه گیری

تغییر رنگ مو برای ایجاد تنوع در چهره و همچنین افزایش زیبایی آن بسیار مناسب است. البته برای ایجاد تنوع لازم نیست به طور کامل رنگ مو های خود را تغییر دهید؛ بلکه می توانید با ایجاد تغییر اندکی در طیف رنگ مو های خود، این تنوع را ایجاد نمایید. شما می توانید برای یاد گیری انواع تکنیک های رنگ کردن مو و شرکت در دوره های آموزشی با کیفیت مانند دوره آموزش کراتین، رنگ مو و مش، کاشت ناخن و مژه، به سایت آکادمی شیوا مراجعه نمایید. در این مجموعه، هنر جویان در مورد نحوه تهیه رنگ های ترکیبی و انتخاب رنگ موی متناسب با رنگ پوست افراد اطلاعات کامل را فرا می گیرند و در این حوزه توانمند می شوند.

منابع: safirstores، deterland

آکادمی شیوا

 سوالات متداول

  • چه رنگ مو هایی در سال 2023 ترند هستند؟

در سال 2023 رنگ های طبیعی مانند قهوه ای و مشکی، بلوند، مسی و رنگ های فانتزی ای همانند رنگ صورتی، آبی و قرمز بسیار محبوب هستند.

  • زدن رنگ موهای ترند به صورت خانگی شدنی است؟

خیر، بهتر است اگر قصد انجام این کار را به صورت خانگی دارید ابتدا در دوره های آموزش رنگ مو زیر نظر بهترین مربی رنگ مو در شهر خود آموزش دیده باشید تا باعث آسیب به موهایتان نشوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *