رنگ کردن مو بدون دکلره

رنگ کردن مو بدون دکلره


رنگ‌کردن مو‌ها در میان خانم‌ها یا حتی برخی از آقایان، یکی از روش‌های ایجاد تغییر و زیبایی بیشتر در چهره است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند مو‌هایی روشن داشته باشند و از این طریق تغییرات‌شان را بیشتر نشان دهند. از آنجایی‌که اغلب این کار با استفاده از دکلره کردن مو انجام می‌شود، می‌تواند زیان‌هایی را هم با خود به‌همراه داشته باشد. برای دوری از دکلره، می‌توانید به روش‌هایی روی بیاورید که تنها با ترکیب چندین رنگ مختلف، شما را به نتیجه دلخواه‌تان برساند. آکادمی شیوا، در پکیج‌های آموزشی خود این ترکیبات را برای ساخت ترکیبات لازم و رنگ کردن مو‌ بدون دکلره به شما یاد می‌دهد. در ادامه همراه ما باشید:

 

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

انواع ترکیب رنگ برای رنگ کردن مو‌ بدون دکلره

برای آنکه بتوانید رنگ بسیار خاص و جذابی را با رنگ کردن مو‌ بدون دکلره به‌دست آورید، ابتدا باید چندین نوع از آن با شماره‌های مختلف را طبق دستور مشخص‌شده ترکیب کرده و واریاسون را به آن اضافه کنید. در چنین شرایطی، باید تمامی رنگ‌ها را شناخته و میزان استفاده از آن‌ها به‌همراه اکسیدان را بدانید. آموزش های زیر را از بهترین مربی رنگ مو در آکادمی شیوا برای شما نقل می کنیم:

انواع ترکیب رنگ مو قهوه ای

یکی از مسائلی که باید برای داشتن مو‌های قهوه‌ای، شکلاتی یا نسکافه‌ای جذاب و فریبنده به آن دقت کنید، دوری از قرمزی است. این مسئله می‌تواند برای بسیاری از افراد یک معضل بزرگ شود. برای آنکه چنین مشکلی برایتان به‌وجود نیاید، باید به فرمولاسیون و همچنین برندی که انتخاب می‌کنید، اهمیت دهید. در کنار این مسائل، مهم‌ترین چیز، استفاده از واریاسیون است که برای تنظیم تناژ‌های مختلف به‌کار می‌رود. البته نباید در مصرف آن زیاده‌روی کنید؛ چراکه عکس‌العملی مخالف آنچه که می‌خواید به شما نشان می‌دهد.

می‌توان از نسکافه‌ای، شکلاتی، قهوه‌ای روشن، کاراملی، و قهوه‌ای تیره به‌عنوان برخی از ترکیب رنگ‌های دسته قهوه‌ای نام برد. برای داشتن هر یک از آن‌ها می‌توانید ابتدا کاتالوگ را مشاهده کرده و طبق دستور پیش بروید تا نتیجه مطلوب برایتان حاصل شود.

انواع ترکیب رنگ مو بلوند

می‌توان از بلوند دودی زیتونی، بلوند فندقی، بلوند بژ، بلوند پلاتینه، بلوند ابریشمی، بلوند دودی، بلوند کاراملی و بلوند هاوایی از انواع ترکیب رنگ بلوند نام برد.

 

روش رنگ کردن مو‌ بدون دکلره با رنگ های مد سال 1402

در ادامه روش درست کردن رنگ موهای جذاب امسال را برایتان آورده ایم:

رنگ مو شکلاتی دودی

 

رنگ کردن مو بدون دکلره با رنگ شکلاتی دودی
رنگ مو شکلاتی دودی

 

اگر پیش‌تر چندید بار مو‌های خود را رنگ کرده‌اید و از نتیجه حال راضی نیستید، می‌توانید با ترکیب شکلاتی دودی آن را پوشش دهید. شکلاتی دودی یکی از رنگ‌های بسیار پر‌طرفدار و شیک است که هم جوانان و هم میان‌سالان می‌توانند از آن لذت برده و همیشه حس آراستگی داشته باشند. اگر سن‌تان بالا رفته و می‌خواهید سفیدی‌ها را پوشش دهید، شکلاتی دودی انتخاب بسیار مناسبی است؛ چراکه می‌تواند شادابی و جوانی را هم به چهره‌تان بازگرداند.

برای داشتن نتیجه‌ای خارق‌العاده از رنگ کردن مو‌ بدون دکلره با رنگ شکلاتی دودی، باید رنگ مو کاکائویی شماره 7.07، دودی 6.1 و اکسیدان 9 درصد را با یکدیگر ترکیب کنید. برای این ترکیب، توصیه می‌شود 1.5 برابر میزان رنگ‌ها، اکسیدان بریزید؛ این کار برای داشتن غلظتی مناسب ضروری است.

رنگ مو شکلاتی فندقی

 

رنگ مو شکلاتی فندقی
رنگ مو شکلاتی فندقی

 

برای آنکه بتوانید چهره‌ای بشاش و شاداب داشته باشید، می‌توانید این ترکیب را هم برای رنگ کردن مو‌ بدون دکلره امتحان کنید. شکلاتی فندقی همان نتیجه‌ای را به شما می‌دهد که از شکلاتی دودی انتظار دارید. البته ترکیب رنگ در شکلاتی فندقی با آن فرق می‌کند. برای داشتن این ترکیب باید رنگ مو فندقی شماره 6.42، شکلاتی 6.65 و اکسیدان 9 درصد را با همدیگر مخلوط کنید. میزان اکسیدان مورد‌نیاز باید 1.5 برابر دیگر مواد باشد. البته باید دقت کنید که مقدار ترکیبی که درست می‌کنید به اندازه و حجم مو‌هایتان بستگی دارد؛ با‌توجه به همین مسئله نمی‌توان مقدار معینی را برای همه در‌نظر گرفت.

رنگ مو بیسکوییتی

 

رنگ مو بیسکوییتی بدون دکلره
رنگ مو بیسکوییتی

 

بیسکوییتی، آن دسته از رنگ‌های روشن است که اغلب افراد آن را با دکلره امتحان می‌کنند. با آنکه دکلره می‌تواند میزان روشن‌تری را برایتان حاصل کند، اما به‌طور قطع ضرر و زیان‌هایی هم دارد. برای جلوگیری از این ضرر‌ها و داشتن مو‌هایی سالم و به رنگ بیسکوییتی، می‌توانید از فرمول ترکیب رنگ بلوند دودی شماره 7.1، بلوند طلایی شماره 8.3 و 9 درصد اکسیدان استفاده کنید. بلوند طلایی را باید از 3 واحد کامل، 2 در‌نظر گرفته و مقدار باقی‌مانده دیگر را بلوند دودی بریزید. وقتی آن‌ها را با هم ترکیب کردید، حال زمان آن است که 1.5 برابر‌شان اکسیدان استفاده کنید.

رنگ مو کاراملی

 

رنگ کردن مو بدون دکلره با رنگ کاراملی
رنگ مو کاراملی

 

در هر فصل و سن‌و‌سالی که باشید می‌توانید کاراملی را در دسته انتخابات قطعی خود قرار دهید؛ چراکه بسیار کلاسیک و شیک بوده و می‌تواند چهره‌تان را بسیار ملیح و مرتب نشان دهد. ترکیب رنگ کاراملی شماره 8، نسکافه‌ای، نچرال شماره 5 و اکسیدان 6 درصد می‌تواند شما را به نتیجه دلخواه برساند. با داشتن مو‌هایی کاراملی، می‌توانید تیپ‌های مختلفی زده و حس خوب را به خود هدیه دهید.

رنگ مو دودی

 

رنگ مو دودی
رنگ مو دودی بدون دکلره

 

اگر می‌خواهید با مد روز و فشن پیش رفته و با رنگ کردن مو‌ بدون دکلره، مو‌هایی طبیعی داشته باشید، می‌توانید رنگ دودی را امتحان کنید. اغلب افرادی که طرفدار دودی هستند معتقدند این رنگ بسیار طبیعی بوده و به همین دلیل به سمت آن سوق پیدا کرده‌اند. هرچه پایه‌ای روشن‌تر داشته باشید، می‌توانید در‌نهایت رنگ دودی زیبا‌تری را مشاهده کنید. دودی از ترکیب رنگ بژ روشن، دودی شماره 6، بژ تیره، زیتونی شماره 7، واریاسیون نقره‌ای و اکسیدان 3 درصد به‌دست می‌آید. باید دقت کنید که استفاده از واریاسیون بیش از حد می‌تواند شما را به مویی تیره برساند.

رنگ مو دودی خاکستری

 

رنگ مو دودی خاکستری
رنگ مو دودی خاکستری بدون دکلره

 

دودی و خاکستری یکی از رنگ‌های جذاب سال 1402 است که هم می‌توانید آن را به‌صورت کامل و هم به‌صورت مش یا سامبره به مو‌های خود بزنید. رنگ 000 می‌تواند روشنی مد‌نظر را به شما بدهد. واریاسیون آبی، واریاسیون خاکستری، نقره‌ای و رنگ‌های 000، نقره‌ای شماره 9.01، بلوند دودی شماره 10.1 و بلوند خاکستری روشن شماره A10، به شما ترکیبی جذاب از دودی خاکستری می‌دهد. در این ترکیب، حجم اکسیدان باید 2 برابر ترکیب دیگر مواد باشد. رنگ کردن مو بدون دکلره با رنگ خاکستری می تواند ظاهری طبیعی و شیک به موهای شما ببخشد.

رنگ مو شرابی

 

<yoastmark class=

 

شرابی یکی از رنگ‌های خاصی است که هر کسی آن را انتخاب نمی‌کند. اگر مو‌هایی منحصر‌به‌فرد می‌خواهید، شرابی برایتان گزینه بسیار مناسبی است. فرقی نمی‌کند که پوستی با تناژ تیره یا روشن داشته باشید؛ در هر صورت شرابی با تمامی تناژ‌های پوستی همخوانی دارد. برای به‌دست‌آوردن رنگ شرابی کافی است رنگ شرابی شماره 3.6، شرابی بنفش و همچنین اکسیدان 9 درصد را با یکدیگر ترکیب کنید. از آنجایی‌که شرابی رنگی فرار بوده و در دسته فانتزی‌ها قرار می‌گیرد، بهتر است برای ماندگاری بیشتر، 2 الی 3 روز بعد از رنگ‌کردن، مو‌ها را با شامپو نشویید. رنگ کردن مو‌ بدون دکلره با رنگ شرابی یکی از بهترین و آسان ترین گزینه ها محسوب می شود.

 

جمع بندی

تغییر چهره با رنگ مو یکی از کار‌هایی است که بسیاری از خانم‌ها به آن علاقه دارند. اگر شما هم دوست دارید این کار را امتحان کنید، ابتدا باید با تمامی رنگ‌ها و شماره‌های آن آشنا شوید. به همین منظور، آکادمی شیوا آموزش‌هایی را ترتیب دیده و در آن ترکیب رنگ‌های مختلفی از تناژ‌های بلوند و همچنین قهوه‌ای را به شما یاد می‌دهد. هر یک از این ترکیب‌ها از چندین رنگ مختلف و با فرمولاسیون مشخص‌شده به‌دست می‌آیند. اگر شما نیز به رنگ مو بدون دکلره تمایل بیشتری دارید، با ما تماس بگیرید تا برای شرکت در دوره های آموزش رنگ مو راهنماییتان کنیم.

آکادمی شیوا

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *