ایده مخصوص طرح ناخن شب یلدا

ایده مخصوص طرح ناخن شب یلدا


یلدا طولانی ترین شب سال است که در ایران باستان به عنوان شب زایش مهر (خورشید) و جشنی برای شروع زمستان به شمار می آید. این شب را اکثر ایرانیان جشن می گیرند و اگر اهل تغییر طرح ناخن به شکل مناسبتی باشند، یکی از دغدغه ها انتخاب طرح ناخن شب یلدا می باشد. معمولاً برای شب یلدا از نمادهای سنتی این جشن مانند انار، هندوانه، شمع، و آتش در طراحی ناخن استفاده می شود. رنگ های سنتی برای طراحی ناخن شب یلدا قرمز و سبز هستند؛ این رنگ ها نماد شادی، سرزندگی و طول عمر هستند.

در ادامه به معرفی ایده های زیبا برای انجام کاشت ناخن در این شب پرداخته ایم:

طرح های ناخن زیبا برای شب یلدا

  • طرح ناخن انار: انار یکی از نمادهای اصلی شب یلدا است و به دلیل دانه های سرخ و خوشمزه اش، نمادی از فراوانی و برکت است. طرح ناخن انار معمولاً با استفاده از رنگ قرمز و سیاه ایجاد می شود. طرح انار را می توان به صورت تکی یا در کنار سایر طرح ها مانند هندوانه، گل و یا برگ های پاییزی طراحی کرد.
  • طرح ناخن هندوانه: هندوانه دیگر نماد معروف شب یلدا است و به دلیل رنگ قرمزش، نمادی از شادی و نشاط است. طرح ناخن هندوانه معمولاً با استفاده از رنگ قرمز و سبز ایجاد می شود. طرح هندوانه را می توان به صورت ساده یا با استفاده از تکنیک های مختلف مانند نقطه گذاری، طراحی با قلمو یا استفاده از برچسب طراحی کرد.
  • طرح گل: گل ها نماد زیبایی و طراوت هستند. طرح گل را می توان با استفاده از رنگ های قرمز و سبز یا رنگ های دیگر طراحی کرد.
  • طرح برگ های پاییزی: برگ های پاییزی می توانند نماد پایان فصل پاییز و شروع فصل زمستان هستند. طرح برگ های پاییزی را می توان با استفاده از رنگ های قرمز، نارنجی و زرد طراحی کرد.
  • طرح ناخن شمع: شمع ها یکی از عناصر اصلی شب یلدا هستند و به دلیل نور و روشنایی شان، نمادی از امید و روشنایی محسوب می شوند. طرح ناخن شمع معمولاً با استفاده از رنگ های سفید و طلایی ایجاد می شود.
  • طرح ناخن آتش گرفته شده: آتش یکی از عناصر مقدس در فرهنگ ایرانی است و به دلیل گرما و روشنایی اش، نمادی از رستاخیز و تولد دوباره است. طرح ناخن آتش معمولاً با استفاده از رنگ های قرمز و نارنجی می توانند جذابیت خاصی به دستان شما ببخشند.

علاوه بر این نمادهای سنتی، می توان از طرح های دیگری نیز برای ناخن های شب یلدا استفاده کرد. به عنوان مثال، می توان از طرح های گل، طرح های حیواناتی مانند بز، یا طرح های خلاقانه و مدرن استفاده کرد.

لاک مناسب برای شب یلدا

برای طراحی ناخن شب یلدا می توانید از لاک های معمولی، لاک ژل یا حتی لاک ناخن اکلیلی استفاده کنید. همچنین می توانید از برچسب های ناخن یا استیکرهای ناخن نیز برای طراحی استفاده کنید.

در اینجا چند ایده برای طراحی ناخن شب یلدا آورده شده است:

  • ناخن های خود را به رنگ قرمز یا سبز ساده کنید و سپس با استفاده از یک لاک اکلیلی طرح انار یا هندوانه را روی آنها طراحی کنید.
  • ناخن های خود را به رنگ قرمز یا سبز ساده کنید و سپس با استفاده از یک برچسب ناخن طرح انار یا هندوانه را روی آنها بچسبانید.
  • ناخن های خود را به رنگ قرمز یا سبز ساده کنید و سپس با استفاده از یک قلمو طرح انار یا هندوانه را روی آنها طراحی کنید.
  • ناخن های خود را به رنگ قرمز یا سبز ساده کنید و سپس با استفاده از یک تکنیک نقطه گذاری طرح انار یا هندوانه را روی آنها طراحی کنید.
  • ناخن های خود را به رنگ قرمز یا سبز ساده کنید و سپس با استفاده از یک طرح گل یا برگ های پاییزی آنها را تزئین کنید.

با کمی خلاقیت می توانید طرح ناخن شب یلدا را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید.

ایده طرح ناخن شب یلدا برای سال 1402

 

ایده فرنچ ناخن هندوانه
ایده فرنچ ناخن هندوانه

 

ایده ناخن برای شب یلدا
ایده ناخن برای شب یلدا

 

ایده ناخن یلدا
ایده ناخن یلدا

 

طرح ناخن برای شب یلدا
طرح ناخن برای شب یلدا

 

طرح ناخن شب یلدا
طرح ناخن شب یلدا

 

طرح ناخن مخصوص شب یلدا
طرح ناخن مخصوص شب یلدا

 

طرح ناخن هندونه ای
طرح ناخن هندونه ای

 

فرنچ ناخن با طرح هندونه
فرنچ ناخن با طرح هندونه

 

لاک برای شب یلدا
لاک برای شب یلدا

 

مدل لاک برای شب یلدا
مدل لاک برای شب یلدا

 

ناخن با طرح هندونه
ناخن با طرح هندونه

 

ناخن برای شب یلدا
ناخن برای شب یلدا

 

ناخن برای یلدا
ناخن برای یلدا

 

ناخن شب یلدا
ناخن شب یلدا

 

ناخن صورتی با طرح هندونه
ناخن صورتی با طرح هندونه

 

ناخن مخصوص شب یلدا
ناخن مخصوص شب یلدا

جمع بندی

شما می توانید تمام طرح های بالا را در دوره های آموزش کاشت ناخن از آکادمی شیوا فرا بگیرید و به راحتی خودتان طراح ناخن های خود باشید. با شرکت در این دوره ها می توانید در صورت علاقه به این لاین به بازار کار ورود کنید و به کسب در آمد بالا از کاشت ناخن برسید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات دوره آموزش ناخن را در اختیار شما بگذارند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *