آموزش کاشت ناخن پاییزه

پاییز احتمالا بهترین فصل برای به نمایش گذاشتن هنر کاشت و طراحی ناخن باشد. رنگ های پاییزی نه تنها جذاب و غنی هستند بلکه استایل کردن رنگ و طرح ناخن پاییزی با لباس های پاییزه و زیباترین رنگ موهای ترند امسال می تواند بسیار هیجان انگیز باشد و در ظاهر پاییزه شما تاثیر بسیار زیادی بگذارد. اگر شما در فصل پاییز به دنبال ترندهای این فصل باشید یا تنها علاقه به رنگ و طرح های ساده داشته باشید، باز هم میان انتخاب های بی نهایتی که دارید سردرگم خواهید شد. اگر می خواهید خودتان با دیدن آموزش کاشت ناخن، طراحی را انجام دهید و یا از ناخن کاران کمک میگیرید، باید به این نکته که ناخن ها در فصل پاییز و زمستان شکننده تر و آسیب پذیر می شوند نیز توجه داشته باشید.

ما در این مقاله جدیدترین ایده های طرح ناخن پاییزی سال 1402 را به همراه نکات مراقبتی ناخن در این فصل برای شما کنار هم گذاشته ایم تا شما بتوانید راحت تر ایده بگیرید. در ادامه همراه ما باشید:

 

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

ایده طرح ناخن پاییزی

در پاییز طراحی ناخن با قلب یا برگ می تواند بسیار جذاب باشد، در ادامه ایده های زیبایی برای استایل پاییزه شما آورده ایم:

لاک ناخن با رنگ های پاییزی
طرح ناخن پاییزی

 

طرح ناخن با صورتی ملایم و برگ های پاییزی
ایده ناخن

 

طرح ناخن نارنجی و قرمز
لاک ناخن نارنجی و قرمز برای پاییز

 

لاک زرشکی روی ناخن
طرح ناخن برای فصل پاییز

 

طرح ناخن پاییزی به رنگ قهوه ای و زرد و کرم
لاک قهوه ای برای پاییز

 

لاک رنگی رنگی برای فصل پاییز
لاک پاییزه

 

ایده ناخن پاییزی
طراحی ناخن برای فصل زمستان و پاییز

 

ایده طراحی ناخن قهوه و کرم
لاک ناخن پاییزی

 

طرح ناخن مینیمال با برگ
طراحی ناخن برای پاییز

 

کاشت ناخن با رنگ قهوه ای و برگ پاییزی
لاک های مناسب برای فصل پاییز

 

طرح ناخن با رنگ آبی و مشکی و نارنجی
طرح ناخن برای فصل پاییز
لاک ناخن کرم و کاراملی
لاک کاراملی برای پاییز

 

ایده کاشت ناخن با برنچ قهوه ای و سفید
فرنچ ناخن پاییزه

 

طرح ناخن مینیمال پاییزه
طرح ناخن مینیمال برای زمستان و پاییز

 

کاشت ناخن کرم با طرح برگ
ایده طراحی ناخن با طرح برگ

 

ایده ناخن شطرنجی کرم و قهوه ای برای پاییز
ناخن شطرنجی کرم و قهوه ای برای پاییز

 

طراحی ناخن برای پاییز
طراحی ناخن با برگ برای پاییز

 

لاک پلنگی صورتی و مشکی
طرح ناخن پلنگی با رنگ صورتی و مشکی

 

لاک ناخن زرشکی با شاین
لاک ناخن زرشکی شاین

 

دستی که برگ در دست دارد با لاک زرشکی
لاک قرمز و زرشکی

 

نکاتی برای مراقبت از ناخن در پاییز و زمستان

تغییر فصل و سرمای هوا می تواند باعث ایجاد تغییرات روی پوست و ناخن های ما شود. استفاده از آب داغ هنگام شستن دست و استحمام با آب داغ به علت سرمای هوا نیز تاثیرات بسیار بدی برای ما می تواند داشته باشد. در فصل پاییز عموما ناخن ها خشک می شوند و به همین دلیل راحت تر می شکنند و لایه لایه می شوند. در ادامه به روش های مراقبتی از ناخن در این فصل اشاره کرده ایم:

مرطوب کردن ناخن ها

برای جلوگیری از خشکی ناخن هایتان سعی کنید پس از هربار شستشوی دست از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید تا هم رطوبت ناخنهایتان حفظ شود هم پوست دستتان شاداب تر بماند.

ناخن هایتان را در آب قرار دهید

سعی کنید یک بار در هفته ناخن های خود را به مدت 5 الی 10 دقیقه در آب ولرم قرار دهید و پس از آن با روغن زیتون یا کرم مخصوص دست ماساژ داده تا رطوبت به خورد ناخن و پوستتان فرو رود. می توانید در انجام این کار از کوکتل های موجود در بازار نیز کمک بگیرید تا نتیجه بخشی بیشتری را تجربه نمایید. شما با شرکت در دوره های آموزش ناخن در بهترین آموزشگاه ناخن تهران ( آکادمی شیوا) می توانید تمامی این موارد را به شکل عملی فرا بگیرید.

دستکش بپوشید

در هوای سرد سعی کنید از دستکش استفاده کنید، زیرا هوای سرد باعث خشکی ناخن ها و پوست دست می شود.

ناخن هایتان را کوتاه نگه دارید

احتمالاً شما هم طرفدار ناخن‌های بلند هستید، اما همانطور که قبلاً اشاره شد، در آب و هوای سرد، ناخن‌ها به خصوص ناخن‌های بلند‌تر، به آسیب‌پذیری بیشتری دچار می‌شوند. با سرمای هوا، ممکن است حس کنید پوست شما نسبت به فصل‌ تابستان و بهار، خشک‌تر و حساس‌تر شده است. اما این مشکل مختص پوست شما نیست، ناخن‌ها هم در این فصل از کمبود رطوبت رنج می‌برند. بنابراین، مراقبت از ناخن‌های خود را در فصل سرما بیشتر از همیشه جدی بگیرید.

کمتر لاک بزنید

بهتر است از پوشاندن ناخن‌ها با لاک به صورت مداوم خودداری کنید. اجازه دهید تا به ناخن هایتان اکسیژن برسد. همچنین از محصولات حاوی فرمالدئید استفاده نکنید. اضافه کردن ژلاتین به رژیم غذایی خود نیز به سلامتی و تقویت ناخن‌ها کمک زیادی می‌کند.

مراقبت از پوست اطراف ناخن

کوتیکول نقطه اتصال ناخن و پوست است. برای از بین بردن کوتیکول‌های زبر و سخت شده در اطراف ناخن‌ها، می‌توانید از محلول‌های پاک‌کننده استفاده کنید. همچنین، زمانی که مدت طولانی در حمام هستید، پوست اطراف ناخن‌ها نرم می‌شود و می‌توانید با استفاده از سائیدن سلول‌های سخت و مرده اطراف ناخن‌ها، آن‌ها را تمیز کنید.

برای شکل دادن به ناخن‌ها و کاشت طرح ناخن پاییزی، بهتر است آن‌ها را به شکل چهار گوش درآورید. تلاش برای داشتن ناخن‌های باریک و تیز ممکن است آن‌ها را ضعیف و شکننده کند. اما ناخن‌های به شکل چهار گوش معمولاً مقاوم‌تر هستند و به راحتی شکسته نمی‌شوند.

آخرین نکته این است که تغذیه سالم را نادیده نگیرید. مصرف غذاهایی که حاوی حبوبات، تخم مرغ، جوانه‌ها، میوه‌ها و سبزیجات تازه، پروتئین‌ها از جمله گوشت قرمز و ماهی، ویتامین‌هایی نظیر مولتی ویتامین و ویتامین E و نیز آب است، برای استحکام و سلامتی ناخن‌ها بسیار مهم است.

جمع بندی

در این مقاله به زیباترین ایده های طرح ناخن پاییزی و روش مراقبتی ناخن در این فصل اشاره کردیم. شما می توانید در صورت تمایل به فراگیری آموزش ناخن و کاشت آن در دوره های آکادمی شیوا زیر نظر بهترین مربی ناخن های شهر تهران شرکت کنید و با کسب مدرک معتبر در انتهای دوره توانایی شروع به کار و کسب درآمد از طراحی ناخن را داشته باشید. در صورت تمایل با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید تا مشاورین ما به سوالات شما پاسخ دهند.

منبع: harpersbazaar

آکادمی شیوا

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *