مراحل کاشت ناخن

مراحل کاشت ناخن


داشتن ناخن های عالی می تواند اعتماد به نفس بیشتری را به افراد هدیه دهد و مراقبت منظم از ناخن در سطح حرفه ای در آکادمی شیوا، ناخن ها را سالم و قوی نگه می دارد. بنابراین، امروزه مراقبت و رسیدگی به ظاهر ناخن‌ ها اهمیت زیادی پیدا کرده و دختران و زنان بسیاری به دنبال طراحی و کاشت ناخن های خود هستند. به همین دلیل دو روش برای کاشت ناخن وجود دارد، کاشت ناخن با مواد ژله ای و کاشت ناخن با مواد پودری یا اکریلیک. اکریلیک یکی از قدیمی‌ ترین موادی است که برای این کار استفاده می ‌شود، زیرا بسیار بادوام بوده و ظاهر زیبایی به ناخن ها می ‌دهد. در واقع ناخن های کاشت شده، نوعی ناخن مصنوعی هستند که روی ناخن های طبیعی که دارید اعمال می شوند و برای کسانی که می خواهند ناخن های بلندی داشته باشند اما رشد ناخن های آن ها مشکل دارد، مناسب است. پس اگر به نحوه و مراحل کاشت ناخن علاقه دارید، آکادمی شیوا در این مقاله شما را با آن آشنا می کند. در دوره آموزش ناخن آکادمی شیوا تمام مراحل کاشت ناخن به صورت اصولی به هنرجویان آموزش داده می شود.

 

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

اصلی ترین مراحل کاشت ناخن

همانطور که گفته شد، امروزه برای کاشت ناخن از دو روش استفاده می شود. اما کاشت ناخن با ژل جدیدترین روش کاشت بوده که از محصولات پایه ژل استفاده می کند. علاوه بر این، کاشت ناخن مواد پودری نیز روش پرطرفداری بوده که مواد اکریلیک را در حلالی مخلوط کرده و برای بلند کردن ناخن کاربرد دارد. به طور کلی، انواع روش های کاشت ناخن، لایه رویی محکم تری روی ناخن های طبیعی شما ایجاد می کند در حالی که تمامی مراحل در دو روش کاشت مشابه یکدیگر است. مراحل کاشت ناخن عبارتند از:

 

مشاوره به مشتری
از تجربه ناخن کار خود استفاده کنید

 

مشاوره به مشتری

خانم ها و دختران جوان معمولا به دلایل مختلفی به دنبال کاشت ناخن های دست و پای خود هستند. به طور مثال، شاید به یک عروسی یا مراسم مهمی دعوت شده یا دوست دارند ظاهر ناخن هایشان زیبا و جذاب به نظر برسد. علاوه بر این، شاید بلند کردن ناخن ها به طور طبیعی مشکل داشته و نیاز به کاشت داشته باشد. پس کاشت ناخن یک انتخاب محبوب برای کسانی است که می خواهند ناخن هایشان همیشه عالی به نظر برسد. بنابراین، قبل از اقدام به کاشت، ناخن کار باید مشاوره کاملی از نوع روش کاشت ناخن، مراحل آن، نوع مواد مصرفی و مراقبت هایی که نیاز دارد با صبر و حوصله فراوان به مشتری بدهد تا با آگاهی کاملی، ناخن های خود را کاشت کند.

مرحله زیرسازی

اولین کاری که باید برای کاشت ناخن انجام دهید، آماده سازی و زیرسازی ناخن است.بسیار اهمیت دارد که ناخنکار زیر نظر بهترین مربی ناخن آموزش دیده باشد تا بتواند به بهترین نحو مرحله زیر سازی را انجام دهد. فرآیند زیرسازی باعث دوام کاشت ناخن می شود و از آسیب و آلودگی احتمالی ناخن های طبیعی جلوگیری می کند. اولین مرحله تمیز کردن و ضد عفونی کردن ناخن ها برای حذف آلودگی ها از روی آن ها است. سپس دورگیری ناخن و فرم دادن به ناخن های طبیعی و از بین بردن پوست مرده انجام می شود. پس از این کار، کوتیکول را با ابزار مخصوص، کوتیکول را به عقب می رانند. همچنین، با استفاده از ناخن گیر، ناخن ها به اندازه ای مناسب کوتاه می شود؛ پس از آن، ناخن ها را سوهان می زنند و لبه های آن را صاف می کنند.

 

تیپ گذاری
تیپ گذاری، نصب فرمر

 

تیپ گذاری، نصب فرمر و… در مراحل کاشت ناخن

در این مرحله از کاشت ناخن، برای بلند کردن قد ناخن از روش های مختلفی مانند کاشت ناخن با تیپ، نصب فرمر، فیبر و سیلک استفاده می شود. تیپ ها از جنس پلاستیک بوده که آن را بر سر ناخن ها می چسبانند. فرمر ها به دو صورت یکبار مصرف و چند بار مصرف در بازار وجود دارند که آن را بر روی انگشت و زیر ناخن قرار می دهند. فیبر ها نیز به صورت دسته ای بر روی ناخن قرار می گیرند تا قد ناخن مشتری را به دلخواه او افزایش دهند. سیلک نیز به صورت ورقه ای عرضه می شود که جنس آن مشابه پارچه است.

موادگذاری

در این مرحله با توجه به نوع کاشت، ماده مورد نظر برای قرار گرفتن بر روی ناخن ها تعیین می شود. به طور مثال، برخی از ناخن کارها مایعی به نام مونومر را با پودری به نام پلیمر مخلوط و سپس آن را روی ناخن می مالند تا سفت شود. همچنین، برای تهیه مخلوط اکریلیک، مایع و پودر را مخلوط کرده تا ترکیبی ایجاد کند که به راحتی پخش شده و شکل خود را به خوبی حفظ کند. سپس داخل دستگاه و زیر نور UV خشک می شوند.

 

سوهان کشی
سوهان کشی از مهم ترین مراحل کاشت ناخن

 

سوهان کشی

پس از سفت شدن مواد، سطح ناخن کاشت شده با سوهان صاف می شود که به چسبندگی مواد کمک می کند. همچنین، برای چسباندن قالب ها به هر ناخن از چسب استفاده می‌ شود و اگر ناخن ‌ها سوهان کشی شده باشند، چسب بهتر عمل می ‌کند. در نهایت، زمان استفاده از پرایمر است. پرایمر ها و مرطوب کننده ها، رطوبت یا روغن اضافی روی ناخن های شما را خشک  به چسبیدن اکریلیک به ناخن ها کمک می کند.

طراحی ناخن

آخرین مرحله از مراحل کاشت ناخن، طراحی است که ناخن کاران از طریق هنری که در بهترین آموزشگاه ناخن، به شکل دلخواه و مطابق با سلیقه مشتری، به ناخن شما شکل کامل می‌ دهند و با رنگ ناخن، ژل، براق‌کننده‌ ها و غیره روی آن هنری خلق می‌کنند که این کار ظاهری جدید و جذاب به ناخن ‌های شما می‌ دهد.

نتیجه گیری

در پایان، باید بدانید که آموزش کامل مراحل کاشت ناخن به صورت تخصصی و بهداشتی در آکادمی شیوا توسط بهترین مربی ناخن های ایران به شما عزیزان داده می شود. هر هنرجو به طور حرفه ای و با متدهای پیشرفته در یک دوره زیبایی در سطح جهانی آموزش می بیند و تحت نظارت یک تکنسین ناخن با تجربه و حرفه ای قرار می گیرد. برای اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره های ما با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

منبع:  elitenails

آکادمی شیوا

سوالات متداول

  • در مراحل کاشت ناخن برای بلند کردن قد ناخن از چه راهی استفاده می شود؟
    برای بلند کردن قد ناخن از روش های مختلفی مانند تیپ گذاری، نصب فرمر، فیبر و سیلک استفاده می شود.در دوره آموزش کاشت ناخن آکادمی شیوا همه این مراحل به صورت کامل توضیح داده شده است.
  • برای ضدعفونی کردن زیر ناخن در مرحله زیرسازی باید چه کنیم؟
    استفاده از ضد قارچ های معتبر در بازار کمک زیادی در ضدعفونی زیر ناخن می کند؛ همچنین از ضدعفونی وسایل با الکل قبل از شروع کار غافل نشوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *