کاشت ناخن شیشه ای یکی از انواع کاشت ناخن می باشد که با استفاده از مواد بی رنگ طراحی می شود. با این نوع کاشت ناخن می توانید طرح های ژورنالی زیبایی طراحی کنید. این نوع کاشت مناسب چه کسانی است؟  از آنجایی که در این نوع کاشت از مواد کلیر استفاده می‌شود، ظاهری کاملا شفاف و روشن دارند، به همین دلیل به آن ها کاشت شیشه ای می گویند و قطعا نظر ساده پسندان را به خود جلب خواهد کرد. کاشت شیشه ای به دو صورت انجام می گیرد. این نوع طراحی ناخن به صورت استند گلس و فول گلس طراحی می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد آموزش ناخن شیشه ای در اختیارتان قرار دهیم.

 

کاشت شیشه ای صورتی و اکلیلی
آموزش کاشت ناخن شیشه ای

کاشت ناخن شیشه ای چیست؟

در کاشت ناخن از وسایلی مانند عقب زن، سوهان برقی، دستگاه UV، نیپر، سر سوهان مانیکور اشکی، سر سوهان مانیکور استوانه دورگیر و سر سوهان الماسه استوانه و پرایمر و لیکویید و… استفاده می کنند. در ابتدا ناخن با استفاده از سوهان فرم داده می شود.

کاشت شیشه ای دارای درخشندگی زیادی است و نیازی به ژلیش و لاک ندارد. امروزه کاشت ناخن در بین خانم ها رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. کاشت ناخن در انواع مختلفی وجود دارد‌. در این نوع کاشت دیزاین و طراحی در زیر کاشت قرار می گیرد به همین دلیل ماندگاری بسیار بالایی دارد.

این نوع کاشت برای افرادی که ناخن های بلند و شفاف دوست دارند گزینه مناسبی است. هر چند که کاشت شیشه ای ظاهری ساده دارد، اما به دلیل برخورداری از جلوه ای شفاف در بین خانم ها محبوب است. کاشت فول گلس در کشور کره جنوبی رواج بسیار زیادی پیدا کرد و بعد از آن در سراسر دنیا محبوب شد.

این روش کاشت ناخن ها را زیباتر و کشیده تر نشان می دهد. این متد کاشت ناخن نسبت به سایر روش ها مزیت هایی در بر دارد. برای مثال از درخشندگی طولانی مدتی برخوردار بوده و به راحتی ریمو می شود. از طرف دیگر به راحتی ترک خورده و شکسته نشده و بعد از هر بار شست و شوی دست به راحتی تمیز می شود. کاشت شیشه ای در مقایسه با روش سنتی هدر رفت کمتری دارد.

ناخن شیشه ای با طرح بادومی
کاشت شیشه ای ناخن اکلیلی

صفر تا صد آموزش کاشت ناخن شیشه ای

کاشت ناخن شیشه ای به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در خانه ناخن های خود را طراحی کنید. امروزه کاشت ناخن درآمد بسیار زیادی دارد، به همین دلیل بسیاری از خانم ها به دنبال آموزش کاشت هستند.

کاشت شیشه ای در مقایسه با سایر کاشت ها پرطرفدارتر است؛ بنابراین با آموزش این متد کاشت ناخن می توانید درآمد زیادی به دست آورید. برای آموزش کاشت شیشه ای در ابتدا بهتر است بدانید که این نوع کاشت به دو صورت انجام می گیرد، به همین دلیل باید با هر دو متد و روش کاشت شیشه ای آشنایی داشته باشید.

در ادامه باید بدانید که کاشت فول گلس چه تفاوتی با کاشت استند گلس دارد. این تفاوت به شما کمک می کند تا درک بهتری از این روش کاشت داشته باشید. همانطور که از نام کاشت فول گلس پیداست در این روش روی سطح ناخن تماما شیشه کار می شود.

برخلاف روش فول گلس در متد استند گلاس برای طراحی ناخن از مواد رنگی استفاده می کنند. با این اوصاف می توان گفت کاشت شیشه ای فول گلس از لحاظ ظاهری و متریال با کاشت استند گلاس تفاوت زیادی دارد.

ناخن شیشه ای کاشت با ورقه های طلا
آموزش طراحی ناخن شیشه ای

آموزش کاشت ناخن استند گلس

در ناخن های شیشه ای برای اینکه ظاهر ناخن شبیه خرده شیشه شود از فویل هولوگرافی با برش ریز استفاده می کنند. برای اینکه ظاهر ناخن ها جذاب تر به نظر برسند می توانید از پایه تیره استفاده کنید. فویل های هولوگرافی شفاف هستند به همین دلیل برای جذاب تر شدن طراحی ناخن شیشه ای می توان از پایه خاکستری استفاده کرد.

در آموزش کاشت ناخن استند گلس به شما یاد داده می شود که چگونه با استفاده از وسایل مورد نیاز پایه شیشه ای درست کنید. کاشت استند گلس با مواد پودری و اکریلیک انجام می گیرد.

ناخن کاشت شیشه ای بی رنگ با نگین
ناخن شیشه ای با نگین

مراحل آموزش کاشت ناخن استند گلس

در ابتدا برای کاشت استند گلس روی ناخن صدف سازی انجام می‌ گیرد. در این راستا از تیپ های شیشه ای یا فرمر بهره می برند.

در مرحله بعدی شروع به مواد گذاری می کنند. در گام بعدی روی سطح ناخن را خراش می دهند تا هر گونه چربی از بین رود. برای خراش دادن از ابزارهایی نظیر سوهان دستی استفاده می کنند. هدف اصلی در کاشت شیشه ای بلند کردن ناخن می باشد‌.

برای بلند کردن ناخن از فرمر استفاده می شود. در این مرحله سطح ناخن را ضد قارچ زده و روی ناخن پرایمر می ریزند. مواد کلیر را روی ناخن می گذارند تا قد ناخن به اندازه استاندارد برسد. در مرحله بعدی با فرمر قد ناخن را بلند می کنند.

در ادامه از پودر هلویی برای صدف گذاری بهره می برند. از قلم مخصوص استفاده کرده و مواد هلویی را روی ریشه ناخن بگذارید و به سمت بالا بکشید. اجازه دهید تا مواد خشک شوند. بعد از خشک شدن مواد با استفاده از سوهان لبه های ناخن را هلالی کنید تا کارتان تمیزتر شود.

در مرحله بعدی از پولک و پودر های رنگی برای زیبایی و دیزاین کار بهره ببرید. در آخر می توانید فرمر را جدا کنید هر چند که این کار سلیقه ای است. در مرحله آخر بعد از سوهان کشی، بر روی ناخن یک لایه تاپ شاین بریزید و دست را درون دستگاه یووی بندازید.

ناخن کاشت شیشه ای باا رنگ آبی
آموزش کاشت شیشه ای استند گلس و فول گلس

آموزش کاشت ناخن فول گلس

در کاشت ناخن فول گلس بر خلاف استند گلاس مرحله صدف سازی انجام نمی‌ گیرد. در این روش بعد از سوهان کشی و مانیکور ناخن شروع به مواد گذاری می کنند. مواد گذاری با استفاده از مواد ژل و اکرلیک انجام می گیرد. برای کاشت ناخن فول گلس به ابزارهایی نظیر؛ عقب زن، انواع سر سوهان، نیپر، فرمر، قلم کاشت ناخن، ضد قارچ، ورتیمر، پودر کلیر، تاپ شاین و وسایل دیزاین و…. نیاز دارید.

هزینه کاشت فول گلس نیز با توجه به محل سالن زیبایی متفاوت است. به طور کلی هر چه مهارت ناخن تر بیشتر باشد هزینه کاشت ناخن نیل بیشتر خواهد بود.  برای از بین بردن چربی اضافه می توانید از ضد قارچ استفاده کنید. ضد قارچ علاوه بر از بین بردن رطوبت و چربی سبب دوام بیشتر کاشت شده و از بروز بیماری قارچی جلوگیری می کند.

استفاده از پرایمر مانع از هواگرفتن ناخن می شود. در مرحله آخر نیز یک لایه نازک تاپ شاین روی ناخن بریزید و اجازه دهید ناخن ها به مدت یک دقیقه در دستگاه یووی باشند تا خشک شوند. در مرحله آخر نیز روغن کوتیکول را دور سطح ناخن بمالید. دقت داشته باشید مواد به دور ناخن نچسبند. برای اینکه کاشت ظریف‌تر و زیبا تر به نظر برسد مواد گذاری را نازک تر انجام دهید.

کاشت ناخن شیشه ای صورتی و مشکی
کاشت ناخن شیشه ای صورتی و مشکی فول گلس

مراحل آموزش کاشت ناخن فول گلس

مراحل کاشت ناخن فول گلس تقریبا شبیه به استند گلس است با این تفاوت که این نوع کاشت در مرحله مواد گذاری تفاوت اندکی با استند گلاس دارند. در ابتدا برای کاشت ناخن باید با استفاده از وسایل مانیکور هر گونه گوشت اضافی اطراف و روی سطح بالای ناخن را بردارید.

در ادامه شروع به سوهان کشیدن کنید تا سطح ناخن کاملا صاف و یکدست شود. دقت کنید نباید سطح ناخن را به طور کامل از بین ببرید و تنها کافی است کمی آن را صاف کنید بنابراین فشار زیادی به سوهان نیاورید. در ادامه به مرحله مواد گذاری می رسیم.

در این مرحله موادی که برای تیپ سازی استفاده کردید را با سوهان مخصوص سوهان بکشید‌. در گام بعدی از پرایمر استفاده کنید. روی مواد یک لایه پرایمر بزنید و مواد را روی ناخن ریخته و دیزاین مورد نظرتان را اجرا کنید. طراحی و دیزاین ناخن به سلیقه مشتری و ناخن کار بستگی دارد.

اگر برای کاشت فول گلس از مواد پلی ژل استفاده کنید کارتان درخشنده و شفاف تر خواهد شد. سوهان کشی مهم ترین قسمت در کاشت ناخن است زیرا در زیبایی کار تاثیر گذار می باشد. در مرحله مواد گذاری باید حجم مواد را کم کنید تا هرگونه ناهمواری روی سطح ناخن از بین برود.

در این مرحله از سر سوهان الماسه گرد بهره برده و حجم مواد را کم کنید. در ادامه با سر سوهان استوانه ناخن را دورگیری کنید. مواظب باشید تا دست ها را زخم نکنید. در ادامه برای اصلاح فرم ناخن به سر سوهان الماسه استوانه نیاز دارید. با این وسیله ناخن ها را هم اندازه کنید.

کاشت ناخن شیشه ای صورتی ملایم و اکلیل
کاشت ناخن شیشه ای بی رنگ و صورتی

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

ویدیو آموزش کاشت ناخن شیشه ای

در ویدیو زیر به آموزش تصویری کاشت ناخن شیشه ای برای یادگیری آسان تر شما پرداخته ایم:

با توجه به ویدیو بالا شما می توانید مراحل انجام کاشت ناخن شیشه ای را به سادگی انجام دهید.

6 مدل ناخن شیشه ای جذاب و خانومانه

در ادامه چند مدل از طراحی های زیبا و شیک ناخن شیشه ای را خواهید دید:

 

ناخن شیشه ای با طرح میوه هلو
مدل ناخن شیشه ای طرح میوه

 

کاشت ناخن شیشه ای اکلیلی
کاشت ناخن شیشه ای شفاف اکلیلی

 

کاشت ناخن شیشه ای طرح گل تابستانه
کاشت ناخن شیشه ای بلند با طرح گل های رنگارنگ

 

کاشت ناخن شیشه ای پروانه صورتی
کاشت ناخن شیشه ای با طرح پروانه

 

کاشت ناخن شیشه ای صورتی نگین دار خانومانه و شیک
کاشت ناخن شیشه ای نگین دار

 

کاشت ناخن شیشه ای شفاف برق برقی
کاشت ناخن شیشه طرح شفاف اکلیلی

 

جمع بندی

در این متن در مورد کاشت ناخن شیشه ای بحث کردیم. این نوع کاشت یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت ناخن است. کاشت شیشه ای در کشور کره جنوبی معروف شد و به سرعت در سراسر جهان رواج پیدا کرد. این نوع کاشت به دو روش استند گلس و فول گلس انجام می گیرد.

این دو روش کاشت تقریباًشبیه به هم هستند و اما در مرحله مواد گذاری تفاوت هایی باهم دارند. آکادمی شیوا از بهترین آموزشگاه ناخن تهران محسوب می شود و ارائه دهنده هر گونه خدمات در حوزه کاشت ناخن می باشد. در این آکادمی کاشت ناخن شیشه ای از صفر تا صد آموزش داده می شود.

منابع: nailacademy

 آکادمی شیوا

 

سوالات متداول

  • چند نوع کاشت ناخن شیشه ای داریم؟
    کاشت ناخن شیشه ای به ۲ روش استند گلس و فول گلس انجام می شود.
  • کاشت شیشه ای چیست؟
    نوعی از کاشت ناخن که دارای درخشندگی زیادی است و نیازی به ژلیش و لاک ندارد. این نوع کاشت برای افرادی که ناخن های بلند و شفاف دوست دارند گزینه مناسبی است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *