پلی ژل

داشتن ناخن هایی زیبا از مهم ترین مواردی است که باعث می شود همیشه خاص به نظر برسید. به همین دلیل امروزه همه بانوان خوش سلیقه از روش های کاشت ناخن استفاده می کنند. پلی ژل یکی از روش های کاشت ناخن محسوب می شود، که ماندگاری بالایی دارد. از همه مهمتر، این مواد انعطاف پذیری خوبی دارد.

این ماده به صورت تیوپی ساخته شده است، که به آن ژل پمادی نیز گفته می شود. این ماده تمامی نکات مثبت را در یک کاشت ناخن، به صورت یکجا در اختیار مشتریان قرار می دهد. بهتر است بدانید که این ماده سبک و راحت بوده و حالت طبیعی به ناخن ها می بخشد.

مراحل پلی ژل
مقاومت پلی ژل

آیا پلی ژل ها مقاوم هستند؟

یکی از مهم ترین سوالات در رابطه با انواع ژل های پمادی، این است که آیا آن ها مقاوم هستند؟ بهتر است بدانید که انواع این ماده از مقاومت بالایی برخوردار است. به این ترتیب هیچ آسیبی به ناخن ها وارد نکرده و به راحتی می توانید برای داشتن ناخن هایی زیبا از آن استفاده کنید. با این روش کاشت ناخن می توانید حتی سوهان کشی راحتی داشته باشید و فرم ناخن هایتان را تغیر دهید.

پلی ژل با روش های مختلفی به روی ناخن قابل انجام است. بنابراین می توان به کاشت ناخن با تیپ، به صورت قالبی، با فرمر و به کمک فیبر اشاره کرد. استفاده از این نوع کاشت ناخن از کیفت بالایی برخوردار است و عوارض بسیار کمی دارد. به همین دلیل است که بین خانم ها از طرفداران زیادی برخوردار است و آن ها از پلی ژل ناخن در خانه نیز استفاده می کنند.آموزش کاشت ناخن با پلی ژل را نیز می توانید در دوره های کاشت ناخن آکادمی لاکچری دنبال کنید.

دورگیری ناخن
می توان از پلی ژل روی انواع کاشت استفاده کرد؟

آیا می توان پلی ژل را روی کاشت اکریلیک پیاده سازی کرد؟

کاشت اکریلیک یکی از محبوب ترین انواع کاشت ناخن ها است. به همین دلیل بهتر است بدانید که به راحتی می توان ژل پمادی را به روی کاشت اکریلیک پیاده سازی کرد. البته لازم به ذکر است که این کار حرفه ای نیست و ژل تیوپی بهتر است که بر روی ناخن طبیعی انجام شود.

از آن جایی که این مواد یک روش کاشت ناخن سریع و خانگی است، می توانید آن را به روی صدف طبیعی ناخن انجام دهید. این روش کاشت ناخن، از جدیدترین ها به حساب می آید، که زنان زیادی برای زیبایی ناخن های خود از آن استفاده می کنند.این روش را می توانید زیر نظر بهترین مربی ناخن در آکادمی شیوا فرا بگیرید.

مراحل استفاده از پلی ژل
پلی ژل، بهترین انتخاب ناخن کارها

به عنوان ک تکنسین ناخن، چرا از پلی ژل به جای اکریلیک استفاده کنیم؟

از آنجایی که امروزه همه بانوان کاشت ناخن را تجربه کرده اند، حتما همه می دانند که موادی که در این ترفند به کار برده می شود، بوی بسیار قوی دارد. این بو برای کسانی که حساسیت دارند، آزار دهنده است و باعث ایجاد سر درد می شود. بنابراین سوال اینجاست که چرا از ژل ها به جای اکریلیک استفاده می کنند؟

بهتر است بدانید که دلیل اصلی این کار، راحت بودن انجام کاشت ناخن، به وسیله این ماده است. پودر اکریلیک نه  تنها باعث ایجاد گرد و غبار در هوا می شود، بلکه افراد زیادی تمایل به تحمل بوی بد آن را ندارند. به همین دلیل اغلب تکنسین ها از این روش کاشت ناخن بدون دغدغه و هیچ مشکلی استفاده می کنند. این موضوع کمک می کند تا بهم ریختگی به روی میز کار نیز ایجاد نشود.استفاده از پلی ژل را در آموزشگاه ناخن تهران، آکادمی شیوا یاد میگیرید.

خشک کردن پلی ژل با uv
کار با پلی ژل

کار با پلی ژل چقدر آسان است؟

از آنجایی که این ماده از خاصیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار است، بنابراین استفاده از آن ها بسیار راحت خواهد بود. پس به کمک قالب کاشت ژل، می توان به کاشت ناخن به بهترین شکل پرداخت. این ژل به صورت ترکیبی درون تیوپ هایی با اندازه های مختلف عرضه می شود، که کارایی ساده ای دارد. جالب است بدانید که این ماده باید با ترکیب لیکوئید به کار برده شود، چرا که حالت چسبنده دارد. این لیکوئید چسبندگی آن را کم کرده و انجام کاشت ناخن را راحت تر می کند.

مدت زمان کاشت با پلی ژل چقدر است؟

کسانی که به دنبال کاشت ناخن به این روش می روند، می خواهند بدانند که چقدر زمان می برد تا کاشت ناخن آن ها به اتمام برسد. بنابراین بهتر است بدانید که اگر به یک سالن حرفه ای مراجعه کنید، کاشت ناخن به این روش، تقریبا از 45 تا 1 ساعت زمان می برد. البته اگر قصد داشته باشید از ترکیب رنگ های صورتی و سفید استفاده کنید، ممکن است تا 2 ساعت طول بکشد.

 

ترکیب 3 رنگ طوسی و صورتی و سفید برای پلی ژل فرنچ
آسیب های پلی ژل به ناخن

آیا کاشت پلی ژل به ناخن ها آسیب می زند؟

جواب این سوال به تکنسین و موادی بستگی دارد که برای کاشت ناخن به سراغ آن ها می روید. اگر انجام کاشت ناخن خود را به یک تکنسین آموزش دیده بسپارید، قطعا می توانید ناخن هایی سالم و زیبا داشته باشید که ماندگاری بالایی دارند. کیفیت مواد کاشت ناخن و مهارت تکنسین از مهم ترین فاکتورها در انجام آن محسوب می شود. پس بهتر است که به یک سالن آرایشی معتبر از جمله آکادمی لاکچری مراجعه کنید، تا نگرانی از بابت خدماتی که می خواهید برای زیبایی ناخن هایتان دریافت کنید، نداشته باشید.

آیا برای کاشت پلی ژل به پرایمر نیاز است؟

شاید تصور کنید که این روش کاشت به پرایمر نیازی ندارد. ولی اینطور نیست و به نوع غیر اسیدی پرایمر نیاز است. در واقع استفاده از پرایمر لازم و ضروری است. چرا که باعث پاک کردن و از بین بردن آلودگی و چربی ها از روی ناخن ها می شود.

بهتر است بدانید که در صورت عدم اهمیت به استفاده از این نوع پرایمر، مواد به روی ناخن نخواهد چسبید. در نتیجه مواد کاشت ناخن از روی صدف ناخن ها جدا می شود. این مواد از ایجاد کردن حباب نیز برای چسبندگی بهتر مواد به روی ناخن جلوگیری می کند. پس بهتر است که استفاده از پرایمر را جدی بگیرید. پرایمرها در کاشن ناخن بیشتر از آنچه که تصور می کنید اهمیت دارند که نباید استفاده از آن را پشت گوش بی اندازید.

ریموو پلی ژل با فویل
ریموو پلی ژل از ناخن

 

آموزش تصویری موادگذاری پلی ژل

در ویدیو زیر به صورت خلاصه برای شما عزیزان نحوه صحیح موادگذاری پلی ژل را شرح داده ایم:

 

 

چگونه کاشت پلی ژل را ریموو کنیم؟

با توجه به اینکه استفاده از پلی ژل در کاشت ناخن بسیار عالی است، در برخی از مواقع افراد بنا به دلایل مختلف قصد به برداشتن آن می کنند. در این زمان بهتر است بدانید که روش های متنوعی برای ریموو کردن این ماده از روی ناخن وجود دارد. از جمله رایج ترین آن ها می توان به سوهان دستی و سوهان برقی اشاره کرد. البته به وسیله آستون و پنبه نیز می توان برای ریموو کردن کاشت ناخن اقدام کرد.

برای این کار تنها کافی است پنبه را به آستون آغشته کرده و با فویل به دور ناخن ها بپیچید. انجام این کار به صورت مداوم، باعث می شود تا کم کم ژل از روی ناخن ها کنده شود. در هر صورت، ریموو کردن کاشت ناخن نیاز به مهارت ویژه دارد تا به ناخن های شما آسیب وارد نشود.

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

کلام آخر

کاشت ناخن به روش های متنوعی قابل انجام است، که یکی از مقاوم ترین آن ها، استفاده از ژل های تیوپی یا همان پلی ژل می باشد. این ژل ها به روش های متفاوتی باعث زیبایی ناخن ها می شوند و حتی به راحتی ریموو می شوند.

منابع:thetrendspotter

آکادمی شیوا

سوالات متداول

کاشت پلی ژل به ناخن ها آسیب میزند؟

خیر اگر به صورت درست انجام شده و برای ریموو نیز اصولی انجام شود به ناخن ها آسیبی وارد نمی شود.

استفاده از پرایمر در کاشت پلی ژل الزامی است؟

بله . پرایمر باعث افزایش استحکام و چسبندگی پلی ژل به ناخن شده و از ایجاد حباب زیر آن جلوگیری می کند.در دوره های آموزش ناخن استفاده از انواع پرایمر به صرت کامل آموزش داده می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *