تفاوت لیفت با لمینت مژه

لیفت مژه چیست و چه فرقی با لمینت مژه دارد؟


اگر شما هم می خواهید هر روز صبحتان را بدون فرمژه و ریمل، با مژه هایی پرپشت و مشکی شروع کنید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.فرق لیفت و لمینیت مژه چیست؟ لیفت و لمینت دو روش جدید، نوین و نیمه دائمی برای بلند تر کردن و حجیم تر نشان دادن مژه های شماست.

به طور کلی، تفاوت این دو در نتیجه نهایی کار است. انتخاب گزینه لمینت، برای افرادی که مژه های پر و مشکی می خواهند، اما فر بودن آن برایشان در اولویت نیست، بسیار مطلوب خواهد بود. در کنار آن، لیفت مژه، به بلندی، مشکی بودن و فر بودن مژه های شما کمک خواهد کرد. اگر هم قصد دارید هر دو روش را انتخاب کنید، باید در ابتدا به لیفت کردن مژه هایتان بپردازید و بعد از دو روز، اقدام به لمینیت کنید؛ چرا که اگر برعکس این باشد، مژه هایتان خشک خواهد شد.

در ادامه به تفاوت های جزئی تر این دو روش می پردازیم و همچنین مواد و مراحل انجام هر یک را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. اگر در نهایت قصد انجام هر یک از آن ها را پیدا کردید.

 

یک دختر با مژه های لیفت شده
فرق لیفت و لمینیت مژه

لیفت مژه چیست؟

بیایید در ابتدا، هر کدام از این دو روش را جداگانه بررسی کنیم و با آموزش مژه و لیفت مژه آشنا شویم. این یک روش مناسب برای تمامی افرادی است که قصد دارند به بلندتر کردن مژه هایشان با استفاده از مواد طبیعی مانند: ویتامین و کراتین بپردازند.

در این روش، مژه ها از ریشه، فر شده و حالت ضخیم تر به خود می گیرند. اگر برای شما هم سوال است که این کار به مژه های طبیعی خودتان آسیب می زند یا خیر، باید بگوییم پاسخ منفی است. اگر در مرکزی معتبر و با موادی خوب، لیفت مژه را انجام دهید، نه تنها باعث ریختن یا آسیب زدن به آن ها نمی شود، بلکه تقویت ریشه مژه را هم به دنبال دارد. آکادمی شیوا، از مطمئن ترین مواد برای هدیه دادن مژه هایی سالم و با کیفیت به شما عزیزان استفاده می کند.

نکته جالب و مثبتی که در این روش وجود دارد، این است که در طی فرایند انجام، مشتری هیچ گونه درد یا سوزشی را حس نمی کند؛ البته باز هم تاکید بر این داریم که مواد پایه باید خوب و باکیفیت باشد. تنها عملی که باید از طرف شما صورت گیرد، بستن چشمانتان است که این موضوع هم زمان زیادی را نمی برد. حدود چند دقیقه کافیست تا مژه هایتان به ظاهری زیبا تبدیل شود.

 

یک دختر در حال انجام لیفت مژه
لیفت مژه چیست

از چه موادی برای لیفت مژه استفاده می شود؟

شاید برایتان سوال باشد که این عمل، با چه موادی صورت می گیرد که هم سریع به اتمام می رسد و هم ماندگاری به نسبت خوبی دارد؟ باید بگوییم آکادمی شیوا با استفاده از به روز ترین مواد لیفت و لیمنت قادر است تمام موارد بالا را در کنار کیفیت خوب به شما متقاضیان محترم ارائه دهد.

به طور کلی، چند مورد وسیله است که در این روش استفاده می شود؛ این موارد شامل:

  • رول سیلیکون برای هر چشم که بسته به اندازه پلک در سایز های لارج، مدیوم و اسمال موجود است.
  • مورد دوم، چسب مخصوص برای مژه ها است، برای زمانی که قصد داریم آن ها را به سیلیکون بچسبانیم. توجه داشته باشید، منظور ما از چسب، مواردی نیست که در طی روز مورد استفاده قرار می گیرد؛ بلکه چسب مخصوصی است که متناسب با جنس مژه تولید شده.
  • کراتین آبی یکی دیگر از موادی است که در لیفت مژه به چشم می خورد. حتما اصطلاح کراتین را برای موی سر شنیده اید. این واژه زمانی به کار می رود که مو ها حالتی ثابت و صاف را به خود می گیرند.

 

دختری در حال انجام لمینت مژه
لمینیت مژه یعنی چه

 

  • در لیفت مژه هم، وظیفه کراتین همین است و باعث صاف شدن سطح مژه ها (نه حالت آن ها) می شود.
  • کراتین صورتی هم در کنار مورد بالا با اثربخشی مخصوص خود، حالت مژه ها را زیبا تر کرده و وضعیتی مشکی و تازه را به مژه ها هدیه می دهد.
  • ریموور مژه هم مورد آخری است که در هنگام لیفت از آن بهره می برند. این مورد در نهایت کار استفاده می شود و برای برداشتن مژه ها از سطح سیلیکون است.

 

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

مراحل لیفت مژه

حال که با مواد مورد نیاز در لیفت مژه آشنا شدیم، اجازه دهید اشاره ای به مراحلی که طی می شود هم بکنیم تا شما عزیزان با آگاهی کامل قدم بردارید. تمامی این مراحل باید همراه وسایل باکیفیت و همچنین شخص کاربلد انجام داده شود تا آسیبی به چشم های شما زده نشود.

  1. در ابتدا باید مژه های شما از تمام مواد اضافی مانند ریمل پاک شود و حتی پلک ها هم تمیز شوند.
  2. مرحله بعدی، زمان استفاده از سیلیکون است که بر روی پلک شما با چشم بسته قرار می گیرد و مژه ها با چسب مخصوص به سیلیکون چسبانده می شوند.
  3. پس از آن با شانه ای مخصوص، مژه ها را به صورت مرتب و دانه دانه شانه می زنند تا به سمت بالا لیفت شود.

 

یک دختر با مژه های لیفت شده
مراحل لیفت مژه

 

  1. در این مرحله، زمان استفاده از مواد کراتین است تا فر بودن مژه ها را به ثمر آورد. زمانی که در این مرحله صرف می شود، بستگی به مارک مواد شخص دارد، اما حدودا تا 10 الی 20 دقیقه طول می کشد.
  2. مواد دیگر کراتین را روی مژه قرار می دهند تا به صورت کامل، شفاف و ضخیم شود.
  3. در نهایت هم با استفاده از ریموور، مواد اضافه را برداشته و مژه ها را از سطح سیلیکون جدا می کنند.

تمامی این مراحل با دقت و زمان کم در کنار موادی با کیفیت بسیار بالا در آکادمی شیوا خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

ماندگاری لیفت مژه

در رابطه با زمان ماندگاری این عمل باید گفت که بستگی به عوامل متعددی دارد. مثلا مراقبت های فرد بعد از لیفت، در ماندگاری آن تاثیرگذار است. اگر مواد آرایشی به حجم زیاد و به صورت غیراستاندارد به چشم ها وارد شده یا مژه ها حرارت زیادی را متحمل شوند، از میزان ماندگاری این تکنیک کم می شود.

البته فراموش نشود که مواد و متریال استفاده شده شخص انجام دهنده هم در میزان طول ماندگاری مژه ها در آن حالت بی اثر نیست. از همین بابت می گوییم آکادمی شیوا به کیفیت کارها توجه ویژه ای نشان می دهد که باعث می شود مدت زمان بیشتری از لیفتتان لذت ببرید. به صورت کلی و با توجه به تمام موارد گفته شده، بین 8 الی 12 هفته، مدت زمانی است که اثر لیفت بر مژه ها پا بر جا است.

 

چشم های بسته در حال لمینت مژه
لیفت مژه چه قدر زمان می برد

لیفت مژه چقدر زمان میبره؟

در رابطه با این مورد می توان ذکر کرد که به مارک استفاده شده، تند یا کند بودن دست فرد انجام دهنده و ضخامت مژه های شما بستگی دارد، اما معمولا سعی آکادمی ما بر این است که بیشتر از سی دقیقه طول نکشد تا مشتری احساس خستگی نکند.

 

لمینت مژه چیست؟

اگر شما کسی هستید که از ریمل استفاده زیادی می کنید، لمینیت مژه، راه نجات شما خواهد بود. این تکنیک هم فرق چندانی با لیفت نداشته و می توان گفت مکمل آن است. یک تفاوت جزئی در لمینیت این است که از رنگ های مخصوصی استفاده می شود که مژه ها را مشکی تر می کند؛ گویی ریمل مشکی بر مژه های شما زده شده است.

مواد لمینت مژه

اگر بخواهیم مواد لمینیت مژه را هم به صورت دانه دانه نام ببریم، کمی خسته کننده خواهد بود؛ چرا که تماما شبیه لیفت بوده و از تفاوت چندانی بهره مند نیست. تنها نکته مازادی که در این تکنیک وجود دارد، مواد رنگی است که بر مژه ها قرار می گیرد و البته که آسیبی به آن ها نمی زند. آکادمی شیوا با استفاده از برترین برند محصولات، سلامت مژه های شما را در تمامی مراحل تضمین می کند.

 

دختری در حال لمینت مژه
ماندگاری لمینیت مژه

مراحل لمینت مژه

همان طور که گفتیم، این دو روش تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. در لیفت مژه هم در ابتدا مژه ها پاکسازی می شوند و سپس با استفاده از برس و سیلیکون، آن ها را به حالت خمیده در می آورند. سپس مواد را بر مژه ها گذاشته و به اصطلاح، ساقه مژه را کراتین می زنند. تفاوت لیفت و لمینت هم در این مرحله آشکار می شود.

انتهای کار، نیاز به رنگ آمیزی مژه همراه با مواد رنگدانه دار است که باعث پررنگ تر و ضخیم تر شدن مژه هایتان می شود. البته که در آکادمی شیوا، ما با موادی مانند: بوتاکس و سرم، تقویت مژه های شما را تا چند برابر بیشتر می کنیم.

لمینت مژه چقدر ماندگاری دارد؟

دقیقا نکاتی مانند نکات لیفت را در بر دارد! البته در این مورد باید به خاطر داشته باشید از ریمل به هیچ عنوان استفاده نکرده و خط چشم را نزدیک بن مژه هایتان نزنید. در شستشو مراقب پلک ها باشید تا شادابی و مشکی بودن مژه هایتان حفظ شود. بقیه مراقبت ها هم همانند لیفت است.

 

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

تفاوت لیفت و لمینیت مژه

با توضیحاتی که در بالا دادیم و به طور مفصل راجع به مراحل، مواد و نتیجه لیفت و لمینت صحبت کردیم، به تفاوت این دو تکنیک همچون فرق کاشت و اکستنشن مژه پی بردیم. به صورت کلی اگر شما فردی هستید که مژه های نازک و کم رنگ دارید، پیشنهاد ما به شما لمینت است و اگر از مژه های مشکی و بلند برخوردارید، اما از حالت آن راضی نیستید، لیفت مژه را امتحان کنید.

 

نتیجه گیری

در این مقاله سعی داشتیم با توضیحات کامل، راهنمایی لازم را جهت استفاده شما عزیزان از هر کدام از این تکنیک های زیبایی به نمایش در آوریم. در آخر پیشنهاد می کنیم برای انجام هر کدام از این دو روش، با مراجعه به آکادمی شیوا و کادر باتجربه آن ها، مژه هایی بی نظیر را به خود هدیه دهید. این مجموعه با ارائه آموزش های مختلف از جمله آموزش کراتین و رنگ مو و خدمات ناخن و مژه همراه شما خواهد بود.

آکادمی شیوا

منبع: bodycarevault

سوالات متداول

  • آیا لیفت مژه باعث ریزش مژه می شود؟
    اگر لیفت مژه را در جایی غیر معتبر و به روش غیر بهداشتی انجام دهید هم باعث ریزش مژه و هم عوارض دیگر نیز می شود.
  • آیا لمینت مژه باعث ریزش مژه می شود؟
    خیر، لمینت باعث ضخیم و محکم شدن مژه ها می شود، اما باید در مکانی معتبر و توسط شخصی که زیر نظر مربی ماهر آموزش مژه را دیده باشد انجام شود.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

2 Comments

    • سلام و درود. خیر، در طول دوره ابزار لازم در اختیار هنرورز ها قرار خواهد گرفت . اگر نیاز به مشاوره بیشتر در مورد لاین آموزش مژه دارید با مشاورین ما تماس بگیرید. 09213371353

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *