تاثیر پرایمر در اکستنشن مژه

پرایمر اکستنشن مژه چیست؟


امروزه اکثر خانم ها برای زیبایی به سراغ اکستنشن مژه می روند. اکستنشن مژه روشی است که سبب بزرگتر و پرتر شدن مژه ها می شود. این فرآیند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره دارد. در روش اکستنشن، تارهای مژه مصنوعی را بین مژه های طبیعی می کارند. در بین مژه ها چربی وجود دارد که سبب مشکل در کاشت مژه می شود. برای اینکه مژه ها به راحتی به پلک بچسبند باید چربی مژه ها به طور کامل از بین برود. برای اینکار از پرایمر مژه استفاده می کنند.  در این روش از متریال ها و ابزارهای گوناگونی بهره می برند. یکی از این متریال ها، پرایمر اکستنشن مژه می باشد.

پرایمر قبل از اکستنشن برای آماده سازی سطح مژه استفاده می شود. در واقع این متریال برای محکم چسبیدن مژه به پلک کاربرد دارد و سبب دوام و پایداری بیشتر مژه می شود. اگر قصد اکستنشن مژه و یا آموزش کاشت مژه را دارید بهتر است این مطلب را مطالعه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این متریال آشنا کنیم.

 

حجم دهی به مژه با پرایمر
تاثیر پرایمر اکستنشن مژه در افزایش حجم و اندازه مژه ها

پرایمر مژه چیست؟

به طور کلی انواع پرایمر برای لب، مژه و پوست به عنوان زیر ساز در آرایش عمل می کنند. این محصولات دارای برندهای مختلفی هستند و از کیفیت های گوناگونی برخوردارند. پرایمر های باکیفیت زود خشک شده و از بافتی سبک و نرم برخوردار هستند. برخی پرایمرها ویتامین e دارند و رطوبت لازم را فراهم می کنند. اگر بخواهیم به زبان ساده پرایمر مژه را معرفی کنیم باید بگوییم این متریال نوعی زیر ساز برای کاشت مژه است. در واقع برای آرایش صورت نیاز به زیر ساز داریم این مورد در مورد مژه ها نیز صدق می کند.

برای اینکه بتوانیم مژه ها را به راحتی بچسبانیم باید از پرایمر مژه استفاده کنیم. برای اکستنشن مژه باید از مواد مخصوص استفاده کنید. این مواد سبب دوام اکستنشن می شوند به همین دلیل در فرایند اکستنشن مهم هستند. از طرف دیگر پرایمر از ریزش مژه جلوگیری می کند. در واقع پرایمر با از بین بردن چربی های روی مژه از این فرآیند جلوگیری می کند. با استفاده از این مواد چربی ها از بین می روند و چسب مژه راحت تر چسبیده می شود. پرایمر قبل از شروع کار روی مژه ها زده می شود. با این وجود کیفیت پرایمر بسیار مهم است به همین دلیل در انتخاب این مواد باید توجه زیادی داشته باشید.

 

پرایمر مژه به عنوان زیرساز ریمل
استفاده از پرایمر مژه به عنوان زیر ساز در فرایند اکستنشن

پرایمر در نقش زیرساز مژه در اکستنشن

پرایمرها انواع مختلفی دارند و به عنوان زیر ساز در آرایش استفاده می شوند. پرایمر مژه یکی از انواع زیر ساز است که در اکستنشن مژه استفاده می شود. در فرایند اکستنشن برای اینکه کار تمیز و مرتب انجام شود و ماندگاری و مراقبت از اکستنشن مژه نیز طولانی تر باشد، باید از پرایمر استفاده کنید. تا اینجا مطلب با پرایمر مژه آشنا شدیم و فهمیدیم که برای استحکام مژه ها استفاده می شود. در پرایمر مواد غنی و ویتامین های مختلفی وجود دارد بنابراین منجر به تقویت مژه ها می شود.

با استفاده از پرایمر بعد از ریمو مژه های مصنوعی، مژه های طبیعی پایداری خود را حفظ کرده و تقویت می شوند. این متریال فرآیند اکستنشن را بهبود می بخشد. البته در هنگام استفاده از پرایمر باید دقت زیادی داشته باشید چرا که ممکن است مواد به داخل و پوست اطراف چشم تماس پیدا کند. پرایمر باید با پوست سازگاری‌ داشته باشد بنابراین در انتخاب پرایمر به این موضوع توجه داشته باشید. در صورتی که با پوست سازگاری‌ نداشته باشد ممکن است مشکلات زیادی برای سلامتی چشم به دنبال داشته باشد.

 

افزایش حجم مژه طبیعی با پرایمر
کاربرد پرایمر در اکستنشن مژه

کاربرد پرایمر در اکستنشن مژه چیست؟

از جمله کاربردهای پرایمر در اکستنشن مژه می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • نقش زیر ساز و بهبود فرآیند چسبیدن مژه ها
  • افزایش ماندگاری اکستنشن
  • جلوگیری از رشد میکروب ها
  • افزایش حجم دهی مژه
  • بلند کردن مژه ها
  • ضدعفونی کردن مژه های مصنوعی
  • تقویت مژه ها
  • جلوگیری از آسیب دیدگی مژه های طبیعی بعد از فرایند ریموو

در پرایمرها مواد ضد آلرژی و ضدعفونی وجود دارد به همین دلیل نوعی ضد قارچ به شمار می روند. به علاوه از ایجاد حساسیت های احتمالی جلوگیری می کنند. در برخی مواقع در زیر مژه های کاشت قارچ و میکروب رشد می کند و دلیل آن حساسیت به چسب مژه می باشد. در این مواقع استفاده از پرایمر احتمال حساسیت و رشد میکروب را به حداقل می رساند. به علاوه پرایمرها سبب حجم دهی مژه ها می شوند اما پرایمرهای بی رنگ تاثیر حداقلی در افزایش حجم مژه دارند.

 

پرایمر در اکستنشن چه تاثیری می گذارد؟
مزیت‌ های استفاده از پرایمر در کاشت مژه

مزیت‌های استفاده از پرایمر در کاشت مژه و کاربرد آن در اکستنشن

استفاده از پرایمر در فرایند اکستنشن مزیت های بسیار زیادی دارد. در واقع بهره مندی از این مواد در تمیزی کار بسیار حائز اهمیت است. بنابراین در اکستنشن مژه پرایمر باید به اندازه کافی استفاده شود. در برخی پرایمرها موادی وجود دارد که سبب پاکسازی مژه ها می شود. این مواد سبب رشد مژه های طبیعی شده به طوری که بعد از ریموو اکستنشن مژه، مژه های طبیعی شما هم رشد کرده و هم تقویت می شود. به همین دلیل آسیب جدی به مژه ها وارد نمی کند. این مواد سبب تسریع در روند کاشت مژه می شود. اگر تجربه اکستنشن مژه را داشته باشید متوجه مزیت ها و کاربر این مواد می شوید.

 

بهترین مارک پرایمر مژه
تاثیر اکستنشن مژه در از بین بردن آلودگی های مژه

خاصیت ضد قارچ بودن پرایمر در کاشت مژه

در هنگام کاشت یا لمینت و لیفت مژه ممکن است عوامل زیادی بر روی سلامت چشم تاثیر گذار باشند. در اکستنشن مژه نیز عوامل تهدید کننده زیادی وجود دارند که می توانند تاثیر منفی بر روی سلامت چشم بگذارند. پرایمر مژه ضد قارچ به دلیل برخورداری از خاصیت پاکسازی می تواند جلوی آلودگی ها و مواد بیماری زا را بگیرد. در برخی مواقع پلک و مژه ها به مواد اکستنشن مانند چسب حساسیت نشان می دهند یا ممکن است فرایند اکستنشن مژه به تمیزی صورت نگیرد.

در این زمان در ناحیه مژه قارچ و میکروب رشد می کنند. درمان مژه به زمان زیادی نیاز دارد و ممکن است سخت و دشوار باشد. به همین جهت برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقی قبل از اکستنشن مژه از موادی به نام پرایمر بهره می برند. این مواد دارای رنگی کرمی یا بی رنگ هستند. با توجه به این خاصیت حتما باید قبل از اکستنشن از پرایمر استفاده کنید در غیر این صورت امکان آسیب رسیدن به چشم و مژه ها وجود خواهد داشت.

 

برای ثبت نام در دوره های آکادمی شیوا آماده اید؟
جهت ثبت نام و دریافت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

جلوگیری از حساسیت با استفاده از پرایمر

پرایمر ها علاوه بر برخورداری از خاصیت ضد قارچ دارای خاصیت ضد آلرژی نیز هستند. مواد شیمیایی چسب ممکن است بر روی پوست پلک حساسیت ایجاد کنند. پرایمر از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند و سبب محافظت از پلک در برابر مواد آلرژی زا می شود. چسب های مژه دارای مواد شیمیایی گوناگونی هستند و ممکن است در مواجه با پوست انسان حساسیت های مختلفی به وجود بیاورند. بنابراین نقش پرایمر در مژه تنها استحکام مژه نیست و مزیت های بیشتری به دنبال دارد.

پرایمر چسب مژه سبب پاک کردن گردوغبار مژه ها شده و قبل از عملیات اکستنشن برای استریلیزه کردن مژه ها استفاده می شود. لازم است شما برای انجام اکستنشن و یا کاشت مژه به تیم های متخصصی مراجعه کنید که از بهترین تجهیزات و برند ها استفاده کنند؛ آکادمی شیوا در تمامی خدماتی نظیر آموزش رنگ و مش و خدمات ناخن و مژه در خدمت شما خواهد بود.

 

پرایمر مژه و حجم دهی آن
جلوگیری از حساسیت با استفاده از پرایمر

نتیجه گیری

در این مطلب در مورد پرایمر اکستنشن مژه بحث کرده و در مورد مزایا و کاربرد آن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دادیم. پرایمر مژه یکی از مهم ترین موادی است که در اکستنشن مژه استفاده می شود. این مواد نوعی زیر ساز هستند و قبل از اکستنشن و چسباندن مژه ها استفاده می شوند. پرایمرها انواع مختلفی دارند و همه به عنوان نوعی زیر ساز در آرایش استفاده می شوند. پرایمرها دارای خاصیت ضد قارچ و ضد آلرژی هستند به همین جهت تا حد قابل توجهی از آسیب رساندن به چشم و ایجاد درد مژه جلوگیری می کنند. پرایمر سبب حجم دهی به مژه ها شده و به نوعی تقویت کننده مژه می باشد؛ همچنین سبب تسریع روند کاشت مژه می شود.

 

منابع: paryamozhe، avimiss

آکادمی شیوا

سوالات متداول

  • استفاده زیاد از پرایمر مژه ضرر دارد؟
    پرایمر مژه به علت وجود ویتامین هایی مانند ویتامین E فواید زیادی برای مژه دارد؛ اما استفاده مکرر و روزانه از آن می تواند برای مژه های شما مضر باشد.
  • چرا باید از پرایمر مژه استفاده کنیم؟
    پرایمر باعث حجم دهی و بلندکنندگی بیشتر می شود و ریمل را بصورت زیبایی بر روی مژه های شما نگه می دارد، پس دیگر نیازی به هزینه برای ریمل های گران نخواهید داشت.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *